Elshot trouwens nog.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:15 schreef fanneke het volgende:
Ik kom bij NAC overigens maar tot 4. Vidmar, Schollen, Vonlanthen, Petö...
Ooit van Bouhlarouz, Aissati, Afellay enz. gehoord? Hebben ook een Nederlands paspoortquote:
Elshot is gewoon Nederlander.quote:
Deco heeft ook een portugees passpoort terwijl het een brazilliaan is.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:21 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ooit van Bouhlarouz, Aissati, Afellay enz. gehoord? Hebben ook een Nederlands paspoort![]()
Maar speelde gewoon voor Jong Oranje.quote:
Van oorsprong buitenlander.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar speelde gewoon voor Jong Oranje.
Youri Mulder is geboren in Brussel, Van 't Schip in Canada. So what?
Wie won de CL in 1993?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
Ja mijn vader is Italiaan.
Nu weer leuke vragen die je niet op hoeft te zoeken.
dit lijkt me FC Utrecht trouwens, met 3 Fransen en 2 Belgenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:55 schreef Messenga het volgende:
Oke, een lastige
Welke club heeft op dit moment de minste buitenlanders in de selectie van de eredivisie ?
dat zijn er dan 5. NAC 4.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:37 schreef belanov het volgende:
[..]
dit lijkt me FC Utrecht trouwens, met 3 Fransen en 2 Belgen
Wie scoorde de winnende treffer en wie werd er door de regisseur per abuis als scorer aangezien ? Wie was de coach ? Wie was de voorzitter ? Noem de twee jaren dat Ajax tegen ze speelxe en wat heeft het met regen te maken ?quote:
Veel 'plezier' ermee. Ik heb onwijs hard gehuild toen ik het las, maar ik ben blij dat ik het gelezen heb.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:48 schreef tong80 het volgende:
Stanley bedankt voor je Boek.Hij zat vandaag bij de post. Mooi man, dat je dat gedaan hebt.
Frank en Ronald de Boer iigquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:14 schreef Erasmusch het volgende:
Kuyt heeft zn eigen kledinglijn. Noem nog 5 voetballers die in die business zaten.
Marc Overmars, Frank Rijkaardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |