Nou... 9 uur college per week... en dan 1 week voor tentamen 5 dagen 24 uur per dag achterlkaar studerenquote:
Mail maar voor een date dan. Wil je z'n emailadres? Afspraak maken kan bij de secretaressequote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Jij ziet gewoon niet hoe ontzettend sexy die Wenink wel niet is![]()
Neuh ik maak vast geen enkele kans bij zo'n hunkquote:Op woensdag 7 december 2005 18:46 schreef Bhai het volgende:
[..]
Mail maar voor een date dan. Wil je z'n emailadres? Afspraak maken kan bij de secretaresse
Ben vergeten te vertellen dat hij misschien bodybuilder isquote:Op woensdag 7 december 2005 18:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Neuh ik maak vast geen enkele kans bij zo'n hunk![]()
http://www.lumc.nl/3090/algemeen/Wenink.html interessant zeg![]()
Ga je me nu vertellen dat hij in een college dit plaatje liet zien en erbij zei dat hij het was?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:27 schreef Bhai het volgende:
[..]
Ben vergeten te vertellen dat hij misschien bodybuilder is(met z''n isometrische contractie)
Zijn onderlichaam bij isometrische contractie:
[afbeelding]
Ja idd, wat weet je na 3 jaar..quote:Op woensdag 7 december 2005 21:51 schreef Kang-He het volgende:
Aan de VU hebben we anders dit jaar een nieuw curriculum, wat ook weer niet een plus punt hoeft te betekenen.
Overigens hoeft het ook absoluut geen voordeel te zijn om al in je derde jaar - je weet nog geen drol - co-schappen te gaan lopen.
Tuurlijk, je weet dan nog niet zo veel, maar ik denk dat je mensen met gebroken armen enz wel kunt behandelen toch. Dat soort dingen....quote:Op woensdag 7 december 2005 21:59 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja idd, wat weet je na 3 jaar..
Ik zou eerlijk gezegd niet eens na 3 jaar co-schappen durven lopen.. Ik ben dan 21 en ik zie me als ik 21 ben niet veel anders dan nu: iemand die alleen maar lam gaat en aankloot...
Maar goed on-topic:
Je moet gewoon kijken naar de stad, welke je meer aanspreekt.. (en of er een decentrale selectie is)
Ja ok.. maar nog steeds.. ik vind het te vroeg en het is niet te zeggen of het beter is..quote:Op woensdag 7 december 2005 23:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tuurlijk, je weet dan nog niet zo veel, maar ik denk dat je mensen met gebroken armen enz wel kunt behandelen toch. Dat soort dingen....
Ik zie wel 1 voordeel: spreiding van de co-schappers, waardoor minder lange wachttijden?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:24 schreef Repeat het volgende:
Of het beter is dat weet je natuurlijk nooit omdat niemand het kan vergelijken.
3e jaar zijn het wel echt nog groentjes die er dan rondlopen
Weer iemand uit Leiden?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:57 schreef Viechi het volgende:
Wenink is lache!![]()
Die Dr Bollen is ook de saaiste niet!
Lief accentje!
Ik ben EUR maar geen geneeskundequote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef Wuder het volgende:
[..]
Weer iemand uit Leiden?
Waarom blijven de EUR gangers![]()
Echt waar?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:16 schreef p_iglet het volgende:
hier EUR en geneeskunde, maar van mij wist je dat al
Zes jaar he, gewoon je opleidingsduur.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:36 schreef Repeat het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg: hoeveel jaar stufi kan je bij een gnk opleiding krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |