Misschien is Joost wel jouw favoriet omdat hij tegenovergesteld is aan wat jij bent? Dat je wel bepaalde dingen van Joost wil overnemen?quote:Op zondag 13 november 2005 03:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb veel gemeen met Roel qua oppervlakkige gedragingen, bedacht ik me laatst.
Ik heb ook de neiging mijn frustratie te uiten door te slaan en gooien met voorwerpen.
En ik kan ook bijna geen avond eindigen, zonder even rust te nemen, terwijl iedereen pleite is.
En ik zou echt gek worden als ze me vrouwenkleren zouden geven, dat zou ik gewoon echt niet doen, ik zou me suf zeiken erover.
Ik ben ook redelijk kalm en rustig in een groep.
En toch is Joost mijn favoriet.
Eigenlijk is dat best typisch.
Oke goed onderwerp. Bedoel je met gedragingen karaktertrekken? Ik ga er maar ff vanuit.quote:Op zondag 13 november 2005 03:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik zit me af te vragen of er hier ook mensen zijn die vergelijkbare gedragingen hebben die de bewoners ook hebben, maar hier wel de bewoners afbranden. Want het kan niet zo zijn dat deze bewoners uniek zijn in hun gedragingen (zie ook mijn eerdere reactie over mijn collega)
Vind je dit niks, mag je natuurlijk altijd een ander onderwerp aandragen![]()
Zou psychologisch heel leuk aansluiten idd.quote:Op zondag 13 november 2005 03:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Misschien is Joost wel jouw favoriet omdat hij tegenovergesteld is aan wat jij bent? Dat je wel bepaalde dingen van Joost wil overnemen?
Mooi omschrevenquote:Op zondag 13 november 2005 03:57 schreef melke het volgende:
[..]
Oke goed onderwerp. Bedoel je met gedragingen karaktertrekken? Ik ga er maar ff vanuit.
Qua innerlijk lijk ik op niemand, maar wel een combi van allen
[text]
Nu jij! Herken jij iets van jezelf terug?
POST3000quote:Op zondag 13 november 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ik maar eens het bed in duik. Slaap lekker allemaal
Doe eens niet zo ongezellig heee!quote:Op zondag 13 november 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ik maar eens het bed in duik. Slaap lekker allemaal
Ja sorry, maar mijn vrouw heeft inmiddels al een paar keer geroepen en ik moet morgen om 9 uur al weer op padquote:
9uur op zondag? Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 13 november 2005 04:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar mijn vrouw heeft inmiddels al een paar keer geroepen en ik moet morgen om 9 uur al weer op pad
Ik ook niet.quote:Op zondag 13 november 2005 04:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
9uur op zondag? Ik moet er niet aan denken
Oew meneer zit onder de plak bij vrouwliefquote:Op zondag 13 november 2005 04:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar mijn vrouw heeft inmiddels al een paar keer geroepen en ik moet morgen om 9 uur al weer op pad
Ik dacht dat je al in slaap was gevallen, t was zo stil ineensquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 04:06 schreef melke het volgende:
Ik wil ook zo'n plaatje rechts!
Ja heb ik geprobeerd, dan word ik naar een site gestuurd, maar die blijft blank..quote:Op zondag 13 november 2005 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je beodoel een plaatje bij je naam?
Dat heet een Usericon
Kan je instellen in je profiel
Dat is de usericon manager die is geblokkeerd voor nieuwere users, je moet een plaatje gebruiken die op het web staat en dat kan je dan invullenquote:Op zondag 13 november 2005 04:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ja heb ik geprobeerd, dan word ik naar een site gestuurd, maar die blijft blank..
nee ben er gewoon hoor.. zit ff te skypenquote:Op zondag 13 november 2005 04:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al in slaap was gevallen, t was zo stil ineens
Ga jij ons nou ook al verlaten?! Gezellig...quote:Op zondag 13 november 2005 04:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee ben er gewoon hoor.. zit ff te skypen![]()
Mare moet wel zeggen.. heel lang hier hangen zal niet gebeuren .. zit beetje mega in te storten.
Sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 13 november 2005 04:10 schreef BONG4002 het volgende:
Dat is de usericon manager die is geblokkeerd voor nieuwere users
Skypen, gezelligquote:Op zondag 13 november 2005 04:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee ben er gewoon hoor.. zit ff te skypen![]()
Mare moet wel zeggen.. heel lang hier hangen zal niet gebeuren .. zit beetje mega in te storten.
L-E-Z-E-Nquote:Op zondag 13 november 2005 04:11 schreef melke het volgende:
[..]
Ga jij ons nou ook al verlaten?! Gezellig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |