quote:Op zondag 13 november 2005 00:54 schreef Svensational het volgende:
Auditie Zwolle Idols (12-11-2005)
Heb je de mijne dan nog niet gezien?quote:Op zondag 13 november 2005 00:55 schreef fokraiser het volgende:
ccfl is for real losers (geeks)
vanochtend met vriendje uitgeslapenquote:
Kijk er s rond, het is echt vaag!quote:
En daarna FOK!quote:Op zondag 13 november 2005 00:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vanochtend met vriendje uitgeslapen
toen naar open dag CMD
toen naar beste vriendin toe
en toen koken en eten @ restaurant
Whehequote:
aardig...quote:Op zondag 13 november 2005 00:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je de mijne dan nog niet gezien?
Dude, dat maakt me echt niks uit, dacht dat je er bewust over heen lasquote:
Nee echt nietquote:Op zondag 13 november 2005 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, dat maakt me echt niks uit, dacht dat je er bewust over heen las
18 MB is zo geladenquote:Op zondag 13 november 2005 00:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik drukte eerst maar op escape, anders was ie nog wel ff bezig![]()
Hoe lang ben je er wel niet mee bezig geweest? Damnquote:
Weltrusten dan maarquote:Op zondag 13 november 2005 01:00 schreef Svensational het volgende:
Maar ik ga slapen, heb mijn plicht voor vandaag weer voldaan..
quote:
Nog overquote:Op zondag 13 november 2005 01:06 schreef snopprinses het volgende:
ik heb net de lekkerste tiramisu ooit gemaakt
jah, maar vergeten mee te nemen >_<quote:Op zondag 13 november 2005 01:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog over
Ik ben even breien, tot zo
Wat voor 1?quote:Op zondag 13 november 2005 01:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah, maar vergeten mee te nemen >_<
en ik heb een nieuwe telefoon
Niet zo lang, gewoon de aflevering kijken en af en toe op "C" drukken. Verkleinen ed. heb ik een handig programmaatje voor dus dat is zo gebeurd. En het uploaden ging ook snel doordat je met http://www.mysharedphotos.com/ een hele map tegelijk kan uploaden. En doordat alleen de getallen in de urls anders zijn, kon ik in Excel een mooi lijstje maken met de [img]-tags.quote:Op zondag 13 november 2005 01:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe lang ben je er wel niet mee bezig geweest? Damn
Copy- pastequote:Op zondag 13 november 2005 01:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet zo lang, gewoon de aflevering kijken en af en toe op "C" drukken. Verkleinen ed. heb ik een handig programmaatje voor dus dat is zo gebeurd. En het uploaden ging ook snel doordat je met http://www.mysharedphotos.com/ een hele map tegelijk kan uploaden. En doordat alleen de getallen in de urls anders zijn, kon ik in Excel een mooi lijstje maken met de [img]-tags..
Pr8werk! Hulde!quote:Op zondag 13 november 2005 01:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet zo lang, gewoon de aflevering kijken en af en toe op "C" drukken. Verkleinen ed. heb ik een handig programmaatje voor dus dat is zo gebeurd. En het uploaden ging ook snel doordat je met http://www.mysharedphotos.com/ een hele map tegelijk kan uploaden. En doordat alleen de getallen in de urls anders zijn, kon ik in Excel een mooi lijstje maken met de [img]-tags..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |