quote:Op zondag 13 november 2005 00:54 schreef Svensational het volgende:
Auditie Zwolle Idols (12-11-2005)
Heb je de mijne dan nog niet gezien?quote:Op zondag 13 november 2005 00:55 schreef fokraiser het volgende:
ccfl is for real losers (geeks)
vanochtend met vriendje uitgeslapenquote:
Kijk er s rond, het is echt vaag!quote:
En daarna FOK!quote:Op zondag 13 november 2005 00:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vanochtend met vriendje uitgeslapen
toen naar open dag CMD
toen naar beste vriendin toe
en toen koken en eten @ restaurant
Whehequote:
aardig...quote:Op zondag 13 november 2005 00:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je de mijne dan nog niet gezien?
Dude, dat maakt me echt niks uit, dacht dat je er bewust over heen lasquote:
Nee echt nietquote:Op zondag 13 november 2005 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, dat maakt me echt niks uit, dacht dat je er bewust over heen las
18 MB is zo geladenquote:Op zondag 13 november 2005 00:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik drukte eerst maar op escape, anders was ie nog wel ff bezig![]()
Hoe lang ben je er wel niet mee bezig geweest? Damnquote:
Weltrusten dan maarquote:Op zondag 13 november 2005 01:00 schreef Svensational het volgende:
Maar ik ga slapen, heb mijn plicht voor vandaag weer voldaan..
quote:
Nog overquote:Op zondag 13 november 2005 01:06 schreef snopprinses het volgende:
ik heb net de lekkerste tiramisu ooit gemaakt
jah, maar vergeten mee te nemen >_<quote:Op zondag 13 november 2005 01:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog over
Ik ben even breien, tot zo
Wat voor 1?quote:Op zondag 13 november 2005 01:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah, maar vergeten mee te nemen >_<
en ik heb een nieuwe telefoon
Niet zo lang, gewoon de aflevering kijken en af en toe op "C" drukken. Verkleinen ed. heb ik een handig programmaatje voor dus dat is zo gebeurd. En het uploaden ging ook snel doordat je met http://www.mysharedphotos.com/ een hele map tegelijk kan uploaden. En doordat alleen de getallen in de urls anders zijn, kon ik in Excel een mooi lijstje maken met de [img]-tags.quote:Op zondag 13 november 2005 01:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe lang ben je er wel niet mee bezig geweest? Damn
Copy- pastequote:Op zondag 13 november 2005 01:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet zo lang, gewoon de aflevering kijken en af en toe op "C" drukken. Verkleinen ed. heb ik een handig programmaatje voor dus dat is zo gebeurd. En het uploaden ging ook snel doordat je met http://www.mysharedphotos.com/ een hele map tegelijk kan uploaden. En doordat alleen de getallen in de urls anders zijn, kon ik in Excel een mooi lijstje maken met de [img]-tags..
Pr8werk! Hulde!quote:Op zondag 13 november 2005 01:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet zo lang, gewoon de aflevering kijken en af en toe op "C" drukken. Verkleinen ed. heb ik een handig programmaatje voor dus dat is zo gebeurd. En het uploaden ging ook snel doordat je met http://www.mysharedphotos.com/ een hele map tegelijk kan uploaden. En doordat alleen de getallen in de urls anders zijn, kon ik in Excel een mooi lijstje maken met de [img]-tags..
Hey alexxxxquote:Op zondag 13 november 2005 01:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Dribbel!
dan blijf ik toch even hangen in dit topic
goed. jij?quote:Op zondag 13 november 2005 01:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey alexxxx
hoe gaat het met jou ?![]()
En hoe is het met je hamster en je duimquote:Op zondag 13 november 2005 01:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook goed gelukkig, alleen ga ik zometeen lekker slapen
Heb je het topic in F&F doorgelezen?quote:Op zondag 13 november 2005 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En hoe is het met je hamster en je duim![]()
Ik zit overal op Fok, niet alleen in ONZ en PUB Scquote:Op zondag 13 november 2005 01:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je het topic in F&F doorgelezen?
Mijn hamster is nu slapen, en maandag even naar de dokter.
Ahaquote:Op zondag 13 november 2005 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit overal op Fok, niet alleen in ONZ en PUB Sc
ik post daar alleen niet zo veel![]()
Hoezo dat?quote:Op zondag 13 november 2005 01:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij nader inzien zit ik eigenlijk ook niet meer in ONZ nu![]()
dat is een vrouwquote:Op zondag 13 november 2005 01:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij die tattoo?
Ow?quote:
dat is het toch al?quote:Op zondag 13 november 2005 01:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gezellig jullie hier weer een maand te vergezellen![]()
als ik er nog wel zou zijn zou ik je daar missenquote:Op zondag 13 november 2005 01:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij nader inzien zit ik eigenlijk ook niet meer in ONZ nu![]()
ik zou jou ook missenquote:Op zondag 13 november 2005 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
als ik er nog wel zou zijn zou ik je daar missen
jahquote:Op zondag 13 november 2005 01:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow?Ik zie dat niet
[..]
dat is het toch al?
Is toch ook zoquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is toch ook zo
Helemaal als remlof en alexxxx hier ook zijn![]()
Geen gekanker hier in ieder geval![]()
in uren of minuten ?quote:Op zondag 13 november 2005 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
![]()
maar hoelang zat er nu tussen je onz bans?
ik heb een soort overhemd gevoerd geval hier hanegn voor de koude bovenlichaam momentenquote:Op zondag 13 november 2005 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga een trui aandoen, ik heb het koud
Ik heb hem gezien (uiteraard)quote:Op zondag 13 november 2005 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
fokshirt.jpg Posted by 111oneoneLadaNiva on 11/13/2005, 31KB
pas jij na elke post je avatar aan?quote:Op zondag 13 november 2005 01:55 schreef remlof het volgende:
laat ik nog eens een biertje halen!
Nee tochquote:Op zondag 13 november 2005 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pas jij na elke post je avatar aan?
ik weet wel dat het niet zo is, maar een dwangmatig iets in me MOEST het rvagen
nee dat doet het servertje hier onder m'n bureau voor mequote:Op zondag 13 november 2005 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pas jij na elke post je avatar aan?
(heel veel puntjes)
ik weet wel dat het niet zo is, maar een dwangmatig iets in me MOEST het rvagen
Iddquote:
Ow ik zie het al, hij houd je postaantal bijquote:Op zondag 13 november 2005 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
nee dat doet het servertje hier onder m'n bureau voor me
Hoe heb jij dat gedaan?quote:Op zondag 13 november 2005 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
nee dat doet het servertje hier onder m'n bureau voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |