quote:Op zondag 13 november 2005 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht dat het een foto van een ZX7R op MF was die te koop stond.![]()
Een extra mooie uitvoering..
Neeeeeej niks daarvan.quote:Op zondag 13 november 2005 19:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb anders nog 4 leuke filmpjes van jou in actie hier![]()
Hichaaaaaaaaaam![]()
Vaak gebruiken ze inderdaad twee weghelften. Ofwel rijbaan plus vluchtstrook of wel rijbaan plus rijbaan.quote:Op zondag 13 november 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]Wat een stel debielen op vier wielen soms zeg, lijkt wel extreem moeilijk om dat stuur onder controle te krijgen
Tis dat wij motoren soms wel een tijdje op het klaverblad rondhangen, maar dan merk je dus echt hoeveel autodebilisten met de hele auto op de vluchtstrook rijden of moeite hebben met uitvoegen
Eigenlijk zouden alle zondagen AUTOLOOS moeten zijn hequote:Op zondag 13 november 2005 19:39 schreef Rausdouwer het volgende:
We hebben vandaag alleen maar bochtjes geoefend en dan nog zo veel KMs gemaakt.![]()
Het ging bij mij vandaag niet zo lekker jammer genoeg. Na de korte koffiestop ging het wat beter gelukkig, maar het kon beter. Geen leuke filmpjes van mij dus.
Die rotautomobilisten ook. Het was nog vrij druk bij de leuke bochten en bij een van die bochten kwamen die knarren allemaal door de binnenbocht. Eén keer had ik zelfs maar net plek helemaal aan de kant van de berm om er nog langs te kunnen.
Zak@#"£%^sers.![]()
je heb het later nog een keer veranderd en mij het niet gemaildquote:Op zondag 13 november 2005 19:41 schreef worldpimber het volgende:
Prutsers, altijd hetzelfde verhaal hier heHad laatst nog alle info doorgemaild
[..]
Lekker hoor![]()
Je hebt echt de smaak te pakken zie ik![]()
![]()
Jammer alleen, het verkeerde seizoen komt eraan
Nou, das ook minimaal 95 euro waard he.quote:Op zondag 13 november 2005 19:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
maar waarschijnlijk wel een prachtige foto van m'n kontje![]()
Als je nou de volgende keer je linker been ontspant heb je een knee downquote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik blijf gewoon spammen![]()
[disclaimer]
mijn banden waren op het moment dat de foto gemaakt werd nog niet warm genoeg![]()
[/disclaimer]
Ow balen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden alle zondagen AUTOLOOS moeten zijn he. En jammer dat ut vandaag nie zo lekker ging
. Ik had eerst een beetje op mijn industrieterrein geghumd en daarna binnendoor naar Ehvn. Wil ik Hellmouth uitrijden......daar mag je 70.....ik reed maar ietsje te hard
, maar bij het stoplicht staat nog wel een flitskast, dus ik rem braaf af, zwaai nog ff
, maar had nog genoeg vaart, springt dat klotelicht op oranje
, en dat haal ik dus nie meer om te remmen, toch doen he.....domdomdom.......achterwiel blokeerde, remspoor van hier tot Tokyo......voel m'n Fazert schuiven en denk ohoh.......---> remmen los, gas durop en GAAN.......en nix aan ut handje......maar waarschijnlijk wel een prachtige foto van m'n kontje
![]()
ik bewaar ze tochquote:Op zondag 13 november 2005 19:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Neeeeeej niks daarvan.Ik heb nog nooit zo'n baggerfilmpjes gezien. In de prullenbak ermee zeg ik je. Maak wel een keer andere.
Hier staat nog een afwas en de droger staat aan. so be my guestquote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook klaar met z'n huishouden. Bij wie kan ik helpen in het huishouden?
Mooie fotoquote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[disclaimer]
mijn banden waren op het moment dat de foto gemaakt werd nog niet warm genoeg![]()
[/disclaimer]
Tja....of ik sta zwaaiend op de foto, wat ik wel hoop, maar hoogstwaarschijnlijk staat m'n kenteken eropquote:Op zondag 13 november 2005 19:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ow balen.Beter dan vallen, maar toch zeg...
Zo zie je maar dat al dat flitsgedoe helemaal niet voor de veiligheid is, maar ja dat wisten we al he.![]()
Eigenlijk is het deel van het zwaaien wel grappig.![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 19:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
je heb het later nog een keer veranderd en mij het niet gemaild![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 19:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
.maar waarschijnlijk wel een prachtige foto van m'n kontje![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 19:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zal wel in je ongewenste mail gekomen zijn destijds.![]()
![]()
Misschien heb je mazzel en werkt die met een detectielus,en dan heb je best kans dat ie op jou motor niet reageerd.Moet hier op Zondag altijd door het rood,langs de flitser rijden en nog nooit post van gehad.Kan natuurlijk ook blijven wachten tot er een auto komt.quote:Op zondag 13 november 2005 19:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden alle zondagen AUTOLOOS moeten zijn he. En jammer dat ut vandaag nie zo lekker ging
. Ik had eerst een beetje op mijn industrieterrein geghumd en daarna binnendoor naar Ehvn. Wil ik Hellmouth uitrijden......daar mag je 70.....ik reed maar ietsje te hard
, maar bij het stoplicht staat nog wel een flitskast, dus ik rem braaf af, zwaai nog ff
, maar had nog genoeg vaart, springt dat klotelicht op oranje
, en dat haal ik dus nie meer om te remmen, toch doen he.....domdomdom.......achterwiel blokeerde, remspoor van hier tot Tokyo......voel m'n Fazert schuiven en denk ohoh.......---> remmen los, gas durop en GAAN.......en nix aan ut handje......maar waarschijnlijk wel een prachtige foto van m'n kontje
![]()
Dat kontje onderschep ik natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2005 19:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan je thuis mooi showen
![]()
![]()
wel een duur kontje dan![]()
Plakkrachtquote:Op zondag 13 november 2005 19:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mooie foto![]()
Vandaag net als Raus ook bochten geoefend maar ik had niet de indruk dat ik genoeg "plakkracht kon opbouwen![]()
Het is waarschijnlijk angst geweest
![]()
op mijn pjuter hierquote:Op zondag 13 november 2005 19:58 schreef worldpimber het volgende:
Waar blijven de filmpjes van Raus [afbeelding]
[afbeelding]
Dáárom......wesullesienquote:Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Misschien heb je mazzel en werkt die met een detectielus,en dan heb je best kans dat ie op jou motor niet reageerd.Moet hier op Zondag altijd door het rood,langs de flitser rijden en nog nooit post van gehad.Kan natuurlijk ook blijven wachten tot er een auto komt.![]()
Maar het belangrijkste...je hebt het er zelf heel vanaf gebracht.
quote:Op zondag 13 november 2005 20:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
op mijn pjuter hier
post ze wel een keertje als ze niet thuis is![]()
![]()
quote:Jouw e-mail is succesvol gewijzigd
Een e-mail met deze informatie is verstuurd naar dit adres: martie13@hotmail.com van account
Strak Aktie Plaaikequote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[disclaimer]
[/disclaimer]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |