abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33697426
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:57 schreef Marando het volgende:

[..]

Ik zat op dezelfde school als zijn broer Raul en die kom ik zeer regelmatig nog tegen als ik op stap ga.. zodoende heb ik via hem dus ook zijn twee broertjes leren kennen.

Nevio is trouwens erg goed ja... wat mij betreft de grote kanshebber van DSDS3!!
Maarja... we hebben Daniel nog, en als hij doet wat hij heeft belooft , dan zingt hij de sterren van de hemel en wordt hij winnaar van DSDS3
Ik vind Nevio een beetje arrogant overkomen. Errug jammer.....

Ik ga zeker hopen dat Daniel winnaar wordt van DSDS3
Is het bij jullie ook mogelijk om naar de liveshows te gaan? Of zijn die inmiddels ook al uitverkocht? Waar zijn de opnamens????
pi_33717798
Daniel gaat zaterdag "Hero" zingen van Enrique Iglesias Past wel goed bij hem, opzich Ik heb al een stukje gehoord toen hij het met Nevio zong bij de piano, dat klonk echt supergoed!

Er gaat trouwens het gerucht dat hij iets heeft met Dascha...
pi_33746860
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:00 schreef linda1989 het volgende:
Daniel gaat zaterdag "Hero" zingen van Enrique Iglesias Past wel goed bij hem, opzich Ik heb al een stukje gehoord toen hij het met Nevio zong bij de piano, dat klonk echt supergoed!

Er gaat trouwens het gerucht dat hij iets heeft met Dascha...
Jah en dat schijnt niet waar te zijn

HERO.....
pi_33750179
Nee, heb het ook gehoord... Daniel zei dat RTL dat alleen maar deed om het spannend te maken Nu zeggen ze weer dat Nevio wat met Shary heeft Stephan gaat trouwens een liedje van Michael Jackson doen

Quoten lukt niet, dit is een reactie op charmed_angel
pi_33758098
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef linda1989 het volgende:
Nee, heb het ook gehoord... Daniel zei dat RTL dat alleen maar deed om het spannend te maken Nu zeggen ze weer dat Nevio wat met Shary heeft Stephan gaat trouwens een liedje van Michael Jackson doen

Als je wilt quoten moet je op klikken. . Dan moet het gewoon lukken.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:15:43 #206
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33809681
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef linda1989 het volgende:

Stephan een liedje van Michael Jackson? Oh oh, dat wordt het geluid maar even uitzetten dan...
The Police 08-06-2008
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:05:18 #207
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33816275
Stephan: En was ook echt zwaar beledigd toen de juryleden kritiek op hem hadden.

Mijn favorieten zijn Mike, Nevio, Vanessa en Tobias. Qua stem torenen ze toch wel hoog boven de andere kandidaten uit. Ik ben eens benieuwd naar de beslissing straks.
The Police 08-06-2008
pi_33819363
Stephan is door

Vond het wel behoorlijk respectloos dat de halve zaal boe ging roepen. Zoiets doe je gewoon niet, ook al vind je iemand nog zo slecht. Ik vind Stephan echt verschrikkelijk hoor, maar dit heeft hij nou ook weer niet verdiend

Ben wel blij dat Carolina eruit is
  zondag 8 januari 2006 @ 01:02:48 #209
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33819974
Bleh, en wie is WEER door? Juist, Stephan. Ik vraag me bij sommigen af wat hun daartoe brengt voor hem te bellen of te sms-en. Ik ben eens benieuwd naar de eighties-show volgende week.
Gelukkig zijn Vanessa, Nevio, Mike en Tobias verder.
The Police 08-06-2008
pi_33821790
Kom net terug van Idols.... Liveshow was geweldig weer.

En ik ben zo happy dat Daniel door is!!!!! Wow net terug geluisterd op internet en hij was ehct goed! WOW! Hij is echt

Weet iemand hoe ik aan kaarrtjes kom voor de liveshow? Ik moet er gewoon een keer heen

Waar worden de liveshows gehouden???????????
  zondag 8 januari 2006 @ 02:23:48 #211
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33821799
MIRANDA!!!
FOTO's!!!!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_33822101
quote:
Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MIRANDA!!!
FOTO's!!!!
Ik heb allleen de foto van Serge geplaats in ons topic
pi_33847476
quote:
Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef charmed_angel het volgende:

Waar worden de liveshows gehouden???????????
Niemand??? Ik wil het weten, dan kan ik kaarten bestellen of winnen
  zondag 8 januari 2006 @ 22:16:38 #214
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33847930
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Niemand??? Ik wil het weten, dan kan ik kaarten bestellen of winnen
Op de site van RTL:

Live bei den Shows dabei sein - Jetzt anrufen & Tickets sichern!
Ab sofort ist die DSDS-Ticket-Hotline geschaltet und nimmt Ticketwünsche für die Motto-Shows entgegen! Jetzt anrufen: 0180 - 500 1523 (0,12 Euro/min)

Als het goed is, worden de shows in de buurt van Keulen gehouden.

Ik zal nog eens verder kijken of ik nog wat vind.
The Police 08-06-2008
pi_33848142
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef YPrue het volgende:

[..]

Op de site van RTL:

Live bei den Shows dabei sein - Jetzt anrufen & Tickets sichern!
Ab sofort ist die DSDS-Ticket-Hotline geschaltet und nimmt Ticketwünsche für die Motto-Shows entgegen! Jetzt anrufen: 0180 - 500 1523 (0,12 Euro/min)

Als het goed is, worden de shows in de buurt van Keulen gehouden.

Ik zal nog eens verder kijken of ik nog wat vind.
jah dat had ik ook al gevonden inderdaad.... Maa moet wel eerst weten waar.... ik bedoel moet ook nog kijken HOE ik daar moet komen vanuit Rotterdam
pi_33848950
Keulen is 2,5 uur rijden.... dat is te doen
pi_33849106
zit nu de uitslag van DSDS te kijken. Ze zijn allemaal veel enthousiaster als ze horen dat ze door zijn, of iemand anders door is..... nog erger.... ze besrpingen elkaar
pi_33849840
zo fuck met de trein is harstikke duur naar keulen..... 75 euro een retourtje
pi_33850476
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
zo fuck met de trein is harstikke duur naar keulen..... 75 euro een retourtje
Ok na veel uitzoeken

Mijn vriend moet ik overhalen om mij en ze zusje naar arnhem te rijden ( 1 uurtje maar, lease auto dus gratis)
In arnhem pak ik de trein naar Keulen, en dat kost me dan maar 39,60 euro.... en vanuit arnhem ben ik in 1,5 uur in Keulen

Hmmzz.... nu nog weten hoe duur die liveshow kaarten zijn.... En of het wel in Keulen is
  maandag 9 januari 2006 @ 01:12:30 #220
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33854443
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ok na veel uitzoeken

Mijn vriend moet ik overhalen om mij en ze zusje naar arnhem te rijden ( 1 uurtje maar, lease auto dus gratis)
In arnhem pak ik de trein naar Keulen, en dat kost me dan maar 39,60 euro.... en vanuit arnhem ben ik in 1,5 uur in Keulen

Hmmzz.... nu nog weten hoe duur die liveshow kaarten zijn.... En of het wel in Keulen is
Zo, ik heb op de site van Grundy (de productiefirma) gekeken en het volgende gezien:

Deutschland sucht den Superstar
Die Mottoshows

Nach über einem Jahr geht Deutschlands erfolgreichste Casting-Show erneut auf die Suche nach dem Superstar.

Sichern Sie sich jetzt Ihre Eintrittskarten für die kommenden Mottoshows und rufen Sie unsere Telefonhotline an!

Telefon-Hotline:

01 80 - 5 00 15 23 (0,12 Ī / Minute)
montags bis freitags - 10.00 Uhr bis 20.00 Uhr

Termin:

Derzeit können keine Kartenreservierungen für alle Mottoshows bis zum 18. Februar angenommen werden.

Ab Montag, den 09.01.06 können Sie ab 10.30 Uhr Eintrittskarten für die Mottoshow am 25.02.06 buchen.

Eintrittskarten:

25,- Ī pro Karte
zzgl. 2,- Ī einmaliger Bearbeitungsgebühr

Es können maximal fünf Karten pro Buchung bestellt werden.

Produktionsort:

Coloneum
Köln-Ossendorf

Hinweis:

Das Mindestalter für einen Besuch im Studio liegt bei 16 Jahren.

The Police 08-06-2008
pi_33862955
quote:
Op maandag 9 januari 2006 01:12 schreef YPrue het volgende:

[..]

Zo, ik heb op de site van Grundy (de productiefirma) gekeken en het volgende gezien:

Deutschland sucht den Superstar
Die Mottoshows

Nach über einem Jahr geht Deutschlands erfolgreichste Casting-Show erneut auf die Suche nach dem Superstar.

Sichern Sie sich jetzt Ihre Eintrittskarten für die kommenden Mottoshows und rufen Sie unsere Telefonhotline an!

Telefon-Hotline:

01 80 - 5 00 15 23 (0,12 Ī / Minute)
montags bis freitags - 10.00 Uhr bis 20.00 Uhr

Termin:

Derzeit können keine Kartenreservierungen für alle Mottoshows bis zum 18. Februar angenommen werden.

Ab Montag, den 09.01.06 können Sie ab 10.30 Uhr Eintrittskarten für die Mottoshow am 25.02.06 buchen.

Eintrittskarten:

25,- Ī pro Karte
zzgl. 2,- Ī einmaliger Bearbeitungsgebühr

Es können maximal fünf Karten pro Buchung bestellt werden.

Produktionsort:

Coloneum
Köln-Ossendorf

Hinweis:

Das Mindestalter für einen Besuch im Studio liegt bei 16 Jahren.

superrrrrrrrrrrrrrrr bedankt!
pi_33887465
ik heb al 1 persoon gevonden die mee wil! whoehoeeee
  woensdag 11 januari 2006 @ 00:16:37 #223
44797 Marando
Lief beertje
pi_33925123
He Charmed Angel, wat leuk dat je een liveshow gaat bezoeken van DSDS!
Ikzelf heb de mazzel dat ik aankomende zaterdag de liveshow ga bezoeken! Heb er echt zin in!
Mocht ik informatie hebben na zaterdag waar je wat aan zou kunnen hebben, dan laat ik het je zeker even weten! Ik ga alleen niet met de trein maar met de auto.

Ik ga natuurlijk mee als supporter van Daniel... maar ik moet bekennen dat ik toch ook wel een zwak heb voor Vanessa Jean Dedmon. (I'm in love with her!! ) Zij kan goed zingen en dat koppie van haar...

Als ik zaterdagnacht weer terug ben, dan laat ik het jullie weten hoe het was!
Time flies when you're having fun
pi_33936077
Bild zet de frontale aanval in op Tooske:
quote:
Offener Brief an Tooske Ragas
Liebe Käse-Tussi!

Wir haben die Gracht gestrichen voll! Nichts für ungut, Gouda-Tooske, aber wir können Dich echt nicht mehr riechen!
Seitdem Du „Deutschland sucht den Superstar“ moderierst, ist die Show so fad und nüchtern wie Holland-Bier.

Wie Du so redest – das versteht doch kein Mensch! Rudi Carrell sagt „Tolllll“ und „Schuprrr“ – reicht doch! Du nervst mit „Was hat denn hier passiert“ und „Jetzt kommt die Notar mit die Ergebnisse.“ Wenn unsere Kids dich hören – da fallen wir bei „PISA“ noch weiter zurück!

Was hatte die Michelle Hunziker immer für schicke Kleider an! Du siehst meistens aus, als wärst Du mit Mutter Flodder beim Shopping gewesen!

Käse-Tussi, hops in deinen Wohnwagen und roll zurück Richtung Campingplatz! Ins Land, wo die Menschen ihr eigenes Gras rauchen – und auf’m Rasen spucken, statt Fußball zu spielen.

Sorry, aber Ihr werdet im Leben nicht mehr Weltmeister – und aus einer Show-Nulpe wie Dir wird niemals ’ne Super-Tulpe, aus einer Treibhaus-Tomate keine Studio-Granate.

Deine BILD Zeitung
ze heeft overigens, heel slim direkt gereageerd en de redactie bezocht en vervolgens een 'tegen-brief geschreven (de manier om iig een verdere aanval te stoppen)
quote:
Liebes BILD-Käseblatt,

ich dachte immer, BILD sei kreativ – und da fällt Euch bei einer Holländerin kein besserer Spitzname ein als „Käse-Tussi“?

Warum nicht gleich „Grachten-Else“ oder „Holzpantinen-Trulle“?

Immerhin hat der Käse, den Ihr über mich geschrieben habt, meinen Mann inspiriert:

Der nennt mich jetzt liebevoll „Käse-Toastie“ (zu deutsch: „Käse-Toast“).

Ich hab’ übrigens gar keinen Wohnwagen, und Campen war ich mein Lebtag noch nicht.

Wenn mein Deutsch noch ein wenig holprig klingen sollte – vielleicht sind meine Sätze einfach zu kompliziert für Euch, Ihr bei BILD habt’s ja gerne ein bißchen schlichter.

Fußball mag ich schon – ich hoffe, Deutschland und Holland treffen bei der WM aufeinander:

Wetten, daß unsere Oranjes Eure Klinsi-Jungs auch mit Holz-Kloks an den Füßen besiegen!

„Käse schlägt Schweinshaxen“, wär’ doch auch eine schöne BILD-Schlagzeile.

Hinterher werd’ ich Euch trösten, wie ich das bei „Superstars“ mit den armen ausgeschiedenen Kandidaten auch immer mache.

Wenn Ihr wirklich findet, daß meine Kleider aussehen, als hätte Mutter Flodder mich bei der Auswahl beraten – das liegt wohl daran, daß Ihr mir in BILD immer Käse-Klamotten anzieht!

Guckt doch am nächsten Samstag um 21.15 Uhr RTL, dann werdet Ihr zugeben müssen: Ich seh’ doch ganz passabel aus!

Nach Hause fahre ich jedenfalls noch lange nicht, denn ich mag Deutschland und die Deutschen und arbeite wirklich gerne hier. Mir stinkt jedenfalls nichts.

Ich hoffe aber, wir können jetzt doch noch Freunde werden!

Eure Tooske
http://www.bild.t-online.(...)s-brief-antwort.html
http://www.bild.t-online.(...)ebe-kaese-tussi.html
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33969989
Ikv ind het toch wel sneu voor Toos. .

Goed dat ze zo reageert!
pi_33978131
Kan iemand dat brief van Tooske ff vertalen? Ben geen kei in Duits
pi_33979647

Ik ben voor Stephan! Was echt zielig zaterdag! Het hele publiek was gewoon tegen hem

De jury maakte een commentaar dat hij eigenlijk hier niet zou moeten zijn en die domme duitse publiek begonnen allemaal te klappen! Terwijl hij heel wat beter is dan een paar kandidaten die daarin zitten.
Die duitsers zijn volgens mij een beetje doof

GO STEPHAN lol
pi_33981208
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]

Ik ben voor Stephan! Was echt zielig zaterdag! Het hele publiek was gewoon tegen hem

De jury maakte een commentaar dat hij eigenlijk hier niet zou moeten zijn en die domme duitse publiek begonnen allemaal te klappen! Terwijl hij heel wat beter is dan een paar kandidaten die daarin zitten.

GO STEPHAN lol
Mijn mening over Stephan is ook wel veranderd... Ik vond hem zaterdag zeker niet slechter dan bijv. Lena, dat jurycommentaar was echt onterecht En dat ie dan ook nog zo uitgejouwd werd, dat vond ik echt zooo zielig voor hem! Zoiets verdient niemand

Ben nog steeds geen fan van hem, maar ik vind hem ook niet verschrikkelijk ofzo... Heb er geen problemen mee als hij nog een ronde verder komt..
pi_33986235
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]

GO STEPHAN lol
kom op nou huilie is echt slecht man! Zelfs ik zing nmog beter!
pi_33995681
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef RM-rf het volgende:
Bild zet de frontale aanval in op Tooske:
[..]

ze heeft overigens, heel slim direkt gereageerd en de redactie bezocht en vervolgens een 'tegen-brief geschreven (de manier om iig een verdere aanval te stoppen)
[..]

http://www.bild.t-online.(...)s-brief-antwort.html
http://www.bild.t-online.(...)ebe-kaese-tussi.html
Tooske heeft in één klap mijn respect terug. Briljant om zo'n tegenbrief te sturen.

Kut Boulevardpers met hun inderdaad gemakkelijk scorende vooroordelen over Nederlanders
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:45:45 #231
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33999627
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef superhero87 het volgende:
Kan iemand dat brief van Tooske ff vertalen? Ben geen kei in Duits
Een snelle vertaling van de brief die Tooske geschreven heeft:

Lief BILD-kaasblad,

Ik dacht altijd dat BILD creatief was – en dan valt jullie bij een Hollandse geen betere bijnaam in dan ‚Käse-Tussi’ (kaastrut)?
Warum dan niet meteen ‚Grachten-Else’ of ‚Klompentroela’?
Toch heeft de onzin die jullie over mij hebben geschreven mijn man geinspireerd:
Hij noemt mij nu liefdevol Kaastosti (in het Duits: kaastoast)
Ik heb trouwens helemaal geen woonwagen, en ik heb mijn hele leven lang nog geen een keer gekampeerd.
En ook als mijn Duits nog een beetje stuntelig klinkt – misschien zijn mijn zinnen gewoon te moeilijk voor jullie, jullie bij BILD hebben het graag wat eenvoudiger.
Ik vind voetbal leuk – hopelijk treffen Nederland en Duitsland bij het WK op elkaar.
Wedden, dat onze ‚Oranjes’ jullie ‚Klinsi-jongens’ ook met klompen aan de voeten verslaan?
‚Kaas verslaat Varkenspoot’, dat zou toch ook een mooie BILD-kop zijn.
Naderhand zal ik jullie troosten, net zoals ik dat altijd bij ‚Superstars’ (Idols) met de arme uitgevallen kandidaten ook doe.
Als jullie echt vinden dat mijn kleren eruitzien alsof Ma Flodder mij bij het uitzoeken ervan geadviseerd zou hebben – dat ligt er dan misschien aan dat jullie mij in BILD altijd kaaskleren aantrekken (opmerking: Bild had een romp van kaas met daarop het hoofd van Tooske in Bild gezet)!
Kijk toch volgende zaterdag om 21.15 uur RTL, dan zullen jullie moeten toegeven dat ik er best passabel uitzie!
Ik vertrek in ieder geval nog lang niet, want ik mag Duitsland en de Duitsers en werk echt graag hier. Voor mij zit hier in ieder geval geen luchtje aan.
Maar ik hoop dat we nu toch nog vrienden kunnen worden!

Jullie Tooske
The Police 08-06-2008
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:05:59 #232
124789 superhero87
Playin my game
pi_34000271
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:45 schreef YPrue het volgende:

[..]

Een snelle vertaling van de brief die Tooske geschreven heeft
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:10:33 #233
124789 superhero87
Playin my game
pi_34000347
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:05 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

kom op nou huilie is echt slecht man! Zelfs ik zing nmog beter!

Hij zingt misschien niet als de beste, maar hij kan heus wel zingen.

Hij verdient gewoon niet om zo respectloos behandelt te worden, punt.
pi_34003768
Cool dat Toos gewoon naar de redacteuren is gestapt. Het ging ook nergens meer over.
That's all folks!
pi_34010912
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:10 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Hij verdient gewoon niet om zo respectloos behandelt te worden, punt.
dat is wat anders..... maar zingen? Zelfs mijn kat zingt nog beter... echt waar!

Ik snap zowiezo niet dat hij nog door was, hij had al veel eerder moeten afvallen
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:43:37 #236
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_34024093
Mja, bij Stephan is het probleem eigenlijk door de jury zelf veroorzaakt.

Redenen waarom hij steeds door kwam:
Casting: 'ah, je bent echt zo'n boybandtypje, van mij ben je door'
Recall: 'je hebt standvastigheid bewezen doordat je alleen het podium op bent gegaan' (zijn twee gezangspartners lieten hem kort daarvoor in de steek en hij kwam daarna maar alleen zingen)

En vanaf de top 20-shows was het het publiek dat hem verderbracht. Eigenlijk hadden ze al bij de casting of bij de recall moeten ingrijpen. In feite is het nu de schuld van de jury dat hij zo ver is gekomen.
The Police 08-06-2008
pi_34024235
Zijjn er al (gratis) filmpjes van DSDS3? Mijn Duits is walgelijk, maar ben wel erg benieuwd naar het niveau daar...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:51:21 #238
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_34024364
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef Sneeze het volgende:
Zijjn er al (gratis) filmpjes van DSDS3? Mijn Duits is walgelijk, maar ben wel erg benieuwd naar het niveau daar...
Ja, op http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.php

(Ik krijg ze niet afgespeeld, jij wel?)
The Police 08-06-2008
pi_34024474
Ik moet eerst inloggen.
pi_34024594
... maaarrrr ... dan werkt het!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:57:50 #241
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_34024611
En? Wat vind je er van?
The Police 08-06-2008
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:01:29 #242
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_34024751
Hier de liedjes die de kandidaten morgen gaan zingen:

Vanessa Jean Dedmon: Time After Time (Cyndi Lauper)
Lena Hanenberg: Upside Down (Diana Ross)
Dascha Semcov: Manic Monday (The Bangles)
Anna-Maria Zimmermann: Walking On Sunshine (Katrina & The Waves)
Mike Leon Grosch: The Power Of Love (Huey Lewis & The News)
Nevio Passaro: Every Breath You Take (The Police)
Daniel Muņoz: Another Day In Paradise (Phil Collins)
Tobias Regner: Purple Rain (Prince & The Revolution)
Stephan Darnstaedt: Forever Young (Alphaville)
The Police 08-06-2008
pi_34030966
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef YPrue het volgende:
Hier de liedjes die de kandidaten morgen gaan zingen:

Vanessa Jean Dedmon: Time After Time (Cyndi Lauper)
Lena Hanenberg: Upside Down (Diana Ross)
Dascha Semcov: Manic Monday (The Bangles)
Anna-Maria Zimmermann: Walking On Sunshine (Katrina & The Waves)
Mike Leon Grosch: The Power Of Love (Huey Lewis & The News)
Nevio Passaro: Every Breath You Take (The Police)
Daniel Muņoz: Another Day In Paradise (Phil Collins)
Tobias Regner: Purple Rain (Prince & The Revolution)
Stephan Darnstaedt: Forever Young (Alphaville)
wat is het thema???

Daniel
pi_34030993
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:51 schreef YPrue het volgende:

[..]

Ja, op http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.php

(Ik krijg ze niet afgespeeld, jij wel?)
je moet kiezen aan de zijkant van het scherm.... heb je dat wel gedaan?
pi_34031104
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wat is het thema???

Daniel
de jaren 80..... heb het al gevonden
pi_34063306
Daniel....... was niet ehct goed....

Hij moet in et spaans gaan zingen!
pi_34063334
niveau is wel slechter dan in Nederland hoor.....

Mike, Vanessa en Daniel vind ik toch wel 1 van de betere (ok daniel vanavond niet....)
pi_34063549
Ik ben het aan het opnemen.. ben nu toch wel nieuwsgierig geworden..
pi_34066050
Stephan was wel redelijk vanavond...
pi_34067063
weet iemand hoelaat de uitslag is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')