vier auto's in brand gestoken en elf auto's vernield. Ook is er een brandende vloeistof naar een woning gegooid.quote:Op zondag 13 november 2005 12:19 schreef Rechtser het volgende:
In de kranten staat dat het om twee auto's ging. Wie heeft hier meer nieuws over ?
Stakker.quote:Op zondag 13 november 2005 12:19 schreef smash789 het volgende:
Ahhhh.. wat heerlijk toch, de multiculturele samenleving
Was jij niet diegene die het onmogelijk achten dat dit soort "incidenten" in Nederland zouden plaatsvindenquote:Op zondag 13 november 2005 12:22 schreef Klonk het volgende:
de bron van het nieuws
altijd objectief en betrouwbaar
Er worden 2 auto's in brand gestoken en er wordt meteen een vergelijking gemaakt met de gebeurtenissen in frankrijk.quote:Op zondag 13 november 2005 12:24 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die het onmogelijk achten dat dit soort "incidenten" in Nederland zouden plaatsvinden
www.nu.nlquote:Op zondag 13 november 2005 12:22 schreef Klonk het volgende:
de bron van het nieuws
altijd objectief en betrouwbaar
Volgens de politie en de burgemeester in ieder geval wel ja. Daar zou ik dus maar vanuit gaan.quote:Op zondag 13 november 2005 12:29 schreef Rechtser het volgende:
Dir brandstichtingen in Waalwijk waren toch gewoon het werk van een pyromaan ???
niet dat ik weet, gekken heb je ook in Nederland, en ook al heeeeeel lang....quote:Op zondag 13 november 2005 12:24 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die het onmogelijk achten dat dit soort "incidenten" in Nederland zouden plaatsvinden
Nee we moeten allemaal lekker verstoppertje spelen; dát is de oplossing.quote:Op zondag 13 november 2005 12:28 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Er worden 2 auto's in brand gestoken en er wordt meteen een vergelijking gemaakt met de gebeurtenissen in frankrijk.
Dat is nou typisch Nederland. Zonder dat er iets aan de hand is worden er al gelijk conclusies getrokken.
Men moet vooral blijven vergelijken, dan krijgen we vanzelf die toestanden in Nederland.
quote:Op zondag 13 november 2005 12:35 schreef SeLang het volgende:
Terugsturen die gasten
Ik geloof er niets van. De rellen in Frankrijk zijn/waren zo massaal dat ik best wil geloven dat deze zijn ingegeven door een collectief gevoel van onvrede/onrecht. Hoewel de manifestatie hiervan op deze manier ontoelaatbaar is kun je het niet af doen als slechts het werk van relgeile vandalen, in tegenstelling tot het gedrag van deze Rotteradmmertjes.quote:Op zondag 13 november 2005 12:38 schreef Captain_Chaos het volgende:
Houd het er maar op dat die brandjes gesticht zijn door lieden met dezelfde inborst als die in Frankrijk.
Het enige verschil is de meeste ontevreden Rotterdammers, zonder dat ze het zelf wisten, zijn geimpregneerd met Hollandsche nuchterheid.
Je weet nog niet eens om watvoor jongeren het gaatquote:Op zondag 13 november 2005 12:35 schreef SeLang het volgende:
Terugsturen die gasten
Daarbij zijn in België ook al gewoon 100% blanke Belgen aangehouden die hetzelfde gedrag vertoonden, omdat zij zich "verveelden".quote:Een verwijzing naar de onlusten die de Franse steden al dagen teisteren, wijst de politie van de hand.
Tuurlijk Bagataliseer het probleem maar weerquote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens om watvoor jongeren het gaat.
[..]
Daarbij zijn in België ook al gewoon 100% blanke Belgen aangehouden die hetzelfde gedrag vertoonden, omdat zij zich "verveelden".
Wat een irritante suggestie. Er valt niets te bagateliseren.quote:Op zondag 13 november 2005 12:47 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Tuurlijk Bagataliseer het probleem maar weer
Sweetdreams
Laten we maar zeggen dat het percentage ariërs in Vreewijk aan de lage kant isquote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef kLowJow het volgende:
Daarbij zijn in België ook al gewoon 100% blanke Belgen aangehouden die hetzelfde gedrag vertoonden, omdat zij zich "verveelden".
Het gaat in Rotterdam helemaal niet om religievandalen. Wel verschuilen ze zich ten onrechte graag achter die religie maar in feite is het slechts onderdemaats gribus dat niets beters heeft te doen dan de boel verstieren. Het liefst op een manier die de samenleving net zo irriteert als in Frankrijk. Die uitspraak is een zekere wethouder recentelijk nog duur komen te staan maar hij sloeg de plank daarmee zeker niet mis. Die lijn is, zij het met de factor X vermenigvuldigd, best door te trekken naar de gebeurtenissen in Frankrijk.quote:Op zondag 13 november 2005 12:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. De rellen in Frankrijk zijn/waren zo massaal dat ik best wil geloven dat deze zijn ingegeven door een collectief gevoel van onvrede/onrecht. Hoewel de manifestatie hiervan op deze manier ontoelaatbaar is kun je het niet af doen als slechts het werk van relgeile vandalen, in tegenstelling tot het gedrag van deze Rotteradmmertjes.
Oh, ik denk heus niet dat het waarschijnlijk is dat het hier om blanke Hollanders gaatquote:Op zondag 13 november 2005 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat het percentage ariërs in Vreewijk aan de lage kant is
Ik geloof nou ook niet echt dat het direkt 'los' gaat in Rotterdam.quote:Op zondag 13 november 2005 12:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh, ik denk heus niet dat het waarschijnlijk is dat het hier om blanke Hollanders gaat.
Waarschijnlijk gewoon wat Marokkaanse vandalen. Die dramatisering van dergelijke copycat-gevallen, om er dan nog bij te zeggen dat je het vooral niet moet bagateliseren en verwijzen naar mensen die het over "incidenten" hadden (let op de aanhalingstekens, alsof we deel uitmaken van een massaal oorlogsgebied) vind ik gewoon bijzonder droevig.
Klopt ja... een pyromaan is natuurlijk per defenitie een buitenlanderquote:Op zondag 13 november 2005 12:19 schreef smash789 het volgende:
Ahhhh.. wat heerlijk toch, de multiculturele samenleving
'Buitenlanders' worden pyromanen als sommige mensen ze blijven beschuldigen van pyronisme. Eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 13 november 2005 13:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Klopt ja... een pyromaan is natuurlijk per defenitie een buitenlander
Zeker. Als mensen maar vaak genoeg zeggen: "Je bent een pyromaan, je bent een pyromaan" ga je vanzelf naar de gamma voor een blik terpentine en een aansteeklont.quote:Op zondag 13 november 2005 13:20 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
'Buitenlanders' worden pyromanen als sommige mensen ze blijven beschuldigen van pyronisme. Eigen schuld dikke bult.
Het waren van die kaalgeschoren jongerenquote:Op zondag 13 november 2005 13:23 schreef Rechtser het volgende:
Kan een ooggetuige mij vertellen of het Nederlandse rel-jongeren waren, of allochtonen ??
Dat lijkt me sterk. Nederlanders doen zoiets niet.quote:Op zondag 13 november 2005 13:33 schreef Rechtser het volgende:
Het waren dus Nederlandse rel-jongeren ???
Oh, jawel hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 13:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Nederlanders doen zoiets niet.
ik denk dat het goed is als we wachten op de verdachten die vandaag werden aangehoudenquote:Op zondag 13 november 2005 13:23 schreef Rechtser het volgende:
Kan een ooggetuige mij vertellen of het Nederlandse rel-jongeren waren, of allochtonen ??
Wat zit je over moslims te zeveren. Het gaat hier gewoon om een stelletje idiote kutventjes.quote:Op zondag 13 november 2005 13:59 schreef Libertyman het volgende:
-knip-
Pim-potentiequote:Op zondag 13 november 2005 12:54 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Het gaat in Rotterdam helemaal niet om religievandalen. Wel verschuilen ze zich ten onrechte graag achter die religie maar in feite is het slechts onderdemaats gribus dat niets beters heeft te doen dan de boel verstieren. Het liefst op een manier die de samenleving net zo irriteert als in Frankrijk. Die uitspraak is een zekere wethouder recentelijk nog duur komen te staan maar hij sloeg de plank daarmee zeker niet mis. Die lijn is, zij het met de factor X vermenigvuldigd, best door te trekken naar de gebeurtenissen in Frankrijk.
Niet onderkennen is overigens net zo gevaarlijk als over-reacting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |