en jawel hoorquote:Op zondag 13 november 2005 12:43 schreef Klonk het volgende:
en dat plaatje, het is gewoon wachten tot iemand dat als avatar gebruikt
Ik wil niet WETEN hoe jij dat plaatje zo snel hebt gevondenquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 12:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik wil niet WETEN hoe jij dat plaatje zo snel hebt gevonden
had ik nog op mijn pc staanquote:Op zondag 13 november 2005 12:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
GMTAquote:Op zondag 13 november 2005 12:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
bron: http://www.seksualiteit.be/forum/reactie.php?id=9&titelID=538quote:strandballen voel ik niets bij,
echter de lange jassen vindt ik altijd erg geil,
ook plastic zeil vindt ik erg lekker,
ik rol me er graag geheel naakt in, je gaat dan erg zweten, stimuleer de penis op het zeil tot ik zwetend klaarkom.
Nee, in zo'n uitstekend handvat.quote:Op zondag 13 november 2005 13:32 schreef rieski het volgende:
Zit ie nou met z`n leuter in het ventiel te pompen?![]()
En vanmiddag kunnen z`n kindertjes er weer mee spelen zekerquote:Op zondag 13 november 2005 13:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, in zo'n uitstekend handvat.
Whahahahahaquote:
neequote:Op zondag 13 november 2005 14:34 schreef Tarak het volgende:
Volgens mij was eerst het plaatje er als icon van Erosjuhhh en heeft pas daarna iemand een bijpassend topic verzonnen.![]()
Jij hebt het ook wel eens geprobeerd?quote:Op zondag 13 november 2005 13:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, in zo'n uitstekend handvat.
quote:
Heb jij zo'n klein piemeltje dat ie door een ventiel van een strandbal zou passen?quote:Op zondag 13 november 2005 19:28 schreef sr_firewire het volgende:
Nou vraag ik me serieus iets af:
Wat nou als je klaarkomt in die bal ? Dat gaat er toch nooit meer fatsoenlijk uit !
Vatsig !
Als het in het handvat zit dan plopt dat handvat er wel weer uit als je je pikkie eruit haalt, dus zit het daarna op het plafon ofzoquote:Op zondag 13 november 2005 19:28 schreef sr_firewire het volgende:
Nou vraag ik me serieus iets af:
Wat nou als je klaarkomt in die bal ? Dat gaat er toch nooit meer fatsoenlijk uit !
Vatsig !
Jij hebt duidelijk dat plaatje niet gezien.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef Fixers het volgende:
Hoop puberale reacties weer hiero even een kleine opmerking naar die types hier:
OMFG WAT ZIJN JULLIE EEN STEL ÜBERSAAIE XENOFOBEN!
Ik heb hem ook gemist, kan iemand mij een omschrijving geven.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk dat plaatje niet gezien.
Nog eens svpquote:Op donderdag 17 november 2005 18:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens mij was de mail niet goed gegaan, maargoed, dat hoor ik vanzelf wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |