Nee, in zo'n uitstekend handvat.quote:Op zondag 13 november 2005 13:32 schreef rieski het volgende:
Zit ie nou met z`n leuter in het ventiel te pompen?![]()
En vanmiddag kunnen z`n kindertjes er weer mee spelen zekerquote:Op zondag 13 november 2005 13:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, in zo'n uitstekend handvat.
Whahahahahaquote:
neequote:Op zondag 13 november 2005 14:34 schreef Tarak het volgende:
Volgens mij was eerst het plaatje er als icon van Erosjuhhh en heeft pas daarna iemand een bijpassend topic verzonnen.![]()
Jij hebt het ook wel eens geprobeerd?quote:Op zondag 13 november 2005 13:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, in zo'n uitstekend handvat.
quote:
Heb jij zo'n klein piemeltje dat ie door een ventiel van een strandbal zou passen?quote:Op zondag 13 november 2005 19:28 schreef sr_firewire het volgende:
Nou vraag ik me serieus iets af:
Wat nou als je klaarkomt in die bal ? Dat gaat er toch nooit meer fatsoenlijk uit !
Vatsig !
Als het in het handvat zit dan plopt dat handvat er wel weer uit als je je pikkie eruit haalt, dus zit het daarna op het plafon ofzoquote:Op zondag 13 november 2005 19:28 schreef sr_firewire het volgende:
Nou vraag ik me serieus iets af:
Wat nou als je klaarkomt in die bal ? Dat gaat er toch nooit meer fatsoenlijk uit !
Vatsig !
Jij hebt duidelijk dat plaatje niet gezien.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef Fixers het volgende:
Hoop puberale reacties weer hiero even een kleine opmerking naar die types hier:
OMFG WAT ZIJN JULLIE EEN STEL ÜBERSAAIE XENOFOBEN!
Ik heb hem ook gemist, kan iemand mij een omschrijving geven.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk dat plaatje niet gezien.
Nog eens svpquote:Op donderdag 17 november 2005 18:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens mij was de mail niet goed gegaan, maargoed, dat hoor ik vanzelf wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |