quote:Op zondag 13 november 2005 17:49 schreef Croupouque het volgende:
Je kunt van geesten zeggen wat je wilt, maar ze zijn wel slim.
Ze bezoeken altijd uitsluitend mensen die in het bezit zijn van een hele slechte camera.
quote:This is an actual car commercial that was shot over the summer. You need to watch carefully because halfway through a fine white mist appears beside the car. The mist takes on a human form and follows the car for several seconds. After the commercial was shot, it was never shown on television..
Dat is idd, wel belangrijk.quote:Op maandag 14 november 2005 17:36 schreef FunnyValentine het volgende:
Ze zag eerst IETS en maakte toen FOTO's en zag niet eerst de FOTO's en toen pas IETS he
Gaap, ze zijn met een telefoon gemaakt. Wat voor kwaliteit verwacht je daarvan ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:13 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Maar als de enigste originele foto is die ook op de link staat van de zelfde kwaliteit. Laat dan maar zitten, want daar valt zeer weinig van te zeggen.
Nee knuppel, ten eerste zat er geen FILTS op die telefoon en ten 2e ZAG ZE EERST WAT EN MAAKTE TOEN DE FOTO, en een flits (die er dus niet was) zie je niet van tevoren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:52 schreef Zzyzx het volgende:
Het is in de foto van de TS zichtbaar dat de flits zorgt voor een weerspiegeling achter in de kamer. De 'geest' bestaat uit de schaduwen van het licht uit de reflectie. Men kan de lichtbron, de weerspiegelaar dus, volgen naar de schaduw en vind dan onderweg de voorwerpen die deze schaduw tot stand brengen.
waar hoort de geest te staan/zitten/zweven op de foto?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:19 schreef FunnyValentine het volgende:
Een van mijn beste vriendinnen liet me foto's zien die ze met haar telefoon had gemaakt. Ze zag "iets" op haar kamer en dacht "zal ik jou eens ff hebben manneke!!!" En maakte de foto. Aangezien zij niet zo bedreven is met pc's heb ik de foto gebluetooth naar mijn pc, dus bij deze...
Helaas is het zo veel minder duidelijk te zien dan op de telefoon... Als je ze per mail wilt hebben geef dan hier ff je mail door, dan zal ik ze sturen!
Ze had al vaker "geesten" gezien, op straat, in het bos en in haar kamer.
De foto's kun je zien in een album:
http://www.mijnalbum.nl/Album=TYEYPSYN
Allez, dan is de reflectie waarover ik spreek een reguliere lichtbron. Het behoeft hopelijk geen uitleg verdere aangezien ook voorwerpen op de vloer schaduw hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 12:59 schreef FunnyValentine het volgende:
[..]
Nee knuppel, ten eerste zat er geen FILTS op die telefoon en ten 2e ZAG ZE EERST WAT EN MAAKTE TOEN DE FOTO, en een flits (die er dus niet was) zie je niet van tevoren.
![]()
dat ziet eruit als gereflecteerd licht. reflectie van een spiegelend ding ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:07 schreef Ivatje het volgende:
Ik heb ook vremde dingen in mijn kamer gezien! Met het blote oog kan je niets zien, maar wel met een fototoestel! Deze twee foto`s zijn met twee verschillende fototoestelen opgenomen!
Je kan zien hoe die streep verandert van vorm en plaats!
Of de kamer donker of niet donker is, is die streep bijna altijd te zien!!
Er zijn geen gaten aan de muur, gordijnen zijn helemaal dicht, er is met het blote oog niets te zien!
Soms zie je de reflectie van die streep in dat schilderij beneden!
Deze foto`s heb ik een paar weken geleden opgenomen, maar Ik ben nu een beetje bang om die plaats nog een keer te fotograferen...Misschien is het een orb...maar het is sowieso vreemd voor mij![]()
Met camera 1 opgenomen
[afbeelding]
Zonder caps is de strekking van je post ook duidelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 12:59 schreef FunnyValentine het volgende:
[..]
Nee knuppel, ten eerste zat er geen FILTS op die telefoon en ten 2e ZAG ZE EERST WAT EN MAAKTE TOEN DE FOTO, en een flits (die er dus niet was) zie je niet van tevoren.
![]()
Op de eerste foto's van die puinhoopkamer is niets boeiends te zien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:19 schreef FunnyValentine het volgende:
De foto's kun je zien in een album:
http://www.mijnalbum.nl/Album=TYEYPSYN
Ziet eruit als de weerspiegeling van een CD, op dat tafeltje liggen er ook twee (denkek toch). Een stapel CD's en 1 apart. Die stapel ligt altijd in een rechte lijn, en dichter bij het tafeltje lijkt te resulteren in een hogere weerspiegeling van de flits van het toestel. Dat zou imo dus perfect kunnen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dat ziet eruit als gereflecteerd licht. reflectie van een spiegelend ding ofzo.
maak eens foto's vanaf het punt waar je die shit op de muur ziet, van de rest van je kamer.... dan kunnen we zien waar die reflectie vandaan komt.
jep, of de weerspiegeling van een horlogequote:Op maandag 21 november 2005 15:45 schreef gorgg het volgende:
[..]
Ziet eruit als de weerspiegeling van een CD, op dat tafeltje liggen er ook twee (denkek toch). Een stapel CD's en 1 apart. Die stapel ligt altijd in een rechte lijn, en dichter bij het tafeltje lijkt te resulteren in een hogere weerspiegeling van de flits van het toestel. Dat zou imo dus perfect kunnen.
Dat is een oog, die houd jou in de gaten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:07 schreef Ivatje het volgende:
Ik heb ook vremde dingen in mijn kamer gezien! Met het blote oog kan je niets zien, maar wel met een fototoestel! Deze twee foto`s zijn met twee verschillende fototoestelen opgenomen!
Je kan zien hoe die streep verandert van vorm en plaats!
Of de kamer donker of niet donker is, is die streep bijna altijd te zien!!
Er zijn geen gaten aan de muur, gordijnen zijn helemaal dicht, er is met het blote oog niets te zien!
Soms zie je de reflectie van die streep in dat schilderij beneden!
Deze foto`s heb ik een paar weken geleden opgenomen, maar Ik ben nu een beetje bang om die plaats nog een keer te fotograferen...Misschien is het een orb...maar het is sowieso vreemd voor mij![]()
Met camera 1 opgenomen
[afbeelding]
Met camera 2 opgenomen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh come on, denk je nou echt dat ik niet zie dat die foto door een ruit gemaakt is en dat je een metalen buis ziet reflecteren in het raam ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:07 schreef Ivatje het volgende:
Op deze foto (London) zie ik ook een vremde witte streep! Met het blote oog heb ik niets gezien!!
[afbeelding]
Precies.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
ja maar dan zou je toch ook wat van de fotograaf moeten zien?
Overigens vind ik geen 1 foto in dit topic iets paranormaals aan.
stofjes,pixelfouten en camera foutjes.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet, dat hangt van heel veel omstandigheden af.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
ja maar dan zou je toch ook wat van de fotograaf moeten zien?
Tijd voor een nieuw fototoestel ?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:16 schreef Radio-silence het volgende:
Afgelopen week (26-11-2005) heeft mijn moeder een aantal foto's genomen van de tuin. Dit was tijdens de periode met al die sneeuw!
[afbeelding]
Deze foto is genomen in mijn ouders tuin en terwijl het niet sneeuwde op dat moment. Op het moment van deze foto was ook niks te zien.
Wat denken jullie dat dit kan zijn?
Hoe kom je op dit idee.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:16 schreef Radio-silence het volgende:
Afgelopen week (26-11-2005) heeft mijn moeder een aantal foto's genomen van de tuin. Dit was tijdens de periode met al die sneeuw!
[afbeelding]
Deze foto is genomen in mijn ouders tuin en terwijl het niet sneeuwde op dat moment. Op het moment van deze foto was ook niks te zien.
Wat denken jullie dat dit kan zijn?
Dit is dus echt geen grap.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:34 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Hoe kom je op dit idee.
Ik heb veel originele dingen gezien, maar dat iemand zo'n leuk grap kan bedenken staat alles.
echt lache![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |