Reclame:quote:Op zondag 13 november 2005 04:30 schreef Arliator het volgende:
Zeker weten, ik heb ook een vriend die of in amerika zit, of in japan, ook daar is het erg handig voor. Maar in nederland is skype alleen een goedkoop alternatief voor de telefoon
kan je ook downloadenquote:Op zondag 13 november 2005 04:31 schreef melke het volgende:
Wat een computertaal zeg! Volgens mij moet ik computertaal voor dummies maar eens gaan aanschaffen
Des te beterquote:Op zondag 13 november 2005 04:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
3th party is software wat niet aan Microsoft verbonden is zegmaar
Ja maar je moet toch mee kunnen praten he. Misschien moet ik meepraten voor dummies maar eens gaan aanschaffen danquote:Op zondag 13 november 2005 04:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach, zolang jezelf tevreden bent hoe je nu met je pc omgaat is het toch goed?
quote:Op zondag 13 november 2005 04:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat jij je nog hier durft te vertonen zeg
Anti-reclame:quote:Op zondag 13 november 2005 04:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Reclame:
Ik gebruik Tele2 en kan onbeperkt vaste nummers bellen voor maar 4ct per gesprek dus opzich vind ik dat best okmaargoed, skype is natuurlijk gratis, alleen niet iedereen die ik ken heeft een PC dus dan word het moeilijker om voordelig te bellen
Grappig dat Skype het wel bleef doenquote:Op zondag 13 november 2005 04:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Des te beterthanks
![]()
weetje toen internet mij in de steek liet en msn ook etc.. websites.. fok bla bla.. toen bleef skype gewoon wel werken.. en dat vond ik zo stoer en lief van skypeit rulez de pan uit
maar ff zonder gekheid.. heb er tuurlijk wel eens vaagheden mee.. maar niets geks..en het werkt gewoon goed.
Bedoel kijk nar msn.. dat is regelmatig ellende..
Ja dat had ik ook, dat vond ik ook leuk, alleen heb ik de hele avond in mezelf geluld, want wat heb je aan skype zonder internetquote:Op zondag 13 november 2005 04:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Des te beterthanks
![]()
weetje toen internet mij in de steek liet en msn ook etc.. websites.. fok bla bla.. toen bleef skype gewoon wel werken.. en dat vond ik zo stoer en lief van skypeit rulez de pan uit
Dus jij gaat op meepraten zitten, is wel een goede cursus. Ik heb net op cappen gezeten, was ook heel goed, ik kan sinds gisteren een cap plaatsen zonder blauw randjequote:Op zondag 13 november 2005 04:33 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch mee kunnen praten he. Misschien moet ik meepraten voor dummies maar eens gaan aanschaffen dan![]()
Ze hebben een redelijk agressieve aquisitie maar tot dusver ben ik tevreden en geloof wel dat ze betrouwbaar zijn en het scheelt dik geld als je vaak en lang naar vaste nummers belt (ik bel mijn moeder bijv heel vaak en lang dus dan scheelt het wel)quote:Op zondag 13 november 2005 04:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Anti-reclame:
Tele2 heeft mij in een half jaar 4 keer thuis gebeld om mij te overtuigen om via hun te bellen, terwijl ik na de tweede keer al heb aangegeven niet meer thuis gebeld wens te worden door hun.
quote:Op zondag 13 november 2005 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, dat vond ik ook leuk, alleen heb ik de hele avond in mezelf geluld, want wat heb je aan skype zonder internet![]()
Aangezien ik er nog niet op zit, wat is cappen?quote:Op zondag 13 november 2005 04:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus jij gaat op meepraten zitten, is wel een goede cursus. Ik heb net op cappen gezeten, was ook heel goed, ik kan sinds gisteren een cap plaatsen zonder blauw randje![]()
Ik heb gisteren toch een partij lopen slijmen, waat ik echt een bloedhekel aan hebquote:
Een screenshot maken en plaatsen op FOK!quote:Op zondag 13 november 2005 04:38 schreef melke het volgende:
[..]
Aangezien ik er nog niet op zit, wat is cappen?
Sinds een paar jaar moet ik 2 tot 3 euro betalen aan telefoongesprekken via de vaste lijn, dus bij mij is niet heel veel te besparen. Doe de meeste gesprekken via mijn mobiel. Verder zitten al mijn bekende in een straal van 10 km, dus langsgaan is makkelijker. Maar het kan er mij niet in, dat als ik dat tegen zo'n meisje zeg van Tele2, dat ze me toch blijven bellen. Komt bij, bedrijven die iets via de telefoon moeten verkopen zijn voor mij niet zeker van hun product. Als je een goed product hebt komen de mensen vanzelf. Maar dat is mijn meningquote:Op zondag 13 november 2005 04:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben een redelijk agressieve aquisitie maar tot dusver ben ik tevreden en geloof wel dat ze betrouwbaar zijn en het scheelt dik geld als je vaak en lang naar vaste nummers belt (ik bel mijn moeder bijv heel vaak en lang dus dan scheelt het wel)
Jeeeezus allemaal doorgewinterde computergebruikers zeg. Zullen we het over make up hebben? Daar heb ik dan weer verstand vanquote:Op zondag 13 november 2005 04:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een screenshot maken en plaatsen op FOK!
quote:Op zondag 13 november 2005 04:38 schreef melke het volgende:
[..]
Aangezien ik er nog niet op zit, wat is cappen?
[Roelmodus] Boeiendquote:Op zondag 13 november 2005 04:43 schreef melke het volgende:
[..]
Jeeeezus allemaal doorgewinterde computergebruikers zeg. Zullen we het over make up hebben? Daar heb ik dan weer verstand vanahhum...
Ja er manieren om het leuk te doen....quote:Op zondag 13 november 2005 04:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toch een partij lopen slijmen, waat ik echt een bloedhekel aan heb
Maar alles voor het goede doel
En dan geen resultaat
Ik gebruik altijd..........ehm.......oh nee, ik gebruik geen make up, sorry kan ik niet over meepratenquote:Op zondag 13 november 2005 04:43 schreef melke het volgende:
[..]
Jeeeezus allemaal doorgewinterde computergebruikers zeg. Zullen we het over make up hebben? Daar heb ik dan weer verstand vanahhum...
Tele2 heeft natuurlijk ook veel concurrentie, ik denk wel dat ze vrij stabiel zitten want het is opzich een vrij bekende naam ze lopen al een aantal jaartjes mee en ze zijn de eerste naast KPN die deze diensten aanbieden voor je vaste telefoonquote:Op zondag 13 november 2005 04:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar moet ik 2 tot 3 euro betalen aan telefoongesprekken via de vaste lijn, dus bij mij is niet heel veel te besparen. Doe de meeste gesprekken via mijn mobiel. Verder zitten al mijn bekende in een straal van 10 km, dus langsgaan is makkelijker. Maar het kan er mij niet in, dat als ik dat tegen zo'n meisje zeg van Tele2, dat ze me toch blijven bellen. Komt bij, bedrijven die iets via de telefoon moeten verkopen zijn voor mij niet zeker van hun product. Als je een goed product hebt komen de mensen vanzelf. Maar dat is mijn mening
Dat was een tactische zetquote:Op zondag 13 november 2005 04:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja er manieren om het leuk te doen....:{
Je kan jezelf ook opdringen enzo..
Iemand zijn naam er zomaar tussen zetten ongevraagd..
Tja![]()
Desparate?quote:Op zondag 13 november 2005 04:47 schreef MissHobje het volgende:
Hee Pc eend.. skypen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |