Maastricht, en omgevingquote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef tonks het volgende:
[..]
weet niet waar dat is. ik woon in cuijk
Als je met een commandline overweg kan, dan zit dat wel ingebouwd. Daarnaast kun je in de Finder ook connecten naar een ftp server (go -> connect to server) maar dat werkt alleen maar read-only.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over ftp-en gesproken. Heb je daar een freeware programma voor op de Mac? Of zit er al iets op waarmee dat kan?
Hm nee, ik weet niks van commandlines enzo. Heb je een tip voor een progje? Want .Mac werkt neem ik aan alleen maar voor je webspace bij .Mac, die kan ik niet gebruiken voor mijn webspace bij mijn provider, of wel?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:50 schreef Jalu het volgende:
Als je met een commandline overweg kan, dan zit dat wel ingebouwd. Daarnaast kun je in de Finder ook connecten naar een ftp server (go -> connect to server) maar dat werkt alleen maar read-only.
WB iSlutquote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over ftp-en gesproken. Heb je daar een freeware programma voor op de Mac? Of zit er al iets op waarmee dat kan?
Heel goedquote:Op zondag 13 november 2005 22:38 schreef E.T. het volgende:
heb ik al eens verteld dat ik niet aan terugvindposts doe??
Okee, dat ga ik eens even testen.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
WB iSlut
Voor ftp: ik gebruik Transmit. Werkt prima voor mij.
Wil je wat van mij 'downloaden' ?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, dat ga ik eens even testen.
Zelf gebruik ik altijd CaptainFTP. Merkwaardig genoeg heb ik nog geen fatsoenlijk FTP programma voor OSX kunnen vinden dat gewoon freeware is...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, dat ga ik eens even testen.
Kutjepikandijvie.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:02 schreef Jalu het volgende:
Zelf gebruik ik altijd CaptainFTP. Merkwaardig genoeg heb ik nog geen fatsoenlijk FTP programma voor OSX kunnen vinden dat gewoon freeware is...
Maar ik heb HEEL veel bandbreedtequote:Op woensdag 16 november 2005 19:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien van traffic.
*kuch* SerialBox *kuch*quote:Op woensdag 16 november 2005 19:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Walter, ik zie dat het een trial version is. Houdt 'ie er na 30 dagen mee op, of is het zo'n freeware versie met minder mogelijkheden dan de full version ofzo?
Je kan meerdere 'sessies' tegelijk 'opzetten' wanneer je gebruik maakt van verschillende 'poorten'quote:Op woensdag 16 november 2005 19:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn downloadsnelheid is echter beperkt. Ik kan ook maar 1 file tegelijk downloaden.
Da's waar ook, ik heb nog wel een USB-poort over. En ook pas een hub gekocht met vier extra poorten. Possibilities, possiblities...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:05 schreef ChOas het volgende:
Je kan meerdere 'sessies' tegelijk 'opzetten' wanneer je gebruik maakt van verschillende 'poorten'
Ik probeer je TCP/IP uit te leggen muts!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's waar ook, ik heb nog wel een USB-poort over. En ook pas een hub gekocht met vier extra poorten. Possibilities, possiblities...
En nu maar weer ontopic.
Ik dacht dat het ergens anders over ging.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:13 schreef ChOas het volgende:
Ik probeer je TCP/IP uit te leggen muts!
Geniaal nog wel, dat klinkt goed!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
CyberDuck is een geniale freeware FTP client.
http://cyberduck.ch/
I wishquote:Op woensdag 16 november 2005 19:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
ChOas, ik heb je een mailtje gestuurd op je Hotmail. It's not what you think.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |