Dat verbaast me niet, anders had je haar wel herkend. Maar ik denk dat je haar wel kunt waarderen.quote:Op maandag 14 november 2005 13:51 schreef peaceman het volgende:
Ja en ik heb nog nooit van haar gehoord![]()
Waar lijkt het op?quote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, anders had je haar wel herkend. Maar ik denk dat je haar wel kunt waarderen.
Wie nog meer dan? Belsen? Die onderschat het ook.... Vandaag nog een vraag goed over Snoop Dogg (totale gok, maar dat terzijdequote:En ik ben niet de enige die het peaceman genre kent
PJ Harvey wordt ze vaak mee vergeleken. Soms terecht, soms wat minder terecht.quote:Op maandag 14 november 2005 14:40 schreef peaceman het volgende:
Waar lijkt het op?
Oh je vind Snoopy dog dog ook goed?quote:Wie nog meer dan? Belsen? Die onderschat het ook.... Vandaag nog een vraag goed over Snoop Dogg (totale gok, maar dat terzijde)
Oke klinkt ineressant... zal eens ehm down zoeken..quote:Op maandag 14 november 2005 14:43 schreef ranja het volgende:
[..]
PJ Harvey wordt ze vaak mee vergeleken. Soms terecht, soms wat minder terecht.
[..]
nee, maar ken het welquote:Oh je vind Snoopy dog dog ook goed?
Ah, nu praat je zo vaag, dat ik het snapquote:Het gaat er niet om dat ik denk dat jij alleen maar KT Tunstall en aanverwanten goed vind, maar dat als er een vraag over KT of aanverwante is dat ik meteen aan jou denk als zijnde iemand die het wel zou kunnen weten. Alle dennebomen zijn bomen maar niet alle bomen zijn dennebomen, je weet wel.
http://www.carinaround.co.uk/quote:Op maandag 14 november 2005 14:47 schreef peaceman het volgende:
Oke klinkt ineressant... zal eens ehm down zoeken..
Jermaine Stewart die naar de kapper is geweest, trouwens?quote:Op maandag 14 november 2005 14:35 schreef bukgeit het volgende:
Opnieuw een vervolghoofd:
[afbeelding]
Same here. Maak je er een sport van, Peaceman?quote:
Als ik zie dat jij online bent of voel dat jij online komt...?quote:Op maandag 14 november 2005 19:58 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Same here. Maak je er een sport van, Peaceman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |