Ze gaat ver komen, want ze heeft nu al een afkorting. R.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef Svensational het volgende:
Iedereen die zeurt dat wij zeuren mogen ook dood. En sowieso alle R. fans.
Die gast waarmee ze flirtte is ook door trouwens.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef PeRi het volgende:
Maar verder was er niet echt iets bijzonders wat me bij is gebleven eigenlijk.. Die Hendriks familie weer, ik zat al op ze te wachten
En die Marloes met dr foute mascara en euhmmm Chantal janzen die achterlijk aan t flirten was.
Nee die is KUT!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef PeRi het volgende:
Oh die andere bruine is ook tof. Helli? Illy? Hannie? Zannie. Whateverie.
Ja dat miste ik ook dus.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef Ole het volgende:
Om nou te zeggen dat er iets lekkers van het mannelijke geslacht is langsgekomen vanavond..![]()
Wat is er mis jouw Engels?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
Dizer, Zhenar, what did you to do?
Die op dr smoel was geslagen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef PeRi het volgende:
Oh die andere bruine is ook tof. Helli? Illy? Hannie? Zannie. Whateverie.
OMG, we hebben een portaal naar de heldimensie geopend en alle Idols-demonen komen nu hierheen!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
Dizer, Zhenar, what did you to do?
Ja. Ze verbaasde me. Ik dacht dat het niks zou zijn. Ben benieuwd naar haar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die op dr smoel was geslagen?
met die kerel die een te wijde broek aan hadquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef PeRi het volgende:
Maar verder was er niet echt iets bijzonders wat me bij is gebleven eigenlijk.. Die Hendriks familie weer, ik zat al op ze te wachten
En die Marloes met dr foute mascara en euhmmm Chantal janzen die achterlijk aan t flirten was.
Oh datquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, we hebben een portaal naar de heldimensie geopend en alle Idols-demonen komen nu hierheen!!!!!![]()
![]()
!!!!!
Ik had die w echt ingetiktquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Dizer, weet je nog?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef Ole het volgende:
Om nou te zeggen dat er iets lekkers van het mannelijke geslacht is langsgekomen vanavond..![]()
Die is veel keileuker dan Raffiequote:
ik ben zo weer weg hoor..quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, we hebben een portaal naar de heldimensie geopend en alle Idols-demonen komen nu hierheen!!!!!![]()
![]()
!!!!!
Ach man, je bent zelf een demoon.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
!!!!!
Geintje hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben zo weer weg hoor..
PS: welkom!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ach man, je bent zelf een demoon..
Als het aan jou ligt, pak je iedere mogelijke kans om te kunnen baggeren posten voor zoveel mogelijk postsquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben zo weer weg hoor..
What scheme are you up to...???quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
Inso en Indha in SHO.. dat bevalt me wel![]()
Je weet wat ze zeggen he... keep your friends close, but your enemies closerquote:
Ik denk dat ieder persoon dat heeftquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
Inseau, heb je nou ook dat wanneer je Idols kijkt, dat je je schaamt omdat Idols tegen al je principes ingaat en al helemaal omdat je er hyper van wordt en je je gaat gedragen als een kind die zn kerstkado's krijgt.
Welke van jouw principes gaat Idols tegenin?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
Inseau, heb je nou ook dat wanneer je Idols kijkt, dat je je schaamt omdat Idols tegen al je principes ingaat en al helemaal omdat je er hyper van wordt en je je gaat gedragen als een kind die zn kerstkado's krijgt.
quote:
Lieve Pri, ik héb geen principes. Maar hyper word ik er wel van.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
Televisie (kijken) is bad 'mkay.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welke van jouw principes gaat Idols tegenin?![]()
Ik dacht dat je bedoelde inda en inso sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g. Enzo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Niet bepaald de richting waarin ik dacht, maar ohkeeeee...
Ja?quote:
ALS ik zoiets dacht, dan zou het nog altijd F-U-C-K-I-N-G zijn!!!!!11!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde inda en inso sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g. Enzo.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
Inso en Indha in SHO.. dat bevalt me wel![]()
Duh! It hasn't been perfected yet!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja?
Inso die Idols kijkt is even slecht als Bupie die die comedy van Inso niet kent.
Trouwens...ik durf 'Blue Steel' niet meer te posten.![]()
Een pedo.quote:Hoor wie klopt daar kinderen, Hoor wie klopt daar kinderen,
Hoor wie tikt daar zachtjes tegen ’t raam.
Potdomme Bupie! Law & Order is geen comedy!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja?
Inso die Idols kijkt is even slecht als Bupie die die comedy van Inso niet kent.
Trouwens...ik durf 'Blue Steel' niet meer te posten.![]()
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Een pedo.
Gezien de steeds vaker opduikende berichten zou ik maar de deuren en ramen dichthouden en 112 bellen.
Desnoods je vader met een honkbalknuppel naar buiten laten gaan, voor deze geschifte, schizofrene klopper/tikker.
Whateeeveeerrrr.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Potdomme Bupie! Law & Order is geen comedy!
Ja. En voor ik het weet, gaat er een Bupatih.zip rond, zeker!quote:En mail me blue steel dan maar, schijtlaars..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |