pst pst ik zeg je het is een kloonquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:39 schreef sr_firewire het volgende:
En terwijl hij op msn zit, typt zoonlief op FOK. Nee vaders heeft niets in de gaten...
jeetje manquote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Papa heeft allemaal msn van kleine meisjes in zijn lijst staan.
En papa doet geheime afspraakjes maken zonder dat mama het weet.![]()
Papa maakt kleine meisjes van 13 jaar zwanger.
Leuk he papa en msn![]()
om de eea vage reden maakt je icoontje me blaaaaaaaaaajquote:Op woensdag 16 november 2005 22:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja.
ja rustige wateren diepe gronden hequote:Op woensdag 16 november 2005 22:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
dat is neit vaag!
en es freut mich dat mijn icoon je blij maakt. Die van jou doet weinig met me. Echter dat je me als een kinky graftak ziet (onbewust) vind ik dan wel weer woest aantrekkelijk.
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:03 schreef Classics het volgende:
[..]
ja rustige wateren diepe gronden he![]()
graftak is natuurlijk ook erg aantrekkelijk om genoemd te worden
zeg het niet voor nix![]()
bemoei je met je eigen rars jijquote:Op woensdag 16 november 2005 23:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gaat goed!
stuur je de .rar door?![]()
nee, die gaan pas op msn als iedereen slaapt, mama ook, want die heeft weer eens hoofdpijn.. dan zoeken ze meisjes van 22 die voor de cam willenquote:Op zondag 13 november 2005 14:32 schreef Boeman het volgende:
[..]
zoals de krant lezen en stomme grapjes maken
Nu weet ik weer waarvoor ik niemand mijn wachtwoord zegquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
"er is een stuk poep in mijn anus blijven kleven"
hihihihihihihihi
Hij weet niet hoe hij dat moet veranderen en hij heeft collega's in zijn lijst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is een stuk poep in mijn anus blijven kleven heeft zich zojuist aangemeld
Naar aanleiding van:quote:
SCHOPquote:Op donderdag 17 november 2005 13:05 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
die lijkt wel 80!
maarem wel dikhahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |