Heb gemengde gevoelens over de film, vond hem wel leuk, maar stapte niet achter de tv vandaan met een super feelgood, zoals hier vaak wordt beweerd (en wat ik toch wel jammer vond )
Binnenkort nog maar eens kijken!
quote:Dat is zeker jammer!
Op woensdag 26 maart 2003 21:36 schreef Draaitafeltje het volgende:
Heb gemengde gevoelens over de film, vond hem wel leuk, maar stapte niet achter de tv vandaan met een super feelgood, zoals hier vaak wordt beweerd (en wat ik toch wel jammer vond)
quote:Ja echt wel, ging met heel veel zin de film kijken, ik vond hem ook erg leuk, maar dat gevoel waar iedereen het over heeft mis ik ;{
Op woensdag 26 maart 2003 21:41 schreef Barb het volgende:[..]
Dat is zeker jammer!
Amélie is mijn absolute favoriete film ever. Maar dat komt dan ook bijna helemaal over het gevoel dat de film me geeft.
quote:Probeer het eens op een zwoele zomeravond in een openlucht bioscoop,
Op woensdag 26 maart 2003 21:44 schreef Draaitafeltje het volgende:
Ja echt wel, ging met heel veel zin de film kijken, ik vond hem ook erg leuk, maar dat gevoel waar iedereen het over heeft mis ik ;{
Wat ik vooral erg mooi vond was dat de nadruk lag op de groen en rood tinten, dat maakt de film heel warm maar ook een tikkeltje mysterieus.
Verder moest ik bij sommige stukjes ook denken aan Moulin Rouge.... qua gevoel, stijl en humor ook...
quote:Maar hoe kwam je er nou bij dat de film Amerie heet?
Op dinsdag 22 april 2003 01:26 schreef fantastic-fantastic het volgende:
toch maar een schopje weer....
quote:ik had me vergist
Op dinsdag 22 april 2003 02:09 schreef SunChaser het volgende:[..]
Maar hoe kwam je er nou bij dat de film Amerie heet?
Vooral dat stukje als ze voor de TV zit en ze zichzelf als hoofdpersoon in tragische vrouwenrollen (Lady Di, Zuster Theresa etc.)
En wat ze uitvreet met de tuinkabouter van haar vader.
quote:dat is gebaseerd op een waargebeurt verhaal
Op dinsdag 22 april 2003 10:34 schreef Larissa het volgende:
...En wat ze uitvreet met de tuinkabouter van haar vader.
quote:klopt! dat heb ik een tijd geleden gelezen!! echt te grappig!
Op dinsdag 22 april 2003 11:09 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat is gebaseerd op een waargebeurt verhaal
Ik moest er wel om lachen hoor.. iedere keer die tuinkabouter op een polaroid. Tuinkabouter op het Rode Plein, tuinkabouter in Colombia... echt, die kop van die vader!
Viel me trouwens de tweede keer dat ik de film zag op dat ze haar vlam wel het fotoboek teruggeeft maar niet de fietstas die hij verloren was. Als hij bovenaan bij de kerk staat stopt ze het fotoboek terug in de ándere fietstas die hij niet verloren was. Klein detail, maar toch.
quote:Toen ik hem de 2de keer zag, kwam ik er pas achter waarom die jongen zo hard wegrende (toen hij zijn fotoboek verloor).
Op dinsdag 22 april 2003 14:54 schreef Larissa het volgende:
Viel me trouwens de tweede keer dat ik de film zag op dat ze haar vlam wel het fotoboek teruggeeft maar niet de fietstas die hij verloren was. Als hij bovenaan bij de kerk staat stopt ze het fotoboek terug in de ándere fietstas die hij niet verloren was. Klein detail, maar toch.
vannacht voor de derde keer gezien, zo'n leuke film gewoon, echt een van mijn alltime favorites
En wat is Amelie een schatje met die ontzettende glimlach van d'r.
Ik heb de hele film met eenzelfde glimlach gezeten. Feel good enzo. Grappig, mooi en een tikkeltje vreemd. Een 10 op IMDb van mij .
En ik wil ook een keitje 40x kunnen laten ketsen op het water .
De film moet ik nog kijken maar ik heb de muziek, wat ontzettend leuk! Als ik die muziek hoor kan ik me wel een beetje voorstellen hoe de film is, snel kijken!!!
Hij was wazig, grappig, ontroerend, frans. Ik vond hem geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |