quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:34 schreef junkiesietze het volgende:![]()
gister he, was ik zo met wat vrienden op een parkeerplaats aan het stunten.. dus ik zet zo me neon aan.
Komt er echt uit het niks een politieauto geraced achter me aan, dus ik stap af, wazzzup yo.
- Zijn die blauwe lampies van jou?
+ jahdat zie je toch?
- mag niet he...
+ weet ik ja... maar tis toch leuk
- das waar maar toch mag het niet.
+ en nu?
- kan je ze er hier afhalen?
+heb je een torx schroevendraaier bij je?
- wel kruiskop...
+ daar heb ik niks aan...
- ohdan heb je een keuze. Of je krijgt een boete van 25euro. Of ik geef je een briefje mee waarop staat dat je je maandag moet melden om te laten zien dat je ze eraf hebt gehaald.
+ Doe dat laatste maar dan
- ok. hier, fijne avond nog he.
+ later
ze moeten altijd mij hebben.
dus vanmiddag er ff afgehaald en laten zien op t bureau. En morgen er weer ff opzetten
hoeft toch niet per sé 's avonds?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:37 schreef Klonk het volgende:
kut, nu kan ik niet meer goed op je mikken......
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:37 schreef PLAE@ het volgende:
Dan kies je toch voor die boete van 25 euro:? mongool
Omdat dat gebakje van hem maximaal 45 rijdtquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:39 schreef vosss het volgende:
Hey TS, waarom ben je er niet gewoon keihard vandoor geboekt toen de pliesie kwam?
ja, ik boek, jij boekt, wij boekenquote:
wij hebben geboektquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ja, ik boek, jij boekt, wij boeken![]()
Geeft verwarring wat verlichting betreft ofzoietsquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:55 schreef Maisnon het volgende:
Waarom is neon eigenlijk verboden? Of is dat een achterlijke vraag? Hoe dan ook, doe maar lekker beantwoorden
Die oplossing heeft ie zelf ook aangegeven idd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:02 schreef Botje96 het volgende:
Oke, maandag even naar het politiebureau zonder neon en dinsdag weer vrolijk verder mét neon.
Zie het probleem niet
of je leest even goed....quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:02 schreef Botje96 het volgende:
Oke, maandag even naar het politiebureau zonder neon en dinsdag weer vrolijk verder mét neon.
Zie het probleem niet
blauw mag alleen poltie hebben en zoieso mag je niet meer verlichting hebben dan standaard verlichting.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:55 schreef Maisnon het volgende:
Waarom is neon eigenlijk verboden? Of is dat een achterlijke vraag? Hoe dan ook, doe maar lekker beantwoorden
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:51 schreef Repeat het volgende:
bij 45km/u kan je toch niet van boeken spreken
dan koopt ie een minibike met neonquote:Op zondag 13 november 2005 21:24 schreef renz0r het volgende:
Had liever gehoord dat ze je scooter in beslag hadden genomen en vandaag als klein vierkant pakketje voor de deur hadden gegooid.
Rensen met zn stoere praatquote:Op zondag 13 november 2005 21:24 schreef renz0r het volgende:
Had liever gehoord dat ze je scooter in beslag hadden genomen en vandaag als klein vierkant pakketje voor de deur hadden gegooid.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan koopt ie een minibike met neon
quote:Op zondag 13 november 2005 22:04 schreef -Numlock- het volgende:
Gelukkig, dan kan ik nog zeggen dat ik je niet gezien heb nadat ik je heb aangereden.
Ah zo te zien maakt hij net een testritquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 23:55 schreef Schmurf het volgende:
waarom mag het eigenlijk niet?
Lees de draad voordat je blaatquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
blauw mag alleen poltie hebben en zoieso mag je niet meer verlichting hebben dan standaard verlichting.
quote:
dat zijn 180cc motor runnersquote:Op maandag 14 november 2005 00:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Ey JS, wil je op kankeren met je scooter totdat je iets behoorlijks kan als dit: http://www.youtube.com/watch.php?v=f4OfY6QMVUU&search=wheelie
Onder je Tomos,.. hoeveel pauperder kan je nog worden?..quote:Op maandag 14 november 2005 15:13 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek, zo stom. Maarja dan zet je ze morgen toch weer erop
Btw maybe ga ik de neon uit me pc halen en onder me fox hangen voor de nachtmeeting op 25 septemberdat word pas sjiek !
Heej is dat die neon die bij junkiesietze in de pc zit, je alterego?quote:Op maandag 14 november 2005 15:13 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek, zo stom. Maarja dan zet je ze morgen toch weer erop
Btw maybe ga ik de neon uit me pc halen en onder me fox hangen voor de nachtmeeting op 25 septemberdat word pas sjiek !
Ik lijk echt wel niet op hem :/quote:Op maandag 14 november 2005 18:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Heej is dat die neon die bij junkiesietze in de pc zit, je alterego?![]()
check ff JS's fotoboek, die gast zijn hoofd lijkt wel erg op jou Maikuuul![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:34 schreef junkiesietze het volgende:![]()
gister he, was ik zo met wat vrienden op een parkeerplaats aan het stunten.. dus ik zet zo me neon aan.
Komt er echt uit het niks een politieauto geraced achter me aan, dus ik stap af, wazzzup yo.
- Zijn die blauwe lampies van jou?
+ jahdat zie je toch?
- mag niet he...
+ weet ik ja... maar tis toch leuk
- das waar maar toch mag het niet.
+ en nu?
- kan je ze er hier afhalen?
+heb je een torx schroevendraaier bij je?
- wel kruiskop...
+ daar heb ik niks aan...
- ohdan heb je een keuze. Of je krijgt een boete van 25euro. Of ik geef je een briefje mee waarop staat dat je je maandag moet melden om te laten zien dat je ze eraf hebt gehaald.
+ Doe dat laatste maar dan
- ok. hier, fijne avond nog he.
+ later
ze moeten altijd mij hebben.
dus vanmiddag er ff afgehaald en laten zien op t bureau. En morgen er weer ff opzetten
Maikuuul check!quote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik lijk echt wel niet op hem :/
Trouwens ik heb ook rode neon in mijn pc
En ik weet niet zeker gek of ik hem onder mijn brommer ga duwen dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |