Wat heb je wel niet met 'r uitgespookt dan??!!quote:Op zondag 13 november 2005 14:08 schreef Roderick2085 het volgende:
danzij z'n vrouw ben ik al gematst, dit alles gebeurt zonder bon en tegen lagere prijs als wat normale verkoopprijs is voor de onderdelen![]()
die vrouw heeft een dochter die ook student is vertelde hij.... (van een eerder huwlijk)quote:Op zondag 13 november 2005 14:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat heb je wel niet met 'r uitgespookt dan??!!![]()
hij zei gister dat hij vanmiddag daar zou zijn.... dus hadden afgesproken dat ik ff zou bellen en dan langs zou gaan...quote:Goed nieuws joh![]()
Maar het is zondag vandaag, wat voor bedrijf is dat wel niet
Of is het een bekende van je die het even in z'n vrije tijd doet
Kijk vor beugels gewoon ff op marktplaats. Voor de Alp heb ik ze daar al vanaf 60 euro gezien. jammer dat ik ze niet gekocht hebquote:Op zondag 13 november 2005 14:08 schreef Roderick2085 het volgende:
net ff bij m'n motor geweest...
de 2 ontstekingsdingetjes (die ervoor zorgen dat de bougies kunnen ontsteken), weet niet meer hoe die heten, waren compleet weg! die liggen dus waarschijnlijk ergens daar in het gras![]()
verder zit er onderin ergens een heel klein scheurtje waardoor hij een beetje olie lekt, die last hij ff dicht...
de bovenplaat is een beetje verbogen aan de rechterkant, die gaat hij proberen voorzichtig recht te slaan... in het ergste geval breekt ie daarbij (hij zei dat ie eigenlijk al had moeten breken) en moet daar op de sloop ofzo een nieuwe voor gezocht worden
schade: tussen de 250 en 300 euro![]()
dinsdagavond kan ik hem ophalen, en misschien zelfs al morgenavond![]()
dan moet ik alleen nog een keer terug, waarschijnlijk eind van de week, om een nieuwe kap erop te laten zetten, die moet hij bestellen, maar ik kan wel ff rijden met die beschadigde kap...
danzij z'n vrouw ben ik al gematst, dit alles gebeurt zonder bon en tegen lagere prijs als wat normale verkoopprijs is voor de onderdelen![]()
duidelijk een bedrijf waar ik terug ga komen![]()
hij gaat ook nog ff informeren wat valbeugels kosten, maar hij zei zoiets dat dat waarschijnlijk duurder is als de reparatie....![]()
dan maar zelf ff zoeken![]()
heb er 1 gevonden voor de gs500 (had al gekeken)quote:Op zondag 13 november 2005 15:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kijk vor beugels gewoon ff op marktplaats. Voor de Alp heb ik ze daar al vanaf 60 euro gezien. jammer dat ik ze niet gekocht heb
Dacht ffquote:
Zal wel een hulp sint zijn geweest,want de echte is hier.quote:Op zondag 13 november 2005 16:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dacht ff.....jammur
![]()
Enniewee, Rebbeltjuh was om 1430 weer terug van een lekker rondju gassu, het was echt heerlijk weer om ff te touren......
sint heb ik in Hellmouth van z'n paard gereden, dus sorry allemaal, jullie kunnen de sint af bestellen'
quote:Op zondag 13 november 2005 17:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Zonde joh![]()
Tegen de muur aangestoten toen je hem uit de schuur haalde
quote:Posten dat filmpje
Hey ben jij ook weer onder de levendenquote:Op zondag 13 november 2005 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
Bestaan er nog langere knoppen?![]()
Ik haalde die dingen er altijd gelijk af.![]()
Vind ze lelijk.
Kom op met dat filmpje.![]()
Nog steeds nietquote:Op zondag 13 november 2005 17:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
wil hem niet op Putfile zetten dus moet even uitzoeken waar ik hem neer kan kwakken
helaas kan ik niet op groothoofdje![]()
Vrouwen & afgunst, 1 pot natquote:Raus reed achter mij en had het ook geziendaar kreeg ik meteen een preekje van dat ik uit moest kijken
![]()
Wow hé..... kickenquote:
Lekkerrrr ritje ja...hier in de Umgebung......stukkie A50.....en dan een lekker weggetje met mooie bochiesquote:Op zondag 13 november 2005 16:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal wel een hulp sint zijn geweest,want de echte is hier.![]()
Wel een leuk ritje gehad?![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
Bestaan er nog langere knoppen?![]()
Ik haalde die dingen er altijd gelijk af.![]()
Vind ze lelijk.
Kom op met dat filmpje.![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 18:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wow hé..... kicken![]()
nou ut knietje er nog bij
Jammur dak er nie bij was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |