quote:Op zondag 13 november 2005 00:31 schreef demins het volgende:
Ik ga ook ervantussen!
Veel plezier nog!
![]()
Je mist niks er is geen reet gebeurt vandaagquote:Op zondag 13 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:navond samen.. heeft het zin om de streamverslagen te lezen of mis ik helemaal niks?
ik doe migraties en dan pleur ik meestal ook tussen de 2-400 dell's neer. Nooit geen last gehad. Verder gebruik ik zelf een deel workstation thuis en een dell laptop. Ik freak me de pest maar nog steeds niets kapot. Wat ik vooral beter vin bij dell is dat je de volgenmde dag al geholpen kan zijn mocht er dus echt iets stuk zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 00:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oh, ik heb op mijn werk al 50 keer een monteur heb gezien.
Steeds hetzelfde probleem lekkende condensatoren moederbord wordt dan vervangen
En een keer of 60 de HD vervangen omdat deze ineens stuk waren.
Nog nooit in dat topic gekeken?quote:Op zondag 13 november 2005 00:25 schreef Lamon het volgende:
Filmmarathon aan het houden ofzo? Mijn hemel.
Leuk is dat, hè?quote:Op zondag 13 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het eerste deel van dat topic ooit verzonnen.
Niet dat iemand dat nog weet.![]()
Navondquote:Op zondag 13 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:navond samen.. heeft het zin om de streamverslagen te lezen of mis ik helemaal niks?
Het gaat om de gx270 serie van 2003-2004.quote:Op zondag 13 november 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik doe migraties en dan pleur ik meestal ook tussen de 2-400 dell's neer. Nooit geen last gehad. Verder gebruik ik zelf een deel workstation thuis en een dell laptop. Ik freak me de pest maar nog steeds niets kapot. Wat ik vooral beter vin bij dell is dat je de volgenmde dag al geholpen kan zijn mocht er dus echt iets stuk zijn.
honderden machines per jaar en nix geen last...vaag hoor
Liever lees ff mijn post dan weet je waar de fout zat van de dellquote:Op zondag 13 november 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik doe migraties en dan pleur ik meestal ook tussen de 2-400 dell's neer. Nooit geen last gehad. Verder gebruik ik zelf een deel workstation thuis en een dell laptop. Ik freak me de pest maar nog steeds niets kapot. Wat ik vooral beter vin bij dell is dat je de volgenmde dag al geholpen kan zijn mocht er dus echt iets stuk zijn.
honderden machines per jaar en nix geen last...vaag hoor
Met gepaste bescheidenheid toekijken hoe je de oorsprong bent van een stukje FOK!geschiedenis.quote:Op zondag 13 november 2005 00:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Leuk is dat, hè?
Zo heb ik ooit 't eerste tournament-topic geopend.
de 270's heb ik bij bossen neergezet en nix geen last gehad. heb in dat jaar toch flinke bestellingen gedaan ...quote:Op zondag 13 november 2005 00:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het gaat om de gx270 serie van 2003-2004.
Inderdaad als je Dell belt dan zijn ze de volgende dag met nieuwe onderdelen.
En bellen keurig op als het onderdeel er toch niet is.
De service van Dell is prima maar het product vind ik wat minder.
ja fuck da's waar ook ...quote:Op zondag 13 november 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
zegguh... zit ik per ongeluk bij tweakers
Ja iddquote:Op zondag 13 november 2005 00:49 schreef regenworm het volgende:
Valt het jullie ook op dat rob niet meer vroeg na bed gaat.
Dat deed hij de eerste maanden wel en nu niet meer.
klopt het was van één datum.quote:Op zondag 13 november 2005 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
de 270's heb ik bij bossen neergezet en nix geen last gehad. heb in dat jaar toch flinke bestellingen gedaan ...
misschien een maandagserie?
quote:Op zondag 13 november 2005 00:52 schreef kissa het volgende:
Ik hoorde net Roel zeggen dat hij kerst leuk vindt![]()
Tot morg, ik ga lekker slapen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |