Is een foutje in de security van Replique en daar moet je meneer "Breuls" voor hebben, die is de baas zegmaarquote:Op zondag 13 november 2005 04:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat?
Wat een discriminatie ineens...
Heb je ook skype dan???quote:Op zondag 13 november 2005 04:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Skypen, gezellig
Alvast slaap lekker dan voor straks!
Rob, alleen het koken, vind het leuk om te koken, en schijn het nog aardig te kunnen.quote:Op zondag 13 november 2005 03:57 schreef melke het volgende:
[..]
Oke goed onderwerp. Bedoel je met gedragingen karaktertrekken? Ik ga er maar ff vanuit.
Qua innerlijk lijk ik op niemand, maar wel een combi van allen
*beschrijving van de bewoners en herkenbaarheid*
Nu jij! Herken jij iets van jezelf terug?
Nee nog nietquote:
Misschien is Roel daar juist wel bang voor, en dat hij daarom zo reageertquote:Op zondag 13 november 2005 03:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zou psychologisch heel leuk aansluiten idd.
Maar volgens die theorie zou Roel Joost ook moeten waarderen, en dat lijkt op dit moment niet echt te gebeuren.
Skype is goed!!!! Ik gebruik het vooral om met het buitenland te communicerenquote:Op zondag 13 november 2005 04:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee nog nietwel leuk dat je het zegt, ik overweeg het te gaan doen maar heb nog geen mic. dus kan dan niet veel doen natuurlijk
Enig nadeel is dat de andere ontvanger wel een PC moet hebben en op dat moment online moet zijnquote:Op zondag 13 november 2005 04:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Skype is goed!!!! Ik gebruik het vooral om met het buitenland te communiceren
Bang voor wat? Dat hij bepaalde dingen van Joost wil overnemen, en daardoor onzeker wordt over zijn eigen persoon?quote:Op zondag 13 november 2005 04:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Misschien is Roel daar juist wel bang voor, en dat hij daarom zo reageert
klopt, maar als je lang achter een pc zit, wordt ook gemeld wanneer een bekende online komt. Weet je ook gelijk dat diegene thuis is, en dus met je kan praten. Ik doe het ook met mijn broertje in noorwegen, webcam erbij, en hoppa!! Perfectquote:Op zondag 13 november 2005 04:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Enig nadeel is dat de andere ontvanger wel een PC moet hebben en op dat moment online moet zijn
Je kan ook andere nummers bellen maar dat moet dan tegen betaling helaas
Ik overweeg het ook te doenquote:Op zondag 13 november 2005 04:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
klopt, maar als je lang achter een pc zit, wordt ook gemeld wanneer een bekende online komt. Weet je ook gelijk dat diegene thuis is, en dus met je kan praten. Ik doe het ook met mijn broertje in noorwegen, webcam erbij, en hoppa!! Perfect
De rest dan ook gelezen wat ervoor staatquote:Op zondag 13 november 2005 04:14 schreef melke het volgende:
[..]
Instorten staat gelijk aan ik moet gaan slapen toch? W-I-S-K-U-N-D-E
Ben benieuwd tegen die tijdquote:Op zondag 13 november 2005 04:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee nog nietwel leuk dat je het zegt, ik overweeg het te gaan doen maar heb nog geen mic. dus kan dan niet veel doen natuurlijk
Ik zou het ook niet weten, maar het klonk wel leukquote:Op zondag 13 november 2005 04:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bang voor wat? Dat hij bepaalde dingen van Joost wil overnemen, en daardoor onzeker wordt over zijn eigen persoon?
Ik weet niet of Roel zo diep graaft hoor.
Alhoewel hij wel loopt te pimpen met zijn psychologie-studie, dus het zou wel het minste zijn, wat hij aan zelfbesef zou kunnen toegeven.
Skype is echt wel safe kwa gebruik etc.. nooit geen problemen mee als je dat bedoelt.. anders snap ik dat 3th party nietzo vrees ikquote:Op zondag 13 november 2005 04:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik overweeg het ook te doenalleen hou ik niet zo van 3th party programmas, doe het liefst alles zo basic mogelijk, dus netmeeting enzo maarja aangezien de meeste Skype gebruiken heb ik het dan ook wel nodig
![]()
Die tijd komt nog welquote:
Ik wil graag vaker op bezoek gaan bij mijn broertje, maar ja, hij woont zo verrot ver wegquote:Op zondag 13 november 2005 04:26 schreef melke het volgende:
Op bezoek gaan, ben je gek, we gaan skypen!
Dan is het inderdaad handig! Ook voor buitenlandse stage's e.dquote:Op zondag 13 november 2005 04:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wil graag vaker op bezoek gaan bij mijn broertje, maar ja, hij woont zo verrot ver weg![]()
3th party is software wat niet aan Microsoft verbonden is zegmaarquote:Op zondag 13 november 2005 04:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Skype is echt wel safe kwa gebruik etc.. nooit geen problemen mee als je dat bedoelt.. anders snap ik dat 3th party nietzo vrees ik
Dat jij je nog hier durft te vertonen zegquote:Op zondag 13 november 2005 04:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Skype is echt wel safe kwa gebruik etc.. nooit geen problemen mee als je dat bedoelt.. anders snap ik dat 3th party nietzo vrees ik
Ach, zolang jezelf tevreden bent hoe je nu met je pc omgaat is het toch goed?quote:Op zondag 13 november 2005 04:31 schreef melke het volgende:
Wat een computertaal zeg! Volgens mij moet ik computertaal voor dummies maar eens gaan aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |