Yilmaz bij sparta.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn de aantallen?
Bij Sparta zie ik De Fauw, Cvetkov, Kaita, Kinet, Obodai en Gudelj direct voor me, Heracles heeft Calincov, Wuytens, Quansah, Pieckenhagen, Klavan en Nurmela. Maar misschien vergeet ik er nu een paar uit het hoofd.
...is Nederlanderquote:
Elshot trouwens nog.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:15 schreef fanneke het volgende:
Ik kom bij NAC overigens maar tot 4. Vidmar, Schollen, Vonlanthen, Petö...
Ooit van Bouhlarouz, Aissati, Afellay enz. gehoord? Hebben ook een Nederlands paspoortquote:
Elshot is gewoon Nederlander.quote:
Deco heeft ook een portugees passpoort terwijl het een brazilliaan is.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:21 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ooit van Bouhlarouz, Aissati, Afellay enz. gehoord? Hebben ook een Nederlands paspoort![]()
Maar speelde gewoon voor Jong Oranje.quote:
Van oorsprong buitenlander.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar speelde gewoon voor Jong Oranje.
Youri Mulder is geboren in Brussel, Van 't Schip in Canada. So what?
Wie won de CL in 1993?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
Ja mijn vader is Italiaan.
Nu weer leuke vragen die je niet op hoeft te zoeken.
dit lijkt me FC Utrecht trouwens, met 3 Fransen en 2 Belgenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:55 schreef Messenga het volgende:
Oke, een lastige
Welke club heeft op dit moment de minste buitenlanders in de selectie van de eredivisie ?
dat zijn er dan 5. NAC 4.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:37 schreef belanov het volgende:
[..]
dit lijkt me FC Utrecht trouwens, met 3 Fransen en 2 Belgen
Wie scoorde de winnende treffer en wie werd er door de regisseur per abuis als scorer aangezien ? Wie was de coach ? Wie was de voorzitter ? Noem de twee jaren dat Ajax tegen ze speelxe en wat heeft het met regen te maken ?quote:
Veel 'plezier' ermee. Ik heb onwijs hard gehuild toen ik het las, maar ik ben blij dat ik het gelezen heb.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:48 schreef tong80 het volgende:
Stanley bedankt voor je Boek.Hij zat vandaag bij de post. Mooi man, dat je dat gedaan hebt.
Frank en Ronald de Boer iigquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:14 schreef Erasmusch het volgende:
Kuyt heeft zn eigen kledinglijn. Noem nog 5 voetballers die in die business zaten.
Marc Overmars, Frank Rijkaardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |