quote:Op maandag 14 november 2005 12:50 schreef lubje25 het volgende:
atlantic ocean-waterfall?
eigenlijk bucketheads-the bomb, maar die s en dat lidwoord schenk ik je.quote:Op maandag 14 november 2005 13:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Buckethead - Bomb?
is zo, maar ik word er zelf altijd een beetje flauw van als men om een spelfout of iets dergelijks een antwoord niet goed keurt. Dus vandaar.quote:Op maandag 14 november 2005 13:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
buckethead en the bucketheads zijn wel twee erg verschillende artiesten
Mee eens, maar er is een wezenlijk verschil tussen Buckethead en The Bucketheads....quote:Op maandag 14 november 2005 13:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
is zo, maar ik word er zelf altijd een beetje flauw van als men om een spelfout of iets dergelijks een antwoord niet goed keurt. Dus vandaar.![]()
dan had je aan 1 plaatje van een hoofd ook wel genoeg gehad als je het niet zo precies neemtquote:Op maandag 14 november 2005 13:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
is zo, maar ik word er zelf altijd een beetje flauw van als men om een spelfout of iets dergelijks een antwoord niet goed keurt. Dus vandaar.![]()
* belsen vraag goed had...quote:Op maandag 14 november 2005 12:12 schreef bigshadow het volgende:
Had ik de vorige keer niet die vraag goed beantwoord?Maar maakt ook niet uit,
[afbeelding]
klopt, wilde het eigenlijk nog noemen maar ik dacht laat maar, maar alles is weer pais en vree, het is al recht gezet.quote:Op maandag 14 november 2005 13:17 schreef ranja het volgende:
[..]
dan had je aan 1 plaatje van een hoofd ook wel genoeg gehad als je het niet zo precies neemt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |