Ik ookquote:Op zondag 13 november 2005 00:05 schreef Croupouque het volgende:
Hoi, ik ben één van de mensen die heeft getekend.
Alsof Verdonk de boel heeft aangestokenquote:Op zondag 13 november 2005 00:05 schreef Croupouque het volgende:
Dan ben je echt zo triest.quote:Op zondag 13 november 2005 00:05 schreef Croupouque het volgende:
Dan ben je echt zo triest.quote:
Het waren krakers en ze werden gesteund door de stichting "LinksFront" ofzo. Ik weet genoeg iig.quote:Op zondag 13 november 2005 00:25 schreef NoBody122 het volgende:
ben het eens met TS, al vind ik het belachelijk dat je met het vingertje naar 'links' wijst terwijl je niet eens weet wat dat 'krakerstuig' stemt of gestemd heeft (en ja ik ben links)
Omdat haar uitzetbeleid heel veel doden tot gevolg heeft (en heeft gehad). Dat antwoord had je zelf ook kunnen bedenken, daar gaat het immers om.quote:Op zondag 13 november 2005 00:18 schreef TC03 het volgende:
Dan ben je echt zo triest.
Kan je ook uitleggen waarom?
Slaat nergens op. Als ze die asielzoekers in een 5-sterren hotel had gepropt en daar was brand uitgebroken met 11 doden als gevolg, dan was het ook haar schuld geweest? Dan is het altijd wel haar schuld als er een asielzoeker dood gaat in Nederland. Slaat echt nergens op.quote:Op zondag 13 november 2005 00:28 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Omdat haar uitzetbeleid heel veel doden tot gevolg heeft (en heeft gehad). Dat antwoord had je zelf ook kunnen bedenken, daar gaat het immers om.
Bron?quote:Op zondag 13 november 2005 00:28 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Omdat haar uitzetbeleid heel veel doden tot gevolg heeft (en heeft gehad). Dat antwoord had je zelf ook kunnen bedenken, daar gaat het immers om.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 13 november 2005 00:02 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die mij kapot heeft geërgerd
Blijkbaar is dat beleid niet goed genoeg, want er komen nog steeds mensen die gevangenissen bewonen. Althans, het deel dat er nog staat. Ze zaten er tenslotte niet voor niets (oké ze hadden niet dood gehoeven).quote:Op zondag 13 november 2005 00:28 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
....................het gaat helemaal niet om die brand. Het gaat om haar uitzetbeleid, er worden mensen teruggestuurd die in hun land van herkomst vermoord worden...en Verdonk doet net of haar neus bloedt, maar weet maar al te goed dat dat met regelmaat gebeurt. Daar zijn zwart op wit keihard bewijzen voor.quote:Op zondag 13 november 2005 00:30 schreef TC03 het volgende:
Slaat nergens op. Als ze die asielzoekers in een 5-sterren hotel had gepropt en daar was brand uitgebroken met 11 doden als gevolg, dan was het ook haar schuld geweest? Dan is het altijd wel haar schuld als er een asielzoeker dood gaat in Nederland. Slaat echt nergens op.
quote:Op zondag 13 november 2005 00:39 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Die ene koekenbakker die "bron" vraagt, moet wat meer aktualiteiten volgen i.p.v zes letter Lingo.
Ik mag hopen van niet. Maar ze stopt onder andere wel onschuldigen in (brandgevaarlijke) gevangenissen. Dat noem ik 'dood door nalatigheid'.quote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Alsof Verdonk de boel heeft aangestoken![]()
Gelukkig is die groep groter dan het rechtse tuig. Zo'n vergissing als dit huidige kabinet zal men de eerst komende 10 verkiezingen niet meer makenquote:Op zondag 13 november 2005 00:46 schreef __Saviour__ het volgende:
dat achterlijk linkse tuig toch
quote:Op zondag 13 november 2005 00:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Maar ze stopt onder andere wel onschuldigen in (brandgevaarlijke) gevangenissen. Dat noem ik 'dood door nalatigheid'.
Ministers hebben een grote verantwoordelijkheid; mensen op een schofterige manier behandelen in een land waar we het méér dan goed hebben is niet iets waar ik voor sta, dat zij vervolgens de deksel keihard op de neus krijgt wanneer een groot aantal van deze mensen om het leven komt omdat ze niet kunnen ontsnappen uit een gevangenis waar ze niet eens in hóren te zitten is pijnlijk en zou een eye-opener voor haar moeten zijn.
Want ja, ik weet heus wel dat minister Verdonk aanklagen volkomen onrealistisch is. Maar als je de kans krijgt om haar op deze manier duidelijk te maken dat ze toch echt verkeerd bezig is, dan grijp ik die kans graag met beide handen aan.
Dat zien we in 2007 wel. Maar met de PVDA, SP en GL in de coalitie worden dat 4 mooie jaren, waarna het weer 8 jaar puinruimen wordt.quote:Op zondag 13 november 2005 00:48 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Gelukkig is die groep groter dan het rechtse tuig. Zo'n vergissing als dit huidige kabinet zal men de eerst komende 10 verkiezingen niet meer maken
Ik ben het niet met je eensquote:Op zondag 13 november 2005 00:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Maar ze stopt onder andere wel onschuldigen in (brandgevaarlijke) gevangenissen. Dat noem ik 'dood door nalatigheid'.
Ministers hebben een grote verantwoordelijkheid; mensen op een schofterige manier behandelen in een land waar we het méér dan goed hebben is niet iets waar ik voor sta, dat zij vervolgens de deksel keihard op de neus krijgt wanneer een groot aantal van deze mensen om het leven komt omdat ze niet kunnen ontsnappen uit een gevangenis waar ze niet eens in hóren te zitten is pijnlijk en zou een eye-opener voor haar moeten zijn.
Want ja, ik weet heus wel dat minister Verdonk aanklagen volkomen onrealistisch is. Maar als je de kans krijgt om haar op deze manier duidelijk te maken dat ze toch echt verkeerd bezig is, dan grijp ik die kans graag met beide handen aan.
Ik zet het ook niet voor niets tussen haakjes. Waar het om draait is dat illegalen überhaupt niet in een gevangenis gestopt moeten worden, ze zouden niets eens illegaal moeten zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 00:48 schreef TC03 het volgende:
[..]Wat een onzin zeg. Hoe kon zij nou weten dat die gevangenissen brandgevaarlijk waren? Daar was geen enkele aanleiding toe. Shit happens, maar dit is absoluut NIET de schuld van Verdonk!
Ach waarom niet. Het is de laatste halte en dan exit. Twee weekjes daar zitten en dan wegwezen. Werkt wel het snelst en efficiëntst.quote:Op zondag 13 november 2005 00:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zet het ook niet voor niets tussen haakjes. Waar het om draait is dat illegalen überhaupt niet in een gevangenis gestopt moeten worden, ze zouden niets eens illegaal moeten zijn.
Want in Nederland is er ruimte voor iedereen?quote:Op zondag 13 november 2005 00:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zet het ook niet voor niets tussen haakjes. Waar het om draait is dat illegalen überhaupt niet in een gevangenis gestopt moeten worden, ze zouden niets eens illegaal moeten zijn.
Waar dan wel ? Als je de ene avond 10 afgewezen asielzoekers in het bastion hotel stopt, hoef je volgende dag er nog maar 1 ofzo op te halen, de rest is dan al de illegaliteit in.quote:Op zondag 13 november 2005 00:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ze zo die spandoeken op gingen hangen met n zwarte accuboor.quote:Op zondag 13 november 2005 00:02 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die mij kapot heeft geërgerd aan dat linkse krakerstuig, die in Amsterdam spandoeken als "Elf doden leven verbrand, Verdonk bedankt" hadden opgehangen? Allemachtig, wat een enorme kneuzen lopen er rond in dit land. Heeft Verdonk zelf die brand aangestoken ofzo? Nee! Zij heeft er niks mee te maken, behalve dat er vluchtelingen in die cellen zaten. Zij kan er toch niks aan doen dat er een dodelijke vuurzee uitbreekt.![]()
En dan lees je vervolgens dit...
Ik houd mijn hart vast voor 2007, als deze debielen mogen gaan stemmen.
Beetje mee eens. Als je dan toch een minster wilt pakken, moet je bij Donner zijn. Ook al heeft hij net zo min schuld hieraan als Verdonk.quote:Op zondag 13 november 2005 00:54 schreef Fronsertje het volgende:
Alsof Verdonk het hele asielzoekers beleid vanaf dag 1 al bestierd...ze mot het doen met de rotzooi van een ander. En in dit geval zou ik lekker tegen Donner aangaan janken...tis zijn gevangenisje wat dankzij slecht managment in beroerde staat was. En dat komt nu aan het licht, en iedereen staart zich maar dood op Verdonk, belachelijk...
Naar mijn weten is er, nogmaals, voor zover ik weet aan de normen voldaan.quote:Op zondag 13 november 2005 00:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Als ze die asielzoekers in een 5-sterren hotel had gepropt en daar was brand uitgebroken met 11 doden als gevolg, dan was het ook haar schuld geweest? Dan is het altijd wel haar schuld als er een asielzoeker dood gaat in Nederland. Slaat echt nergens op.
Deze verglijking slaat als een slappe lul op een slagroomtaart!!quote:Op zondag 13 november 2005 00:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Naar mijn weten is er, nogmaals, voor zover ik weet aan de normen voldaan.
Wat ik dan denk, is net zoiets als na de Volendam-ramp, eens goed kijken of die normen voor detentiecentra wel goed zijn.
Of zou dat te moeilijk zijn?
Whehe, leg dan maar eens uit.quote:Op zondag 13 november 2005 01:00 schreef prupke het volgende:
[..]
Deze verglijking slaat als een slappe lul op een slagroomtaart!!
Jongen toch...........je weet dus niet eens de inhoud van het artikel waar je zelf een topic over opent.quote:Op zondag 13 november 2005 00:57 schreef TC03 het volgende:
Beetje mee eens. Als je dan toch een minster wilt pakken, moet je bij Donner zijn. Ook al heeft hij net zo min schuld hieraan als Verdonk.
Jongen toch..... hun voeren alleen maar het beleid van dit kabinet uit.quote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Jongen toch...........je weet dus niet eens de inhoud van het artikel waar je zelf een topic over opent.Ik zal het je verklappen..............de aktie is tegen Verdonk EN Donner gericht. En de aktie is niet alleen vanwege die brand, maar veel breder.
Hendig systeem, vandaar dat er nooit iemand als verantwoordelijke aangewezen kan wordenquote:Op zondag 13 november 2005 01:07 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Jongen toch..... hun voeren alleen maar het beleid van dit kabinet uit.
quote:Beetje het probleem bij figuren zoals jij..........een half woord lezen en dan gelijk mee gaan brullen alsof je weet wat er speelt.
FF grof gezegd dan maar :quote:Op zondag 13 november 2005 01:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Whehe, leg dan maar eens uit.
Volendam-ramp: brandje, liep uit de hand, heel die disco brandde te snel af, en de mensen hadden geen tijd om er veilig en ongeschonden uit te komen
Dan is die op schiphol toch redelijk hetzelfde
je wou toch niet gaan zeggen dat deze mensen 'minder' waard zijn dan kinderen in Volendam, toch?
Dat wil niet zeggen dat hun niet voor bepaalde zaken verantwoordelijk gehouden kunnen worden.quote:Op zondag 13 november 2005 01:09 schreef Yildiz het volgende:
Hendig systeem, vandaar dat er nooit iemand als verantwoordelijke aangewezen kan worden
quote:Op zondag 13 november 2005 01:07 schreef Lariekoek het volgende:
Jongen toch..... hun voeren alleen maar het beleid van dit kabinet uit.
Beetje het probleem bij figuren zoals jij..........een half woord lezen en dan gelijk mee gaan brullen alsof je weet wat er speelt.
Dat waren de vorige 2 (4 jaar regerende) kabinetten...quote:Op zondag 13 november 2005 01:10 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
![]()
![]()
...............wie denk je dat dit beleid heeft samengesteld en wie denk je dat hierin verandering in kan brengen. Klein Duimpje?
wil je alsjeblieft iets langer dan een halve seconde nadenken voordat je iets post
Aan wie heeft het kabinet te danken dat ze dit beleid moeten uivoeren?quote:Op zondag 13 november 2005 01:10 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
![]()
![]()
...............wie denk je dat dit beleid heeft samengesteld en wie denk je dat hierin verandering in kan brengen. Klein Duimpje?
wil je alsjeblieft iets langer dan een halve seconde nadenken voordat je iets post
Wat een debiel ben jij man, ik weet wel waar ik het over heb.quote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Jongen toch...........je weet dus niet eens de inhoud van het artikel waar je zelf een topic over opent.Ik zal het je verklappen..............de aktie is tegen Verdonk EN Donner gericht. En de aktie is niet alleen vanwege die brand, maar veel breder.
Beetje het probleem bij figuren zoals jij..........een half woord lezen en dan gelijk mee gaan brullen alsof je weet wat er speelt.
Ik wou net zeggen, TS weet niet waar die over praat manquote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
een half woord lezen en dan gelijk mee gaan brullen alsof je weet wat er speelt.
Idd.quote:Op zondag 13 november 2005 01:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, TS weet niet waar die over praat man.
Hiermee bevestig je dus inderdaad dat je niet eens weet wat je zelf post. Prachtig, zulke mensenquote:Op zondag 13 november 2005 01:14 schreef TC03 het volgende:
Waar jij het allemaal over hebt zal me een worst wezen, het zal toch weer dom gezwam zijn.
quote:
Hoezo weet ik niet waar ik het over heb? Waar heb je het over man. Ik klaag over wat ik in de rest van mijn post zei, waar jij op quote is gewoon een provocatie waar je weer heerlijk op hapt. Zo zie je maar weer hoe selectief jij leest.quote:Op zondag 13 november 2005 01:22 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Hiermee bevestig je dus inderdaad dat je niet eens weet wat je zelf post. Prachtig, zulke mensen![]()
Dan heb je dat artikel toch gelezenquote:Op zondag 13 november 2005 01:27 schreef TC03 het volgende:
2. Verdonk aangeklaagd wegens dood door schuld
Dáár heb ik het over
Hij verwijst in z'n OP naar een artikeltje, waarin hij heeft gelezen dat Verdonk wordt aangeklaagd voor die brand......althans zo leest hij het. Even later post hij hier ergens dat ie het raar vindt dat Donner dan niet wordt aangeklaagd. Als hij z'n eigen linkej nou even goed had gelezen, had hij geweten dat ze hem willen aanklagen (de aanklacht is er dus nog niet, de topictitel is dus ook onjuist) en dat het ook voor Donner geldt. Hij maakt gewoon de ene na de andere misser...........en dan zegt ie nu "het gaat mij om die spandoeken"quote:Op zondag 13 november 2005 01:36 schreef prupke het volgende:
@ Strix--Nebulosa
Omdat jij de TS niet helemaal brgrijpt wil nog niet zeggen dat je kan bepalen dat hij niet weet waar hij over lult!
Behalve als jij je daar zo godsnakend goed bij voelt dan kan ik je in je waarde laten en reageer ik niet meer op je (of te wel dfan negeer ik je gewoon)
Ik snap de TS wel (althans dat denk ik ) weet ik dan ook niet waar ik het over heb?
En nu zwart wit bekeken :quote:Op zondag 13 november 2005 01:42 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Hij verwijst in z'n OP naar een artikeltje, waarin hij heeft gelezen dat Verdonk wordt aangeklaagd voor die brand......althans zo leest hij het. Even later post hij hier ergens dat ie het raar vind dat Donner dan niet wordt aangeklaagd. Als hij z'n eigen linkej nou even goed had gelezen, had hij geweten dat ze hem willen aanklagen (de aanklacht is er dus nog niet, de topictitel is dus ook onjuist) en dat het ook voor Donner geldt. Hij maakt gewoon de ene na de andere misser...........en dan zegt ie nu "het gaat mij om die spandoeken"
Ik heb nog geen spandoeken gezien van "Donner bedankt" enzo, daar doelde ik op.quote:Op zondag 13 november 2005 01:37 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Dan heb je dat artikel toch gelezenen dan weet je toch ook dat daar in staat ze Donner ook aan willen klagen
.....dan had je toch niet hoeven schrijven "waarom verdonk wel en donner niet" ............doe eens niet zo dommig aub.....je verwijst er nota ben zelf naartoe in je OP
![]()
Ik kan inderdaad geen respect tonen voor lieden die mensen kansarme Afrikanen (vaak uit onveilige gebieden, niet alleen oorlog is gevaarlijk, ook hongersnood en ziektes zijn oorzaak van jong sterven) graag terug zien keren naar land ven herkomst. Dat is wat er gebeurt vandaag de dag, Verdonk is daar hoofdverantwoordelijk voor.quote:Op zondag 13 november 2005 01:45 schreef prupke het volgende:
We moeten eens leren om elkaar te respecteren en te begrijpen (wat we wel kunnen maar niet willen)
Ik ben het helemaal met je analyse eens.quote:Op zondag 13 november 2005 00:28 schreef detulp050 het volgende:
Als het gewone gevangenen waren geweest had Verdonk er niets mee te maken. Volgens mij slepen sommige mensen het beleid van Verdonk er aan de haren bij...
Span en proces aan wegens dood door schuld, als de rechter Verdonk persoonlijk schuldig acht dan praten we verder. Vooralsnog is je uitspraak volledig van de pot gerukt.quote:Op zondag 13 november 2005 00:45 schreef Croupouque het volgende:
Maar ze stopt onder andere wel onschuldigen in (brandgevaarlijke) gevangenissen. Dat noem ik 'dood door nalatigheid'.
Ik kan het mis hebben maar volgens mij oordelen in dit land de rechters over de vraag of iemand een verblijfsvergunning krijgt. Als het recht op verblijf vervolgens door de rechter is afgewezen moet de vreemdeling het land verlaten daar deze anders in overtreding is van de vreemdelingenwet. Met andere woorden, de mensen in die cellen hebben uitgebreid de kans gehad om Nederland te verlaten, maar weigeren dit en willen misbruik maken van de voorzieningen in dit land. Kijk verder dan je kortzichtige neus lang is en geloof illegalen niet op hun mooie bruine ogen.quote:Ministers hebben een grote verantwoordelijkheid; mensen op een schofterige manier behandelen in een land waar we het méér dan goed hebben is niet iets waar ik voor sta, dat zij vervolgens de deksel keihard op de neus krijgt wanneer een groot aantal van deze mensen om het leven komt omdat ze niet kunnen ontsnappen uit een gevangenis waar ze niet eens in hóren te zitten is pijnlijk en zou een eye-opener voor haar moeten zijn.
Aha, dus je belast de al overbelaste strafrechters met nog een extra zaak waarvan jezelf al overtuigd bent dat je de zaak nooit zal winnen. Ongehoord en uitermate triest.quote:Want ja, ik weet heus wel dat minister Verdonk aanklagen volkomen onrealistisch is. Maar als je de kans krijgt om haar op deze manier duidelijk te maken dat ze toch echt verkeerd bezig is, dan grijp ik die kans graag met beide handen aan.
Ik vind dat verdonk hier gewoon goed reageerd. Ze zegt gewoon de waarheid.quote:Op zondag 13 november 2005 02:01 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad geen respect tonen voor lieden die mensen kansarme Afrikanen (vaak uit onveilige gebieden, niet alleen oorlog is gevaarlijk, ook hongersnood en ziektes zijn oorzaak van jong sterven) graag terug zien keren naar land ven herkomst. Dat is wat er gebeurt vandaag de dag, Verdonk is daar hoofdverantwoordelijk voor.
Kijk deze 2 fimpjes eens, Verdonk toch...
Hier dat knulletje
Reactie Verdonk
quote:Op zondag 13 november 2005 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Verdonk heeft die brand toch niet aangestoken.
Nou nee, wij hebben hem hier dus ook niet.quote:Op maandag 14 november 2005 23:13 schreef detulp050 het volgende:
Probeer het eens bij de vrienden van Volkert van der Graaf
Zeer kinderachtige politiek van GroenLinks.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 00:02 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die mij kapot heeft geërgerd aan dat linkse krakerstuig, die in Amsterdam spandoeken als "Elf doden leven verbrand, Verdonk bedankt" hadden opgehangen? Allemachtig, wat een enorme kneuzen lopen er rond in dit land. Heeft Verdonk zelf die brand aangestoken ofzo? Nee! Zij heeft er niks mee te maken, behalve dat er vluchtelingen in die cellen zaten. Zij kan er toch niks aan doen dat er een dodelijke vuurzee uitbreekt.![]()
En dan lees je vervolgens dit...
Ik houd mijn hart vast voor 2007, als deze debielen mogen gaan stemmen.
Wel wanneer zij daadwerkelijk de verantwoordelijke zou zijn voor het veiligheidsbeleid van betreffend hotel en er sprake bleek te zijn van nalatigheid.quote:Op zondag 13 november 2005 00:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij denkt dat schuld door nalatigheid een typisch links bedenksel is ?quote:Op zondag 13 november 2005 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Links
Verdonk heeft die brand toch niet aangestoken.
IK heb een mening ... maar ik zal hem niet uitenquote:Op maandag 14 november 2005 23:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zeer kinderachtige politiek van GroenLinks.Volwassen mensen die elkaar met behulp van posters voor van alles en nog wat uitmaken. Maar goed ik voel mij nu wel vrij eigenlijk om allerlei posters met zeer kwetsende teksten voor het raam te hangen. Wie denkt er mee?
Jammer, het hebben van mening heeft namelijk geen zin als je deze niet uit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:47 schreef prupke het volgende:
IK heb een mening ... maar ik zal hem niet uiten
Ik heb geen idee op welke post jij je richt, wellicht handig om voortaan te quoten waar je op reageert. Maar mocht je reageren op mijn post:quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:55 schreef Lkw het volgende:
Verdonk valt schuld door nalatigheid te verwijten? Welke nalatigheid dan? Wie van de Fokkers heeft die gevangenis hoogstpersoonlijk onderzocht en mankementen gevonden die Verdonk aan te rekenen zijn? Is het per definitie raar en laakbaar dat er bij een brand mensen omkomen? Ja? Waarom gebeurt het dan zo vaak? Is elk ongeluk of elke ramp te voorkomen? Nee! Helaas niet.
Moet je de boel grondig onderzoeken wanneer zoiets plaatsvindt? Ja! Moeten eventuele schuldigen daarvoor boeten? Ja! Is het slim om eerst wat feitenkennis te hebben voordat je je mond open doet en iemand beschuldigt? Ja! Moet je voor je beurt maar wat roepen, terwijl je je louter baseert op de loze kreten van mensen die vooral door politiek gekleurde haat gedreven worden? Nee!
Verder 2 nieuwsberichten van de afgelopen dagen:
- Een Libiër wordt ervan verdacht de brand te hebben aangestoken
- Verschillende aanwezige gevangenen worden ervan verdacht de bewakers die probeerden te redden wat er te redden viel met biljartballen te hebben bekogeld
O, maar daar lezen we overheen hè? 't Is veel te geil om alleen maar te gillen dat Verdonk een moordenaar is, nietwaar? Ik haat die geile hijgerigheid die veel mensen laten zien de laatste tijd. Ik HAAT het! Denk toch eens na voordat je met het vingertje gaat wijzen en mensen zonder enige kennis van feiten van de meest verschrikkelijke zaken beschuldigt!
Stomme wereld tegenwoordig. In toenemende mate bevolkt door opgenaaide onnadenkende zotten.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Of daar in deze situatie ook sprake van is, geen idee. Ik weet niet wie in dit geval de verantwoordelijke is Mocht dit Verdonk zijn, dan is zo'n onderzoek naar dood door schuld nog niet eens zo heel ver gezocht. Hooguit zeer voorbarig, iets dat ik overigens ook een kwalijke zaak vind.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voorbarig ja, maar om nu te denken dat iemand alleen medeschuldig kan zijn wanneer hij/zij de brand daadwerkelijk heeft aangestoken is wel heel erg naief.
Doe toch niet zo triest en ga je Lonsdale trui wassen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:17 schreef Masta-t het volgende:
Wat mij het meeste stoorde was het feit dat ze in hun eigen land begraven werden.
Ze wilden toch asiel? wat kost een dode burger? NIETS, heir begraven gewoon!
Dus jij vindt het ook onterecht dat Jan Veerman aansprakelijk werd gesteld voor de brand in Volendam? Of dat de directeuren van SE Fireworks veroordeeld werden voor de ramp in Enschede?quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:12 schreef blieblie het volgende:
Ik wordt een beetje misselijk van bepaalde mensen in dit soort topics.
Ik zal er max 1 zin aan vuil maken.
Als jullie het zo goed weten, gaan jullie dan op die post zitten.
En dan bedoel ik met jullie, de figuren die van mening zijn dan Verdonk het allemaal fout doet, dat het haar schuld is dat die tent in de fik stond en dat het haar schuld is dat mensen die terug gestuurd worden komen te overlijden om bepaalde redenen.
Stelletje....
Nee... dat vind ik terecht.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het ook onterecht dat Jan Veerman aansprakelijk werd gesteld voor de brand in Volendam? Of dat de directeuren van SE Fireworks veroordeeld werden voor de ramp in Enschede?
Nalatigheid is totaal niet strafbaar in jouw ogen? Beleidsbepalers (directeuren, ministers, etc.) zijn niet schuldig aan rampen als deze?
ik denk dat het tid wordt dat jij het nieuws eens gaat volgen, je hebt hier en daar wat gemist de afgelopen tijd.quote:
En toch heeft Verdonk het gedaan!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:55 schreef Lkw het volgende:
Verder 2 nieuwsberichten van de afgelopen dagen:
- Een Libiër wordt ervan verdacht de brand te hebben aangestoken
- Verschillende aanwezige gevangenen worden ervan verdacht de bewakers die probeerden te redden wat er te redden viel met biljartballen te hebben bekogeld
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:25 schreef buzzer het volgende:
ik denk dat het tid wordt dat jij het nieuws eens gaat volgen, je hebt hier en daar wat gemist de afgelopen tijd.
Nogmaals: bron?quote:Omdat haar uitzetbeleid heel veel doden tot gevolg heeft (en heeft gehad). Dat antwoord had je zelf ook kunnen bedenken, daar gaat het immers om.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |