Ik heb niet specifiek naar jou gezocht, ik moest voor iemand anders kijken en toen zag ik jouw achternaam... en jah, toen heb ik gekekenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus jij houdt mijn prestaties via BB in de gaten?Naja, ik moet natuurlijk ook wel opvallen als één van de weinige 02-nummers binnen al die 05-jes
Wel zonde van die 5, maar hey, niks aan te doen. Je kunt wel zoals de rest van die miepen gaan zeiken, maar daar wordt je punt niet beter van. Een 5 biedt perspectief, dikke kans dat je de her wel haalt.
Meest irritant is dat trouwens, van die geiten die drie weken zeuren over een onvoldoende.
1. Je had maar beter moet leren
2. Van zeiken wordt je punt niet hoger, hou je mond.
Of van die mensen die twijfelen of ze 't gehaald hebben en dan een 9,5 hebben.
En heb je college nog gehaald vanochtend om half 9??quote:Op donderdag 8 december 2005 12:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja maar dat kan natuurlijk niet steef! Je eigen cluppie in de steek laten nog wel![]()
Gewoon naar het soa feest komen dus
Haha, goed bezig geweestquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ja, ik heb m'n college nog gehaald, knap he
Vind het zelf iig wel knap aangezien ik geen idee heb hoe laat ik thuis was vannacht en nu een dijk van een kater heb
Kan ik me niet voorstellen! Je kon al heel vroeg geen poot trekken. Waren we wel op hetzelfde gangfeest?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:07 schreef Gutnre het volgende:
Uberdruk? viel wel mee toch? Ik dacht dat ze op 150 stonden oid!
Bier op = matig
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:00 schreef yozd het volgende:
[..]
Zondag wordt het minder relaxed voor je...![]()
![]()
Ach, dat van Lodewijks en Vennegoor was dus echt niets he.. Lodewijks liep er wel erg opzichtig tegen op. Maar er kan er maar één de beste zijn, de Schwalbe van de week is wat mij betreft voor Boukhari. Die ging echt te fout neer in duel met Vreven, smerige klote-ajaxied dat 't is.quote:Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwuahahaha. Gerechtigheid.
Lamey verdiende rood, en Vennegoor geel. Naaiballen.
Jaaa NEC gaat echt zooo goedquote:Op zondag 11 december 2005 22:33 schreef DonStefano het volgende:
Feyenoordkijk maar uit hoor, NEC komt eraan...!!
![]()
quote:
Dat merken we tweede kerstdag welquote:Op zondag 11 december 2005 22:33 schreef DonStefano het volgende:
Feyenoordkijk maar uit hoor, NEC komt eraan...!!
![]()
Haha ja, dat was een vette uitspraak.quote:Op maandag 12 december 2005 10:52 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hehe, Dick was weer in vorm vandaag bij T2 he spinor: "Je ziet vast het lijk al drijven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |