Da's alleen maar heel gezond.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:48 schreef BVO het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik die auditie nu al een keer of 10 beluisterd heb?.
Die met dat roze hoedje.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat een dom wijf was dat zegMet d'r neppe kop
ik maar denken dat hij het nog niet wist, dat had het wel spannender gemaakt.quote:Op zondag 13 november 2005 09:43 schreef Sannelie het volgende:
Ook zo geestig was dat toen ze weg was Henk Jan zei: dat die nou verliefd op mij is....![]()
Hahahahaa wat schattigquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Kan mij die wenkbrauwen nou schelen..
Filmpje.!!
Ja, maar dat is altijd het domme, sommige mensen maken ze keihard af om de dingen die ze van tevoren zeggen. Of die zijn al kansloos voor ze binnen komen door die dingen.quote:Op zondag 13 november 2005 12:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik maar denken dat hij het nog niet wist, dat had het wel spannender gemaakt.
De jury krijgt het van tevoren te horen als er iets bijzonders met de kandidaten is.quote:Op zondag 13 november 2005 12:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik maar denken dat hij het nog niet wist, dat had het wel spannender gemaakt.
Ik vraag me dan wel af of die mensen hun eigenaardigheden opgeven op papier, of dat de interviewers alle vergaarde info tijdens de audities zelf doorspelen.quote:Op zondag 13 november 2005 12:54 schreef BVO het volgende:
[..]
De jury krijgt het van tevoren te horen als er iets bijzonders met de kandidaten is.
Zoals van die ene dat hij Jim niks vindt, van Jochanan dat hij Jamie Cullum een slechte zanger vindt en dat hij zelf op het conservatorium zit, en van Raffaella dus dat ze verliefd is op HJ..
Bij je inschrijving krijg je inderdaad al wel een aardige lijst met vragen, het meeste zal daar wel al staan. Aan de hand van die lijsten hebben ze ook kandidaten uitgekozen bij wie ze thuis langs zijn gegaan om daar opnames te maken.quote:Op zondag 13 november 2005 13:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel af of die mensen hun eigenaardigheden opgeven op papier, of dat de interviewers alle vergaarde info tijdens de audities zelf doorspelen.
Hij heeft best ietsquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]Lekker ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |