V.M.B.Oquote:Op zondag 13 november 2005 11:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja die waren wel tof!
Vooral die Nederhop.![]()
Vooral dat stukje dat ze al die "chickies" gaan opnoemenquote:Op zondag 13 november 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
V.M.B.O![]()
[[url=http://variatee.vara.nl/images/195364]afbeelding][/url]
Ik vond hem wel geinig.quote:Op zondag 13 november 2005 00:42 schreef Tom_Tom- het volgende:. Kevin Smith-films.
.
De enige reden dat ik Dogma kijk is omdat Alanis Morissette erin speelt.
quote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond alleen het stukje met Alanis leuk..
Toen ze tegen die boom ging staan..
. Alanis.
.
quote:Op zondag 13 november 2005 00:42 schreef Tom_Tom- het volgende:. Kevin Smith-films.
.
De enige reden dat ik Dogma kijk is omdat Alanis Morissette erin speelt.
Ja! Dat was tof!!!quote:Op zondag 13 november 2005 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond hem wel geinig.
Mên, je had in de zomer die twee avonden op RTL5 met hem moeten zien! Hield hij een soort van 'toespraak' op verschillende Amerikaanse universiteiten.
Hij was daar echt grappig.quote:
Wat leuk! Is de SM-fotoshoot doorgegaan!quote:Op zondag 13 november 2005 12:51 schreef MissBliss het volgende:
Ja hooooooi!
Ik ga straks model staan
Nee, die is volgende week, als we ook de film opnemenquote:Op zondag 13 november 2005 12:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat leuk! Is de SM-fotoshoot doorgegaan!![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 12:51 schreef MissBliss het volgende:
Ja hooooooi!
Ik ga straks model staan
Ja, ik wou het eigenlijk niet zeggen voor als de foto's mislukken en ik ze niet durf te postenquote:
Als je ze zelf niet mooi vindt, hoef je ze toch ook niet te posten?quote:Op zondag 13 november 2005 12:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik wou het eigenlijk niet zeggen voor als de foto's mislukken en ik ze niet durf te posten
Maar via Fok dus, een amateurfotograaf
Als ze toonbaar zijn zal ik ze hier wel posten
quote:Op zondag 13 november 2005 13:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je ze zelf niet mooi vindt, hoef je ze toch ook niet te posten?
Maar, je weet het, hè:
[afbeelding]
Oeh! Klinkt heel erg "Ik ga een ster van je maken als je nu mijn piemel in je mond stopt"-achtig!quote:Op zondag 13 november 2005 12:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik wou het eigenlijk niet zeggen voor als de foto's mislukken en ik ze niet durf te posten
Maar via Fok dus, een amateurfotograaf
Als ze toonbaar zijn zal ik ze hier wel posten
Begoniastraat?quote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef Bupatih het volgende:
Uit welke straat komen Mariska en Miranda uit dat liedje van V.M.B.O. (Vliegende Panters)?
Ik versta er geen zak van en ik ben ook niet echt thuis in de bloemenwereld.
Neen. Die moddervette Agaath komt uit het Begonia-plantsoen.quote:Op zondag 13 november 2005 13:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Begoniastraat?
* Zhenar gaat downloaden
HeatWave gaat meequote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh! Klinkt heel erg "Ik ga een ster van je maken als je nu mijn piemel in je mond stopt"-achtig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |