Nou... 9 uur college per week... en dan 1 week voor tentamen 5 dagen 24 uur per dag achterlkaar studerenquote:
Mail maar voor een date dan. Wil je z'n emailadres? Afspraak maken kan bij de secretaressequote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Jij ziet gewoon niet hoe ontzettend sexy die Wenink wel niet is![]()
Neuh ik maak vast geen enkele kans bij zo'n hunkquote:Op woensdag 7 december 2005 18:46 schreef Bhai het volgende:
[..]
Mail maar voor een date dan. Wil je z'n emailadres? Afspraak maken kan bij de secretaresse
Ben vergeten te vertellen dat hij misschien bodybuilder isquote:Op woensdag 7 december 2005 18:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Neuh ik maak vast geen enkele kans bij zo'n hunk![]()
http://www.lumc.nl/3090/algemeen/Wenink.html interessant zeg![]()
Ga je me nu vertellen dat hij in een college dit plaatje liet zien en erbij zei dat hij het was?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:27 schreef Bhai het volgende:
[..]
Ben vergeten te vertellen dat hij misschien bodybuilder is(met z''n isometrische contractie)
Zijn onderlichaam bij isometrische contractie:
[afbeelding]
Ja idd, wat weet je na 3 jaar..quote:Op woensdag 7 december 2005 21:51 schreef Kang-He het volgende:
Aan de VU hebben we anders dit jaar een nieuw curriculum, wat ook weer niet een plus punt hoeft te betekenen.
Overigens hoeft het ook absoluut geen voordeel te zijn om al in je derde jaar - je weet nog geen drol - co-schappen te gaan lopen.
Tuurlijk, je weet dan nog niet zo veel, maar ik denk dat je mensen met gebroken armen enz wel kunt behandelen toch. Dat soort dingen....quote:Op woensdag 7 december 2005 21:59 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja idd, wat weet je na 3 jaar..
Ik zou eerlijk gezegd niet eens na 3 jaar co-schappen durven lopen.. Ik ben dan 21 en ik zie me als ik 21 ben niet veel anders dan nu: iemand die alleen maar lam gaat en aankloot...
Maar goed on-topic:
Je moet gewoon kijken naar de stad, welke je meer aanspreekt.. (en of er een decentrale selectie is)
Ja ok.. maar nog steeds.. ik vind het te vroeg en het is niet te zeggen of het beter is..quote:Op woensdag 7 december 2005 23:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tuurlijk, je weet dan nog niet zo veel, maar ik denk dat je mensen met gebroken armen enz wel kunt behandelen toch. Dat soort dingen....
Ik zie wel 1 voordeel: spreiding van de co-schappers, waardoor minder lange wachttijden?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:24 schreef Repeat het volgende:
Of het beter is dat weet je natuurlijk nooit omdat niemand het kan vergelijken.
3e jaar zijn het wel echt nog groentjes die er dan rondlopen
Weer iemand uit Leiden?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:57 schreef Viechi het volgende:
Wenink is lache!![]()
Die Dr Bollen is ook de saaiste niet!
Lief accentje!
Ik ben EUR maar geen geneeskundequote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef Wuder het volgende:
[..]
Weer iemand uit Leiden?
Waarom blijven de EUR gangers![]()
Echt waar?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:16 schreef p_iglet het volgende:
hier EUR en geneeskunde, maar van mij wist je dat al
Zes jaar he, gewoon je opleidingsduur.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:36 schreef Repeat het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg: hoeveel jaar stufi kan je bij een gnk opleiding krijgen?
Uh... nee?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef Repeat het volgende:
Ik dacht dat je altijd een beetje uitloop kon hebben
Geneeskunde krijg je gewoon 6 jaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:51 schreef Repeat het volgende:
Maar als jij bv rechten (of willekeurige 4 jarige studie) doet kan je toch ook meer dan 4 jaar krijgen? Ik geloof 5 jaar ofzo, maar bij gnk kan je dus helemaal niks meer krijgen?
Die gast is echt goed in colleges trouwens.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:57 schreef Viechi het volgende:
Die Dr Bollen is ook de saaiste niet! Lief accentje!
Zeker! Echt...je hoeft helemaal geen geneeskunde te studere om te begrijpen waar hij het over heeft.. heerlijke vent en dat accentje is idd eg sgattugggquote:Op donderdag 8 december 2005 16:53 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Die gast is echt goed in colleges trouwens.
zonde man, aangezien je meer dan 60% kans hebt dat je er binnen 11 jaar mee stoptquote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef Nuna het volgende:
Ik ga maar eens meedoen met de decentrale selectie in Utrecht![]()
Waarom na 11 jaar? Zo dom ben ik nu ook weer nietquote:Op maandag 12 december 2005 17:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
zonde manvrouw, aangezien je meer dan 60% kans hebt dat je er binnen 11 jaar mee stopt
quote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef Nuna het volgende:
[..]
Waarom na 11 jaar? Zo dom ben ik nu ook weer niet
Daaromquote:Op maandag 12 december 2005 16:46 schreef Repeat het volgende:
wat ik vandaag toch weer hoorde. Volgens een of andere kno arts houdt 60% van de vrouwen die geneeskunde hebben gedaan er binnen 5 jaar mee op, en doen dan helemaal niks meer met geneeskunde ofzo....
Waarom ga je dan eerst door die hel en leer je al die shit, om er daarna mee te stoppen?![]()
Geneeskunde een helquote:Op maandag 12 december 2005 16:46 schreef Repeat het volgende:
Waarom ga je dan eerst door die hel en leer je al die shit, om er daarna mee te stoppen?![]()
Ze moeten die loting sowieso droppen en meer interview-based toelating doen. Of tenminste op elke uni 50% decentraal ofzo.quote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef Kang-He het volgende:
Dus eigenlijk zouden we moeten discrimineren op geslacht tijdens de loting zodat we meer medisch gekwalificeerde mensen opleiden.
Ja, zou intervie-based-toelating goedkoper zijn dan gewogen-loting? Er moet een onderzoek komenquote:Op maandag 12 december 2005 23:45 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ze moeten die loting sowieso droppen en meer interview-based toelating doen. Of tenminste op elke uni 50% decentraal ofzo.
'k Was destijds ook wel voor loting, was lekker makkelijk, maar k zie nu hoe unfair het eigenlijk is voor mensen die toevallig niet goed waren in wis/na/sk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |