That's Right!quote:Op zondag 13 november 2005 20:12 schreef Neleos het volgende:
Sly Stone?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 13 november 2005 20:19 schreef dolle_hond het volgende:
is hij zo gevonden dan?
eigenlijk had je zoiets neer moeten zetten als een oude foto van een neger die toen nog leefde maar nu dood isquote:
Oh oke, zo. Jullie zijn veels te scherp voor een zondagavondquote:Op zondag 13 november 2005 20:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
eigenlijk had je zoiets neer moeten zetten als een oude foto van een neger die toen nog leefde maar nu dood is
Is volgens mij de enige bekende foto van 'm. Toen zijn plaat voor het eerst uitgebracht werd begin jaren 60 was er niet eens een foto van 'm bekend...quote:
Dat zou heel goed kunnen, ik heb ook geen andere foto van hem kunnen vinden.quote:Op zondag 13 november 2005 20:29 schreef ullie het volgende:
[..]
Is volgens mij de enige bekende foto van 'm. Toen zijn plaat voor het eerst uitgebracht werd begin jaren 60 was er niet eens een foto van 'm bekend...
Nee tis een Amerikaanquote:Op zondag 13 november 2005 20:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, ik heb ook geen andere foto van hem kunnen vinden.
Is het trouwens Ron Wood![]()
Nee, geen idee wie dat is.quote:
lubje25 + 1quote:Op zondag 13 november 2005 17:53 schreef lubje25 het volgende:
rancid? avond allemaal
Ben benieuwd over hoeveel rock & rollers dat gezegd is.quote:Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef ullie het volgende:
no other rock & roller ever lived as hard as X.
Ook bekend van de New York Dollsquote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef bartrid het volgende:
Johnny Thunders.
Aangezien ik hier vandaag eerder was, stalk jij mij technisch gezien. En ja, Monster Magnet klinkt goed. Al uitgevonden of en zo ja waar Mothers Finest speelt of was dat echt een hallucinatie van Jap?quote:Op zondag 13 november 2005 20:53 schreef ullie het volgende:
Zeg Jimmy nu je me toch hier stalkt, ga je mee naar Monster Magnet in paradiso in maart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |