Ik vind Nevio een beetje arrogant overkomen. Errug jammer.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:57 schreef Marando het volgende:
[..]
Ik zat op dezelfde school als zijn broer Raul en die kom ik zeer regelmatig nog tegen als ik op stap ga.. zodoende heb ik via hem dus ook zijn twee broertjes leren kennen.
Nevio is trouwens erg goed ja... wat mij betreft de grote kanshebber van DSDS3!!![]()
Maarja... we hebben Daniel nog, en als hij doet wat hij heeft belooft, dan zingt hij de sterren van de hemel en wordt hij winnaar van DSDS3
![]()
Jah en dat schijnt niet waar te zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:00 schreef linda1989 het volgende:
Daniel gaat zaterdag "Hero" zingen van Enrique IglesiasPast wel goed bij hem, opzich
Ik heb al een stukje gehoord toen hij het met Nevio zong bij de piano, dat klonk echt supergoed!
![]()
Er gaat trouwens het gerucht dat hij iets heeft met Dascha...![]()
Als je wilt quoten moet je opquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef linda1989 het volgende:
Nee, heb het ook gehoord... Daniel zei dat RTL dat alleen maar deed om het spannend te makenNu zeggen ze weer dat Nevio wat met Shary heeft
Stephan gaat trouwens een liedje van Michael Jackson doen
![]()
![]()
Quoten lukt niet, dit is een reactie op charmed_angel
Stephan een liedje van Michael Jackson?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef linda1989 het volgende:
Nee, heb het ook gehoord... Daniel zei dat RTL dat alleen maar deed om het spannend te makenNu zeggen ze weer dat Nevio wat met Shary heeft
Stephan gaat trouwens een liedje van Michael Jackson doen
![]()
![]()
Quoten lukt niet, dit is een reactie op charmed_angel
Niemand??? Ik wil het weten, dan kan ik kaarten bestellenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef charmed_angel het volgende:
Waar worden de liveshows gehouden???????????![]()
Op de site van RTL:quote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niemand??? Ik wil het weten, dan kan ik kaarten bestellenof winnen
jah dat had ik ook al gevonden inderdaad.... Maa moet wel eerst weten waar.... ik bedoel moet ook nog kijken HOE ik daar moet komen vanuit Rotterdamquote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef YPrue het volgende:
[..]
Op de site van RTL:
Live bei den Shows dabei sein - Jetzt anrufen & Tickets sichern!
Ab sofort ist die DSDS-Ticket-Hotline geschaltet und nimmt Ticketwünsche für die Motto-Shows entgegen! Jetzt anrufen: 0180 - 500 1523 (0,12 Euro/min)
Als het goed is, worden de shows in de buurt van Keulen gehouden.
Ik zal nog eens verder kijken of ik nog wat vind.![]()
Ok na veel uitzoekenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
zo fuck met de trein is harstikke duur naar keulen..... 75 euro een retourtje
Zo, ik heb op de site van Grundy (de productiefirma) gekeken en het volgende gezien:quote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok na veel uitzoeken
Mijn vriend moet ik overhalen om mij en ze zusje naar arnhem te rijden ( 1 uurtje maar, lease auto dus gratis)
In arnhem pak ik de trein naar Keulen, en dat kost me dan maar 39,60 euro.... en vanuit arnhem ben ik in 1,5 uur in Keulen![]()
Hmmzz.... nu nog weten hoe duur die liveshow kaarten zijn....En of het wel in Keulen is
![]()
superrrrrrrrrrrrrrrr bedankt!quote:Op maandag 9 januari 2006 01:12 schreef YPrue het volgende:
[..]
Zo, ik heb op de site van Grundy (de productiefirma) gekeken en het volgende gezien:
Deutschland sucht den Superstar
Die Mottoshows
Nach über einem Jahr geht Deutschlands erfolgreichste Casting-Show erneut auf die Suche nach dem Superstar.
Sichern Sie sich jetzt Ihre Eintrittskarten für die kommenden Mottoshows und rufen Sie unsere Telefonhotline an!
Telefon-Hotline:
01 80 - 5 00 15 23 (0,12 Ī / Minute)
montags bis freitags - 10.00 Uhr bis 20.00 Uhr
Termin:
Derzeit können keine Kartenreservierungen für alle Mottoshows bis zum 18. Februar angenommen werden.
Ab Montag, den 09.01.06 können Sie ab 10.30 Uhr Eintrittskarten für die Mottoshow am 25.02.06 buchen.
Eintrittskarten:
25,- Ī pro Karte
zzgl. 2,- Ī einmaliger Bearbeitungsgebühr
Es können maximal fünf Karten pro Buchung bestellt werden.
Produktionsort:
Coloneum
Köln-Ossendorf
Hinweis:
Das Mindestalter für einen Besuch im Studio liegt bei 16 Jahren.
ze heeft overigens, heel slim direkt gereageerd en de redactie bezocht en vervolgens een 'tegen-brief geschreven (de manier om iig een verdere aanval te stoppen)quote:Offener Brief an Tooske Ragas
Liebe Käse-Tussi!
Wir haben die Gracht gestrichen voll! Nichts für ungut, Gouda-Tooske, aber wir können Dich echt nicht mehr riechen!
Seitdem Du „Deutschland sucht den Superstar“ moderierst, ist die Show so fad und nüchtern wie Holland-Bier.
Wie Du so redest – das versteht doch kein Mensch! Rudi Carrell sagt „Tolllll“ und „Schuprrr“ – reicht doch! Du nervst mit „Was hat denn hier passiert“ und „Jetzt kommt die Notar mit die Ergebnisse.“ Wenn unsere Kids dich hören – da fallen wir bei „PISA“ noch weiter zurück!
Was hatte die Michelle Hunziker immer für schicke Kleider an! Du siehst meistens aus, als wärst Du mit Mutter Flodder beim Shopping gewesen!
Käse-Tussi, hops in deinen Wohnwagen und roll zurück Richtung Campingplatz! Ins Land, wo die Menschen ihr eigenes Gras rauchen – und auf’m Rasen spucken, statt Fußball zu spielen.
Sorry, aber Ihr werdet im Leben nicht mehr Weltmeister – und aus einer Show-Nulpe wie Dir wird niemals ’ne Super-Tulpe, aus einer Treibhaus-Tomate keine Studio-Granate.
Deine BILD Zeitung
http://www.bild.t-online.(...)s-brief-antwort.htmlquote:Liebes BILD-Käseblatt,
ich dachte immer, BILD sei kreativ – und da fällt Euch bei einer Holländerin kein besserer Spitzname ein als „Käse-Tussi“?
Warum nicht gleich „Grachten-Else“ oder „Holzpantinen-Trulle“?
Immerhin hat der Käse, den Ihr über mich geschrieben habt, meinen Mann inspiriert:
Der nennt mich jetzt liebevoll „Käse-Toastie“ (zu deutsch: „Käse-Toast“).
Ich hab’ übrigens gar keinen Wohnwagen, und Campen war ich mein Lebtag noch nicht.
Wenn mein Deutsch noch ein wenig holprig klingen sollte – vielleicht sind meine Sätze einfach zu kompliziert für Euch, Ihr bei BILD habt’s ja gerne ein bißchen schlichter.
Fußball mag ich schon – ich hoffe, Deutschland und Holland treffen bei der WM aufeinander:
Wetten, daß unsere Oranjes Eure Klinsi-Jungs auch mit Holz-Kloks an den Füßen besiegen!
„Käse schlägt Schweinshaxen“, wär’ doch auch eine schöne BILD-Schlagzeile.
Hinterher werd’ ich Euch trösten, wie ich das bei „Superstars“ mit den armen ausgeschiedenen Kandidaten auch immer mache.
Wenn Ihr wirklich findet, daß meine Kleider aussehen, als hätte Mutter Flodder mich bei der Auswahl beraten – das liegt wohl daran, daß Ihr mir in BILD immer Käse-Klamotten anzieht!
Guckt doch am nächsten Samstag um 21.15 Uhr RTL, dann werdet Ihr zugeben müssen: Ich seh’ doch ganz passabel aus!
Nach Hause fahre ich jedenfalls noch lange nicht, denn ich mag Deutschland und die Deutschen und arbeite wirklich gerne hier. Mir stinkt jedenfalls nichts.
Ich hoffe aber, wir können jetzt doch noch Freunde werden!
Eure Tooske
Mijn mening over Stephan is ook wel veranderd... Ik vond hem zaterdag zeker niet slechter dan bijv. Lena, dat jurycommentaar was echt onterechtquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
Ik ben voor Stephan! Was echt zielig zaterdag! Het hele publiek was gewoon tegen hem![]()
De jury maakte een commentaar dat hij eigenlijk hier niet zou moeten zijn en die domme duitse publiek begonnen allemaal te klappen!Terwijl hij heel wat beter is dan een paar kandidaten die daarin zitten.
Die duitsers zijn volgens mij een beetje doof
GO STEPHANlol
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
Ik ben voor Stephan! Was echt zielig zaterdag! Het hele publiek was gewoon tegen hem![]()
De jury maakte een commentaar dat hij eigenlijk hier niet zou moeten zijn en die domme duitse publiek begonnen allemaal te klappen!Terwijl hij heel wat beter is dan een paar kandidaten die daarin zitten.
Die duitsers zijn volgens mij een beetje doof
GO STEPHANlol
Tooske heeft in één klap mijn respect terug. Briljant om zo'n tegenbrief te sturen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef RM-rf het volgende:
Bild zet de frontale aanval in op Tooske:
[..]
ze heeft overigens, heel slim direkt gereageerd en de redactie bezocht en vervolgens een 'tegen-brief geschreven (de manier om iig een verdere aanval te stoppen)
[..]
http://www.bild.t-online.(...)s-brief-antwort.html
http://www.bild.t-online.(...)ebe-kaese-tussi.html
Een snelle vertaling van de brief die Tooske geschreven heeft:quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef superhero87 het volgende:
Kan iemand dat brief van Tooske ff vertalen? Ben geen kei in Duits![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:45 schreef YPrue het volgende:
[..]
Een snelle vertaling van de brief die Tooske geschreven heeft
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op nou huilie is echt slecht man! Zelfs ik zing nmog beter!
dat is wat anders..... maar zingen? Zelfs mijn kat zingt nog beter... echt waar!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij verdient gewoon niet om zo respectloos behandelt te worden, punt.
Ja, op http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.phpquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef Sneeze het volgende:
Zijjn er al (gratis) filmpjes van DSDS3? Mijn Duits is walgelijk, maar ben wel erg benieuwd naar het niveau daar...
wat is het thema???quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef YPrue het volgende:
Hier de liedjes die de kandidaten morgen gaan zingen:
Vanessa Jean Dedmon: Time After Time (Cyndi Lauper)
Lena Hanenberg: Upside Down (Diana Ross)
Dascha Semcov: Manic Monday (The Bangles)
Anna-Maria Zimmermann: Walking On Sunshine (Katrina & The Waves)
Mike Leon Grosch: The Power Of Love (Huey Lewis & The News)
Nevio Passaro: Every Breath You Take (The Police)
Daniel Muņoz: Another Day In Paradise (Phil Collins)
Tobias Regner: Purple Rain (Prince & The Revolution)
Stephan Darnstaedt: Forever Young (Alphaville)
je moet kiezen aan de zijkant van het scherm.... heb je dat wel gedaan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:51 schreef YPrue het volgende:
[..]
Ja, op http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.php
(Ik krijg ze niet afgespeeld, jij wel?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |