abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71802599
Mijn slechtezinwegjaagfilm!

Binnenkort maar weer eens kijken. Tevens vind ik Un long dimanche de fiançailles ook een hele mooie film met Audrey.
pi_71803761
Dirty pretty things is ook erg leuk en zo ook 'à la folie...pas du tout' (ook verschenen onder 'he loves me, he loves me not'). 'Pas sur la bouche' moet je echter zien te vermijden.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  Admin woensdag 2 februari 2022 @ 15:50:16 #153
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_203473997
Megakick, want een goede film verdient dat. 8)

Deze film kwam uit in 2001 en zou afgelopen december, vanwege het twintigjarig jubileum, opnieuw in de bioscopen te zien zijn. Dat werd dankzij de lockdown ietsje later, maar je kunt 'm dus nu gaan zien.

Zomaar een filmtipje van ome Breuls. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_203474164
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2008 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Comptine O+.
Nog steeds O+.

Prima kick
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator woensdag 2 februari 2022 @ 16:29:23 #155
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203474528
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 15:50 schreef Breuls het volgende:
Megakick, want een goede film verdient dat. 8)

Deze film kwam uit in 2001 en zou afgelopen december, vanwege het twintigjarig jubileum, opnieuw in de bioscopen te zien zijn. Dat werd dankzij de lockdown ietsje later, maar je kunt 'm dus nu gaan zien.

Zomaar een filmtipje van ome Breuls. :)
hoorde van een medewerker van het filmhuis in zwolle dat er drie bezoekers waren de 20 jarig jubileum voorstelling :D (waarschijnlijk niet persee de film die je gaat kijken als de boel net weer open gaat :D )

Wel echt geweldige film :Y (wel jammer dat daarna de wereld is ver yann tiersent) zonder deze film zou enaudi ook niet zo populair zijn denk ik. :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Admin donderdag 3 februari 2022 @ 07:05:27 #156
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_203482976
Heb 'm gisteren in de bios gezien (dat was ook waarom ik het topic kickte ;) ).

Het blijft echt heel fijn om je filmfavorieten af en toe op het grote scherm terug te zien. Er waren een paar mensen in de zaal die om sommige grappen lachten alsof ze de film nog niet kenden, dus zo'n re-release heeft ook nog nieuw publiek aangeboord. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')