Ik bedoelde het niet zo.quote:Op maandag 14 november 2005 14:14 schreef APK het volgende:
Hee leuk, misschien vergeet ik ook gewoon die bungalow aan het strand voor jou te boeken voor de kerstdagen.![]()
Ok, dweil me maar op.quote:Op maandag 14 november 2005 13:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja en ik riep daarbij "KUTKABOUTERS, WIE DE HUUR NIET BETAALD MOT OPROTTEN! "
Leuk topic hèquote:Op maandag 14 november 2005 14:20 schreef CartWOman het volgende:
Ok, dweil me maar op.
Achter je computertje durf je wel hè, musje?quote:
Die kerel ken ik.quote:Recordpoging wordt mus fataal
LEEUWARDEN Een mus heeft vanmorgen een vergeefse
poging gedaan om een nieuw wereldrecord dominostenen
omgooien te vestigen. De vogel was het Frisian Expo
Centre in Leeuwarden binnengevlogen, waar meer dan 4
miljoen steentjes voor de recordpoging van vrijdag
klaarstaan. De ijlings toegesnelde oganisatoren telden zo'n
23.000 omgevallen stenen. "Gelukkig hebben we 750
beschermingen ingebouwd, anders konden we wel fluiten
naar het wereldrecord", zei een zegsman. Voor de mus liep
de recordpoging niet goed af. Toen hij in een stil hoekje
was neergestreken, schoot een te hulp geroepen
ongediertebestrijder hem dood.
*snik*quote:
Zooww, niet alleen chantage, ook nog dreigen, jij gaat echt over lijken !!quote:Op maandag 14 november 2005 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Achter je computertje durf je wel hè, musje?
[..]
Die kerel ken ik.![]()
Jappie.quote:Op maandag 14 november 2005 14:26 schreef Kleintje het volgende:
Pardon???
Ik lees hier iets over nepneus...
Gaan we nou zeggen dat hier ajacieden zitten?
Zo ja..... wie dan? Dan weet ik wie ik de volgende keer -2 kan geven!
Post je motivatie ff vóór 00.00uur, anders vervallen je stemmenquote:Op maandag 14 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Of ik.
Kom eens met een betere motivatie DOnkere CAmoufleur.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 14:26 schreef Kleintje het volgende:
Pardon???
Ik lees hier iets over nepneus...
Gaan we nou zeggen dat hier ajacieden zitten?
Zo ja..... wie dan? Dan weet ik wie ik de volgende keer -2 kan geven!
Klinkt als stemafspraken...quote:Op maandag 14 november 2005 14:28 schreef cuall het volgende:
* Hier herhaald verzoek aan Doka om de motivatie aan te passen
PC Eend++ zoals beloofd
Jappie++ zoals beloofd
Juist! dus doca 10 minpunten ?quote:
Neuh, op stemafspraken staat een straf van 13 punten.quote:Op maandag 14 november 2005 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Juist! dus doca 10 minpunten ?
Moet je bij Jappie zijn hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef Kleintje het volgende:
Goed.... APK staat genoteerd voor -2
Ik maar denken dat we hier met leuke mensen waren... zitten er gewoon mensen tussen zonder verstand van voetbal!
Pas als ze gedegradeert zijn en failliet door een inval van de fiod pas dan zou ik eventueel uit medelij geen -2 geven!quote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik maar denken dat we hier met leuke mensen waren... zitten er gewoon mensen tussen zonder verstand van voetbal!
Alhoewel.... Ajacieden worden door de stand dit jaar toch al behoorlijk gepest....
Ik zal er nog even over nadenken!!!
In het echt doe jij ook gewoon aardig. Dus dan is er geen reden om tegen jou te keer te gaan.quote:Op maandag 14 november 2005 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Achter je computertje durf je wel hè, musje?
Voetbal? Wat is dat? -2 punten voor mij zeker...quote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef Kleintje het volgende:
Oke, nog 2 vragen om te zien of we bij elkaar passen, anders moeten we maar gewoon trouwen.quote:Op maandag 14 november 2005 14:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt ook werkelijk alles mee he?
De eerste de beste neus die ik zie krijgt elke dag -2 van me!
ow nee, jij mag dat zeggenquote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Voetbal? Wat is dat? -2 punten voor mij zeker...![]()
van mij krijg je +2!quote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Voetbal? Wat is dat? -2 punten voor mij zeker...![]()
quote:
ik heb je gisteren al -2 gegeven was dat niet genoeg?quote:Op maandag 14 november 2005 14:38 schreef KRIBBET het volgende:
Kribbet wil graag stemmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |