abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36679033
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Kom op zeg. Dus naast de vele mensen die de chemtrails weten te verduisteren, zijn er dus ook mensen bij disney en zulks geinfiltreerd om de kinderen te brainwashen?
maak er maar weer een grap van
underground forever baby
pi_36679039
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:02 schreef natte-flamoes het volgende:
Je ziet het aan de foto's, de strepen achter de vliegtuigen wordt veroorzaakt door condenserende waterdamp bij een lage luchtdruk. Hoe hoger het vliegtuig vliegt, hoe langer de condensstreep zal blijven.
Zo zou het in theorie moeten zijn. Het dauwpunt bepaalt dit.Maar de praktijk leert mij dat dit volgens mijn eigen waarnemingen absoluut onjuist is. Ik heb foto's waarbij vliegtuigen die hoger zitten juist GEEN trails achterlaten dit i.t.t vliegtuigen die zo laag zitten dat ik de merktekens bijna kan lezen die dit wel doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 05-04-2006 16:58:04 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36679053
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:37 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Via lensgegevens i.c.m vliegtuiggegevens, radioverkeer kun je dit redelijk schatten.
Het zijn dingen die hem 'opvallen' en jij weet even te vertellen dat hij de hoogte via dergelijke instrumenten bepaalt? Ja hoor.
geen
pi_36679146
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:40 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zo zou het in theorie moeten zijn. Het dauwpunt bepaalt dit.Maar de praktijk leert mij dat dit is volgens mijn eigen waarnemingen absoluut onjuist. Ik heb foto's waarbij vliegtuigen die hoger zitten juist GEEN trails achterlaten dit i.t.t vliegtuigen die zo laag zitten dat ik de merktekens bijna kan lezen die dit wel doen.
Aaah kijk, jouw persoonlijke observaties zijn het bewijs dat het hier niet over condens gaat? Je ziet de foto's van de vliegtuigen toch die ik gepost heb? Die zijn aan het landen, zelfs daar zie je condensstrepen. Bij formule 1 wagens zie je die condensstrepen bij een bepaalde luchtvochtigheid en snelheid ook ontstaan, soms wel, soms niet.
geen
pi_36679574
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Kom op zeg. Dus naast de vele mensen die de chemtrails weten te verduisteren, zijn er dus ook mensen bij disney en zulks geinfiltreerd om de kinderen te brainwashen?
Mijn mening is dat er niet vele mensen nodig zijn om chemtrails te realiseren, alsof iets modificeren aan Jet Fuel n mega operatie is?
Waarom denk jij van wel?

Niet alleen bij Disney hoor, alhoewel ik ze daar wel het meest tegenkom. Kijk maar 's goed naar de plaatjes achter de NOS lezers (vanuit n ooghoek zie ik 'n treffende gelijkenis met foto's van trails), of de stills die tussen de div prog door gebruiken.
Stel , men is daadwerkelijk bewust bezig iets aan jetfuel toe tevoegen waardoor deze zo gaan opvallen. Waarom dan niet de media gebruiken om mensen te beinvloeden?
Het wordt zo langzamerhand kip en het ei, de media kan die trails onmogelijk buiten beeld houden en is bij b.v. speelfims die in deze tijd spelen niet noodzakelijk. Maar waarom ze dan toch zoveel in stills e.d. opduiken ?
http://www.hostmybb.com/phpbb/viewtopic.php?t=520&mforum=wesley

Leren jou kinderen dit ook?
http://www.globenederland.nl/html/vo_weer.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36679692
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:43 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Aaah kijk, jouw persoonlijke observaties zijn het bewijs dat het hier niet over condens gaat? Je ziet de foto's van de vliegtuigen toch die ik gepost heb? Die zijn aan het landen, zelfs daar zie je condensstrepen. Bij formule 1 wagens zie je die condensstrepen bij een bepaalde luchtvochtigheid en snelheid ook ontstaan, soms wel, soms niet.
Zeg ik dat mijn observaties daar het bewijs voor zijn? Dat ik denk ( nee niet denk , het is n feit) dat het niet enkel condens is wat we daarboven zien hangen heeft 'n andere reden. Hierboven beschreven in de link naar EDUCATE YOURSELF!
Eisenhower1961.
pi_36679921
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:53 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Mijn mening is dat er niet vele mensen nodig zijn om chemtrails te realiseren, alsof iets modificeren aan Jet Fuel n mega operatie is?
Waarom denk jij van wel?

Niet alleen bij Disney hoor, alhoewel ik ze daar wel het meest tegenkom. Kijk maar 's goed naar de plaatjes achter de NOS lezers (vanuit n ooghoek zie ik 'n treffende gelijkenis met foto's van trails), of de stills die tussen de div prog door gebruiken.
Stel , men is daadwerkelijk bewust bezig iets aan jetfuel toe tevoegen waardoor deze zo gaan opvallen. Waarom dan niet de media gebruiken om mensen te beinvloeden?
Het wordt zo langzamerhand kip en het ei, de media kan die trails onmogelijk buiten beeld houden en is bij b.v. speelfims die in deze tijd spelen niet noodzakelijk. Maar waarom ze dan toch zoveel in stills e.d. opduiken ?
http://www.hostmybb.com/phpbb/viewtopic.php?t=520&mforum=wesley

Leren jou kinderen dit ook?
http://www.globenederland.nl/html/vo_weer.htm
En je dan verbazen dat mensen je paranoide vinden. Vind je nu zelf niet dat je fiks doorslaat? Dat plaatje van het journaal en die creditcard bijv. Dat zijn gewoon strepen, hoe groot moet die kronkel in je hoofd zijn om daar een verband met chemtrails te zien?

Maar wie beinvloedt de media dan? Wie zijn die mensen precies? Hoe hebben ze de vele reclame en productie maatschappijen geinfiltreerd die dit soort beelden maken?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 5 april 2006 @ 17:17:55 #158
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_36680574
-- niet doen joh ! --

[ Bericht 97% gewijzigd door Mirage op 05-04-2006 18:34:24 ]
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36681103
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:02 schreef LostFormat het volgende:

[..]

En je dan verbazen dat mensen je paranoide vinden. Vind je nu zelf niet dat je fiks doorslaat? Dat plaatje van het journaal en die creditcard bijv. Dat zijn gewoon strepen, hoe groot moet die kronkel in je hoofd zijn om daar een verband met chemtrails te zien?

Maar wie beinvloedt de media dan? Wie zijn die mensen precies? Hoe hebben ze de vele reclame en productie maatschappijen geinfiltreerd die dit soort beelden maken?
Wel s van subliminaal gehoord? Is bij wet verboden, omdat het werkt!
Gewoon strepen, compleet met halo, ach je zal wel gelijk hebben, maar gelukkig mag ik erin zien wat ik wil zien. Net als in de Sunweb commercial voor na en tijdens Barend en Van Dorp.
Subliminaal gebeurt het niet eens meer, mag gewoon in de openheid.
Dacht je echt dat ik me erover verbaas dat mensen deze gedachten paranoide vinden?
Het merendeel van die mensen is compleet afgestompt en gelooft alles wat de NOS hen verteld, men heeft niet eens meer door hoe men beinvloed word door de media.
En als de NOS iets niet verteld..(9-11, verarmd uranium, rectificatie leugens Poppy Bush) . dan zal het wel niet belangrijk zijn he, we moeten er maar op vertrouwen dat ze n vakkundige objectieve selectie uit het nieuws pikken.
Ik hoop dat jullie allemaal gelijk hebben en ik fout zit (compleet met hele grote kronkel), maar de tijd zal het leren.
En de antwoorden op je vragen ?
http://achtergeslotendeuren.punt.nl/index.php?r=1&id=263832&tbl_archief=0#263832
Eisenhower1961.
pi_36681197
Ik vond het na dit stuk al wel weer genoeg.
quote:
"We weten allemaal dat de eerste bankiers ter wereld - Rothschilds - Joden zijn; we weten dat zij niet alleen de geldmarkt controleren, maar ook het politieke noodlot van de Europese wereld…. De pers van Europa is merendeels gecontroleerd door Joden; de leidende redacteurs zijn Joden."
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 5 april 2006 @ 17:37:41 #161
The Taxman Cometh
pi_36681318
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:31 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wel s van subliminaal gehoord? Is bij wet verboden, omdat het werkt!
dat is (volgens mij!!! zie je de twijfel?) onzin, is namelijk juist bewezen dat het helemaal niet zo goed werkt
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36681322
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:33 schreef LostFormat het volgende:
Ik vond het na dit stuk al wel weer genoeg.
[..]

Joden, Chinezen, whatever, van welk ras ze zijn intereseert mij helemaal niks. Het gaat hier simpelweg om 'n veel te grote concentratie van middelen en macht.
Eisenhower1961.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:38:35 #163
The Taxman Cometh
pi_36681347
--

[ Bericht 99% gewijzigd door Mirage op 05-04-2006 18:35:26 ]
  woensdag 5 april 2006 @ 17:43:23 #164
The Taxman Cometh
pi_36681494
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:53 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De mensen van Disney zijn wel de ergste ja...binnenkort ook al Calltrails..
Disney begint mobiele telefoniedienst
bah!
pi_36682511
--edit reactie op zéér ongewenste uitspraak --

[ Bericht 91% gewijzigd door Mirage op 05-04-2006 18:35:52 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36682913
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

De mensen van Disney zijn wel de ergste ja...binnenkort ook al Calltrails..
Disney begint mobiele telefoniedienst
bah!
i.d.d zal wel ironisch bedoeld zijn he.
Wist je dat wetenschappers ervoor waarschuwen dat de schadelijke gevolgen van mobiel bellen, de grootste invloed op kinderen heeft.
http://www.willthomas.net(...)_Health_Children.htm
http://news.bbc.co.uk/1/h(...)gow_2001/1525676.stm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4163003.stm
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/1413015.stm
Eisenhower1961.
  woensdag 5 april 2006 @ 18:46:29 #167
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36683165
Resonancer (t2012), ik wacht nog steeds op een foto uit jou eigen plakboek van voor 1990, waar een contrail opstaat.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_36683931
Geduld Knarf, ben nog steeds aan het zoeken maar denk niet dat ik ze vind.
Maar je zegt "nog steeds" ik meen me niet te kunnen herinneren dat je me dit eerder gevraagd hebt.
Eisenhower1961.
  woensdag 5 april 2006 @ 19:15:08 #169
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36684060
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:11 schreef Resonancer het volgende:
Geduld Knarf, ben nog steeds aan het zoeken maar denk niet dat ik ze vind.
Oftewel jij hebt hetzelfde probleem als iedereen.
Er waren toen nog geen digitale camera's waar je zo maar hap-snap foto's meeneemt.
Ik denk dat als je je eigen foto's bekijkt dat het lijkt alsof je 90% van de tijd op vakantie bent.

zie ook:
chemtrails polling
pi_36684188
En voor 1990 werden er ook helemaal geen docu's, films of reclame's gemaakt. Ik heb toevaligerwijs veel amateur fotografen in mijn kennis/familie kring. Dus voldoende materiaal is het probleem niet.
Eisenhower1961.
  woensdag 5 april 2006 @ 19:31:28 #171
The Taxman Cometh
pi_36684673
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef Resonancer het volgende:
En voor 1990 werden er ook helemaal geen docu's, films of reclame's gemaakt. Ik heb toevaligerwijs veel amateur fotografen in mijn kennis/familie kring. Dus voldoende materiaal is het probleem niet.
zou dat toeval zijn?
  woensdag 5 april 2006 @ 19:37:11 #172
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36684853
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef Resonancer het volgende:
Maar daar zitten ook geen contrails tussen?

En dit is dus niet uit je eigen archief, wat dus wel als stelling wordt gebracht door jou en www.chemtrails.nl
Zie je nu dat die hele stelling nergens op slaat.
pi_36685544
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:37 schreef Knarf het volgende:

[..]

Maar daar zitten ook geen contrails tussen?

En dit is dus niet uit je eigen archief, wat dus wel als stelling wordt gebracht door jou en www.chemtrails.nl
Zie je nu dat die hele stelling nergens op slaat.
zucht, waarom hou je je dan mee bezig met" MIJN " "stelling?"
De logica van je beredenering ontgaat mij compleet.
Ik vind het archief van mijn oom, neef etc betrouwbaar. daar is i.i.g. niet mee gefotoshopped.
Eerlijk gezegd intereseert het me weinig wat jij van " de uitdaging" op chemtrails vindt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Resonancer op 05-04-2006 20:05:31 ]
Eisenhower1961.
  woensdag 5 april 2006 @ 20:11:00 #174
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36686159
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:56 schreef Resonancer het volgende:

[..]

zucht, waarom hou je je dan mee bezig met" MIJN " "stelling?"
De logica van je beredenering ontgaat mij compleet.
Ik vind het archief van mijn oom, neef etc betrouwbaar. daar is i.i.g. niet mee gefotoshopped.
Eerlijk gezegd intereseert het me weinig wat jij van " de uitdaging" op chemtrails vindt.
Jij deponeerd dezelfde stelling in dit topic 9/11 Masters of Deception. Die stelling ben ik wel eens eerder tegengekomen, en heb toen dezelfde vraag gesteld aan die persoon (ik neem zelfs bijna aan dat jij dezelfde persoon bent, of vaak op www.chemtrails.nl komt, waar deze stelling ook staat).

Maar diezelfde stelling valt wel om als er niet eens een foto gepost kan worden waar een 'normale' contrail opstaat, door de persoon die deze stelling plaatst. (En ja, de persoon waar ik het de vorige keer ook aan vroeg is de webmaster van deze site).

Edit
Even gecheckt, jij komt regelmatig op www.chemtrails.nl, dus je kent de stelling ook al een tijdje.
pi_36686740
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:31 schreef Resonancer het volgende:

Het merendeel van die mensen is compleet afgestompt en gelooft alles wat de NOS hen verteld, men heeft niet eens meer door hoe men beinvloed word door de media.
Arrogantie. Je zult het wel niet zo ervaren bij jezelf omdat je van jezelf vindt dat je openstaat juist voor die dingen waar de alledaagse mensen zich voor afsluiten wat jij op jouw beurt weer als egoistme zult interpreteren, maar het is puut arrogantie van jezelf. Ik heb in precies dezelfde situatie gezeten als jij nu zit, voor zover ik opmaak uit jouw posts.
Ga eens een sociaal leven aan, ga eens naar buiten. Serieuze vraag: heb je real life vrienden? Echte vrienden?
geen
pi_36686788

Lichte condensvorming bij formule 1 wagens, precies hetzelfde als de strepen achter de vliegtuigen.
geen
pi_36687313
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:40 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zo zou het in theorie moeten zijn. Het dauwpunt bepaalt dit.Maar de praktijk leert mij dat dit volgens mijn eigen waarnemingen absoluut onjuist is. Ik heb foto's waarbij vliegtuigen die hoger zitten juist GEEN trails achterlaten dit i.t.t vliegtuigen die zo laag zitten dat ik de merktekens bijna kan lezen die dit wel doen.
Meteorologische condities kunnen varieren met de hoogte.
Hoewel offtopic zag ik in februari toen ik op Lanzarote was een (voor mij) apart fenomeen. Op de grond waaide de wind in een bepaalde richting (zuidenwind was het geloof ik). In de lucht zag ik zowel wolken van Noordoost naar zuidwest gaan als van zuidoost naar noordwest.
Dus op drie verschillende hoogte drie andere windrichting.
Dan kan de luchtvochtigheid ook verschillen op verschillende hoogte (overigens wordt dat al bewezen door het feit dat er wolken zijn).

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2006 20:42:20 ]
  woensdag 5 april 2006 @ 20:46:36 #178
The Taxman Cometh
pi_36687580
en je theorie is weerlegd
pi_36687601
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:26 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Arrogantie. Je zult het wel niet zo ervaren bij jezelf omdat je van jezelf vindt dat je openstaat juist voor die dingen waar de alledaagse mensen zich voor afsluiten wat jij op jouw beurt weer als egoistme zult interpreteren, maar het is puut arrogantie van jezelf. Ik heb in precies dezelfde situatie gezeten als jij nu zit, voor zover ik opmaak uit jouw posts.
Ga eens een sociaal leven aan, ga eens naar buiten. Serieuze vraag: heb je real life vrienden? Echte vrienden?
Jij weet in welke situatie ik nu zit? Goed man, dat is n gave moet je wat mee doen!
Ik zeg niet dat mensen zich afsluiten, mensen worden afgesloten! (van info).
En dit duurt nu al zolang dat de meeste mensen geen idee hebben welke gevolgen hun handelen heeft. Of dat egoistisch is? Niet alleen, das voornamelijk ongeinformeerd zijn.
En let wel ik heb het nu over de massa, met name de jongeren. De oudjes weten meestal nog wel hoe het werkt, door schade en schande wijs geworden wwii enzo.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kennis%2Bjeugd%2Bbedroevend&btnG=Google+zoeken&meta=0
Je kunt n hoop van mij zeggen, maar niet dat ik introvert zou zijn en geen vrienden zou hebben. Voor mijn gevoel sta ik vollop in het leven, het is juist daarom dat ik me zorgen maak om de enorme ontwetenheid over zaken die i.m.o levensbedreigend zijn.
Who the F@@k denk jij te zijn dat je weet hoe mijn sociale leven eruit ziet?
En echte vrienden..dat zijn er precies 2, en dan reken ik mijn kinderen niet mee, want dat zijn mijn allerbeste vrienden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Resonancer op 05-04-2006 21:20:22 ]
Eisenhower1961.
pi_36687962
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Meteorologische condities kunnen varieren met de hoogte.
Hoewel offtopic zag ik in februari toen ik op Lanzarote was een (voor mij) apart fenomeen. Op de grond waaide de wind in een bepaalde richting (zuidenwind was het geloof ik). In de lucht zag ik zowel wolken van Noordoost naar zuidwest gaan als van zuidoost naar noordwest.
Dus op drie verschillende hoogte drie andere windrichting.
Dan kan de luchtvochtigheid ook verschillen op verschillende hoogte (overigens wordt dat al bewezen door het feit dat er wolken zijn).
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Dauwpunt kan per plek verschillen. ' N kennis van me is ballonvaarder dus ik weet wel iets van meteorologie.
Maar stel he, ik zie 2 vliegtuigen achter elkaar vliegen op dezelfde hoogte en op dezelfde route.
Ik zie het ene vliegtuig zelfs door de trail van de ander vliegen.
Toch heeft de ene wel trails en de ander niet.. ik heb daar geen aanemelijke verklaring voor.
tja, andere motoren?
Eisenhower1961.
pi_36688089
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Dauwpunt kan per plek verschillen. ' N kennis van me is ballonvaarder dus ik weet wel iets van meteorologie.
Maar stel he, ik zie 2 vliegtuigen achter elkaar vliegen op dezelfde hoogte en op dezelfde route.
Toch heeft de ene wel trails en de ander niet.. ik heb daar geen aanemelijke verklaring voor.
tja, andere motoren?
Hoe kun je vanaf de grond zien of ze op dezelfde hoogte zitten? Die vliegtuigen zitten op 10 km hoogte. Dan kan er makkelijk een paar honderd meter verschil in hoogte tussen zitten, zonder dat je dat kunt zien.
En ook als ze door elkaars trail lijken te vliegen, kan dat wel gezichtsbedrog lijken van de grond.
pi_36688181
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:47 schreef Resonancer het volgende:
Je kunt n hoop van mij zeggen, maar niet dat ik introvert zou zijn en geen vrienden zou hebben.
En echte vrienden..dat zijn er precies 2, en dan reken ik mijn kinderen niet mee, want dat zijn mijn allerbeste vrienden.
same here
Alsof je leven beoordeeld wordt aan je aantal vrienden.
Probeer eerst maar met een vrouw samen te leven
Heb zelf 2 zoontjes en ben daarom mss iets meer bezorgd over de 'toekomst'

Doch dit geheel offtopic
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36688604
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

same here
Alsof je leven beoordeeld wordt aan je aantal vrienden.
Probeer eerst maar met een vrouw samen te leven
Heb zelf 2 zoontjes en ben daarom mss iets meer bezorgd over de 'toekomst'

Doch dit geheel offtopic
Bij mij is de paranoide ook pas toegeslagen toen deze kleine mannetjes in mijn leven kwamen.
voor die tijd was ik n ongeinformeerd naief schaapje, die klaarstond om naar Irak te trekken om de Iraakse " babymoordenaars" (poppy Bush op de NOS) n lesje te leren. Wat n heerlijke tijd was dat.
Eisenhower1961.
pi_36688747
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:58 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoe kun je vanaf de grond zien of ze op dezelfde hoogte zitten? Die vliegtuigen zitten op 10 km hoogte. Dan kan er makkelijk een paar honderd meter verschil in hoogte tussen zitten, zonder dat je dat kunt zien.
En ook als ze door elkaars trail lijken te vliegen, kan dat wel gezichtsbedrog lijken van de grond.
Ik heb n ontvanger met Air Band, leuk man wat die piloten vertellen.
Als jij mijn waarnemingen niet vertrouwd dan heeft het ook geen zin om erover te discuseren.
Eisenhower1961.
pi_36688946
Concretere 'bedreiging' vind ik eerder PeakOil en de gevolgen voor onze 'maatschappij', maar dat is weer een ander topic ...

Ivm chemtrails heb ik vroeger ook actief meegepost, met foto's van boven mn eigen huis. Maar TheStranger heeft me toen een vluchtplan laten zien waarop ergens wel te zien was dat ik onder een 'luchtkruispunt' woonde. En waarom zouden ze dit boerengat zoveel sproeien ?

Het zal wel bestaan maar kdenk persoonlijk niet dat het continu gebeurd. En ik kan me ook niet direct een reden bedenken waarvoor ze het doen.
Net zoals beinvloeding van het weer, de techniek bestaat, vraag is of er misbruik van wordt gemaakt ?
pi_36689370
Tja daar kan ik je alleen mijn persoonlijke mening over geven en die van o.a. TOM Bearden, maar die ken je vast wel..
Mijn grootste zorg is op het moment het verarmd uraium en de EM warfare, scalar weapons. Maar zorg is n groot woord, ik hou me er mee bezig, maar angsten o.i.d zijn me vreemd, want daar schiet je zo weinig mee op. En id.d. zullen de direkte gevolgen vasn Peak Oil deze westerse maatschappijen het hardste treffen.
Eisenhower1961.
pi_36689600
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:15 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik heb n ontvanger met Air Band, leuk man wat die piloten vertellen.
Als jij mijn waarnemingen niet vertrouwd dan heeft het ook geen zin om erover te discuseren.
Wat vertellen ze dan?

Hoe bepaal je op welke hoogte ze dan precies zitten, want ik kan dat niet zo met het blote oog vanaf de grond.
pi_36689660
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:21 schreef UncleScorp het volgende:
Concretere 'bedreiging' vind ik eerder PeakOil en de gevolgen voor onze 'maatschappij', maar dat is weer een ander topic ...

Ivm chemtrails heb ik vroeger ook actief meegepost, met foto's van boven mn eigen huis. Maar TheStranger heeft me toen een vluchtplan laten zien waarop ergens wel te zien was dat ik onder een 'luchtkruispunt' woonde. En waarom zouden ze dit boerengat zoveel sproeien ?

Het zal wel bestaan maar kdenk persoonlijk niet dat het continu gebeurd. En ik kan me ook niet direct een reden bedenken waarvoor ze het doen.
Net zoals beinvloeding van het weer, de techniek bestaat, vraag is of er misbruik van wordt gemaakt ?
De posts van TheStranger in eerdere topics zijn idd erg informatief
pi_36698131
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:47 schreef Resonancer het volgende:
Wie de f@@k ben jij om dit te zeggen:
quote:
Alsof jij verheven bent boven het merendeel van die mensen. Kom van dat voetstuk man.
geen
pi_36698413
quote:

[..]

tja, andere motoren?
Als de twee vliegtuigen op precies dezelfde hoogte, precies achterelkaar vliegen, vliegt nummer2 precies door de trail van 1 heen.

Dus:
óf twee veroorzaakt een contrail samen met 1, maar dat zie je niet omdat deze gemengt is met de contrail van 1.
óf twee veroorzaakt een contrail, terwijl 1 dat niet doet. Dan is de vraag waarom 2 wel en 1 niet, maar dat kan ook talloze oorzaken hebben, namelijk:
- Het al eerder genoemde hoogte/plaatsverschil. (hoogte meters en navigatie hebben altijd een afwijking, wat enkele honderden meters kan schelen.)
- Het feit dat de lucht, zeker op grote hoogtes geen homogene samenstelling heeft en mogelijk door de toevoeging van waterdamp uit vliegtuig 1, de condities voor het vormen van een contrail uit vliegtuig 2 bereikt zijn.
- Het feit dat vliegtuig 2 mogelijk een ander type motoren heeft. De ene motor verbrandt de kerosine nu net even anders dan de ander, waarbij er meer of minder water en condensatiekernen vrijkomen, wat het vormen van een contrail weer beïnvloedt.

Verder kan ik je zeggen dat het bijzonder weinig voorkomt dat op grote hoogte (contrail-hoogtes) twee vliegtuigen op dezelfde hoogte én vlak achter elkaar zitten. Als dezelfde hoogte aangehouden wordt, dan is of de afstand vrij groot, of vliegen ze niet achter elkaar, maar lichtelijk van elkaar weg. (dit om snelheids verschillen tussen de twee op te vangen)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_36698662
Vortex van een helicopter en propellor vliegtuig

geen
pi_36699028
quote:
The condensation trail left behind jet aircrafts are called contrails. Contrails form when hot humid air from jet exhaust mixes with environmental air of low vapor pressure and low temperature. The mixing is a result of turbulence generated by the engine exhaust. Cloud formation by a mixing process is similar to the cloud you see when you exhale and "see your breath". The figure below represents how saturation vapor pressure varies as a function of temperature. The blue line is the saturation vapor pressure for ice as a function of temperature (in degrees Kelvin). Air parcels in the region labeled saturated will form a cloud. Imagine two parcels of air, A and B as located on the diagram. Both parcels are unsaturated. If B represents the engine exhaust, then as it mixes with the environment (parcel A) its temperature and corresponding vapor pressure will follow the dotted line. Where this dotted line intersects the blue line is were the parcel becomes saturated.

If you are attentive to contrail formation and duration, you will notice that they can rapidly dissipate or spread horizontally into an extensive thin cirrus layer. How long a contrail remains intact, depends on the humidity structure and winds of the upper troposphere. If the atmosphere is near saturation, the contrail may exist for sometime. On the other hand, if the atmosphere is dry then as the contrail mixes with the environment it dissipates. Contrails are a concern in climate studies as increased jet aircraft traffic may result in an increase in cloud cover. It has been estimated that in certain heavy air-traffic corridors, cloud cover has increased by as much as 20%. An increase in cloud amount changes the region's radiation balance. For example, solar energy reaching the surface may be reduced, resulting in surface cooling. They also reduce the terrestrial energy losses of the planet, resulting in a warming. Jet exhaust also plays a role in modifying the chemistry of the upper troposphere and lower stratosphere. NASA and the DOE are sponsoring a research program to study the impact contrails have on atmospheric chemistry, weather and climate. In this series of satellite images we will investigate the duration of contrails. The satellite images are from the GOES-8 visible channel. Each image is separated in time by approximately 15 minutes. The GOES-8 image has a spatial resolution of approximately 1 km. The satellite image is a view of upper mid-west including southern Wisconsin and northern Illinois. Madison is located on the image. Contrails were observed from the ground during this period. At this wavelength, the GOES-8 imager is measuring the amount of radiant energy reflected by the surface and the clouds. The whiter a given portion of the image, the larger the amount of reflected visible light. White portions of the image represent thick clouds and dark regions are water or heavily vegetated regions. Contrails show up on the image as white streaks, similar to how they appear from a surface view.

When you view this image of 1846 UTC, notice the individual contrails labeled A and B

In this image 30 minutes later (1902 UTC), both these contrails exist, as well as others.

By 1932 UTC, these contrails still exist. Also notice how the contrail labeled C is spreading. Notice also that these clouds are generating shadows. Since we know the position of the sun, we can use these shadows, to calculate the height of the clouds that cast them.

A 3 1/2 hour time sequence of the contrails generated on this day.
http://cimss.ssec.wisc.edu/wxwise/class/Shuttle.mpg
http://www.wrh.noaa.gov/fgz/science/contrail.php?wfo=fgz
Geinig.
geen
  Moderator donderdag 6 april 2006 @ 10:00:21 #193
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36699686
quote:

[..]

Als dit al argumenten zijn...

Mijn oom is 30 jaar piloot geweest bij de luchtmacht of de marine, dus die weet wel het een en ander van vliegtuigen en motoren en de werking en gevolgen daarvan. Dat is trouwens echt waar, op zich wel een boeiend onderwerp om eens met hem over te babbelen. Inmiddels is hij al gepensioneerd, maar zijn kennis is nog steeds up-to-date. Verder mag hij ook Wiskunde en Natuurkunde doceren op universiteitsniveau (dat doet ie niet, maar hij mag het wel). Ik denk dat hij datgene dat hij vertelt ook kan staven met wetenschappelijke bewijzen, dus ik denk dat ik maar eens met hem ga babbelen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_36701877
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:31 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Wie de f@@k ben jij om dit te zeggen:
[..]

Alsof jij verheven bent boven het merendeel van die mensen. Kom van dat voetstuk man.
Iemand die verder kijkt dan zijn TV scherm. Verder kan ik mijn hele levensloop hier gaan neerzetten om je inzicht te geven waarom ik zo denk, maar daar voel ik weinig voor. Ik heb trouwens nog wel hoop hoor, n zender als Ilink geeft tenminste WEL info. Zap nou s op n willekeurig tijdstip langs de zenders. Bijna alles is inhoudsloos. Ik zie zelden iets waarvan ik denk, hey dat wist ik niet..
Als jij mij daarom op n voetstuk wil plaatsen, prima hoor, er is plek genoeg ..kom erbij...allemaal.
Eisenhower1961.
pi_36702131
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:18 schreef Resonancer het volgende:
Zap nou s op n willekeurig tijdstip langs de zenders. Bijna alles is inhoudsloos.
Dat heet vermaak. Niks mis mee. Het gaat mis zodra je in een sunweb reclame dingen gaat zien.
geen
pi_36702618
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:21 schreef UncleScorp het volgende:

Als het doel o.a. weermodificatie is dan maakt het niet uit waar er aerosolen in de atmosfeer worden gebracht, boerengat of niet.
Ik wil ff paar dingen duidelijk maken.
Sproeien is i.m.o. n onjuist woord. Dit insinueert dat er extra tanks e.d. in vlietuigen worden gebouwd., die moeten worden onderhouden, bediend, etc, veel te ingewikkeld In mijn theorie is dat helemaal niet nodig. Het is voldoende om iets aan de brandstof toe te voegen. 60% van de kerosine produktie komt van 1 oliemaatschappij. Hoe moeilijk moet het zijn om daar iets te veranderen?
In mijn " theorie" neem ik dingen aan, tja je moet wat, daarom is dit ook n TRU item.
De hoeveelheid persistente trails staat niet in verhouding met de toename in vliegverkeer.
Dit kan 2 dingen betekenen, de omstandigheden in de atmosfeer zijn anders en/of de samenstelling van de trails is veranderd.
Als ik dan ook waarneem dat niet alleen de trails veranderen maar de wolken ook, dan zou je kunnen concluderen dat er iets in de atmosfeer is veranderd.
Wat of wie daarvoor verantwoordelijk kan zijn? EM straling.

De redenen?
Ik kan me helemaal vinden in de redenen beschreven op
http://www.chemtrails.nl/
Zeker als je leest over gaten ozon laag blijven groeien. 60% meer UV straling, etc

Ik heb er zelf ook nog n paar bij verzonnen, en anderen ook.
Ik zal ze er binnekort ff bij editten ,want heb nu ff geen tijd.
Ik ga me ook minder met trails bezighouden (geneuzel over vlieghoogtes, motoren e.d) en mijn aandacht meer op HAARP richten, hievan weet ik zeker dat het werkt en hoe gevaarlijk dit is en de EU beseft dat ook. Die hebben reeds in 1999 om stopzetting van dit project geeist.
En... ik kan het niet vaak genoeg zeggen, als je (zinnig) mee wilt kunnen praten over EM-warfare dan is het werk van TOM Bearden/ Nick Begich, Tesla, Eastlund must reads.
http://www.earthpulse.com/src/subcategory.asp?catid=1&subcatid=1

Tja en over het misbruik, de geschiedenis toont wel aan dat alles wat te misbruiken is ook misbruikt wordt.
Eisenhower1961.
pi_36702933
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:28 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Dat heet vermaak. Niks mis mee. Het gaat mis zodra je in een sunweb reclame dingen gaat zien.
Nee.. met vermaak is niks mis nee, maar de verhoudingen zijn i.m.o compleet zoek.
Tja, mijn opmerkingen over gedragsbeinvloeding over de media zal ik nog wel vaker terug moeten horen. Ik denk dat wel werkt en de bedrijven die geld aan reclame uitgeven ook, want nogmaals die bewustzijns/gedrags beinvloeding gebeurt niet eens meer subliminaal.
http://www.jancvanderheide.com/archief/maurits1.html
http://home.hetnet.nl/~an(...).het%20onbewuste.htm
http://www.asmi-ikben.nl/Subliminaal.html

Aan de andere kant laat recent onderzoek op het gebied van sociale cognitie zien dat het wel mogelijk is mensen subliminaal te beïnvloeden. Zo zorgt subliminale priming met het stereotype bejaarde ervoor dat mensen trager worden. Dit doet vermoeden dat consumentengedrag wel subliminaal te beïnvloeden is.
http://www.fmg.uva.nl/soc(...)B0A-B26DE57F5FBDA866
Eisenhower1961.
  donderdag 6 april 2006 @ 12:08:34 #198
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_36703279
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:56 schreef Resonancer het volgende:
Aan de andere kant laat recent onderzoek op het gebied van sociale cognitie zien dat het wel mogelijk is mensen subliminaal te beïnvloeden. Zo zorgt subliminale priming met het stereotype bejaarde ervoor dat mensen trager worden. Dit doet vermoeden dat consumentengedrag wel subliminaal te beïnvloeden is.
http://www.fmg.uva.nl/soc(...)B0A-B26DE57F5FBDA866
Het is mogelijk dus het wordt gebruikt op dit gebied? Een beetje kort door de bocht, is het niet? Overigens is het niet bepaald recentelijk, aangezien het in elk algemeen psychologie lesboek terug te vinden is.

Ik heb gisteren ook weer eens condensstrepen met mijn auto geproduceerd, ik zit in het complot, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_36703632
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:56 schreef Resonancer het volgende:
Nee.. met vermaak is niks mis nee, maar de verhoudingen zijn i.m.o compleet zoek.
En als ik aangeef dat ik niet van mening ben dat de verhoudingen zoek zijn dan komt dat natuurlijk omdat ik gehersenspoeld ben, en op die manier kun je altijd je eigen gelijk halen.
geen
pi_36704186
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:08 schreef Frezer het volgende:

[..]

Het is mogelijk dus het wordt gebruikt op dit gebied? Een beetje kort door de bocht, is het niet? Overigens is het niet bepaald recentelijk, aangezien het in elk algemeen psychologie lesboek terug te vinden is.

Ik heb gisteren ook weer eens condensstrepen met mijn auto geproduceerd, ik zit in het complot, .
Als reclame/subliminale boodschappen niet zouden werken zou het i.i.g. niet gebruikt worden.

Recent is het niet, maar het is nog zeer recentelijk gebruikt
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=57102
http://www.unite-us.com/articles.php?item=177&PHPSESSID=610a837f285f75a4bc06f3051326b69b

Uit een artikel van Albert Toby:
Professor in de Journalistiek Wilson Bryan Keys schreef in zijn boek Media Sexploitation (1976): “Subliminale boodschappen hebben aantoonbaar invloed op dromen, geheugen, aanpassingsniveaus, bewuste waarneming, verbaal gedrag, emotionele repons, drivegerelateerd gedrag en perceptiedrempels (…) Gebruikmakend van subliminale technieken hebben Amerikaanse media een systeem ontwikkeld dat op enorme schaal gedragsbeïnvloedend werkt (…) We worden elke dag van ons leven bestookt met subliminale stimuli. De effecten daarvan zijn cumulatief.” Hoe die invloed nu is, met de nieuwste technieken, laat zich raden.

Maar Bush zegt dat het niks betekend..laten we hem maar geloven he.
http://archives.cnn.com/2000/ALLPOLITICS/stories/09/12/bush.ad/

Maar of het ook gebruikt wordt om ons te laten wennen aan de vele trails in de lucht? TRU
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')