nou, je hebt niet veel gemist anders hoor... wat een pauperzooi was 't!!quote:Op maandag 5 december 2005 21:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alle drankjes 1 euro!
Damn, why don't I live there.
Zondag wordt het minder relaxed voor je...quote:
0-2quote:Op woensdag 7 december 2005 13:00 schreef yozd het volgende:
[..]
Zondag wordt het minder relaxed voor je...![]()
![]()
FC Kunde organiseert voor het eerst mee.... tuurlijk is 't dus okeequote:
Ik heb ook geen idee, maar er zal vast alcohol zijn... Weet je nu genoeg?quote:
Alleen OWK gehaald...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
OWK en G&G beide gehaald?
Ik heb G&G binnen, enige tt dat ik gemaakt hebt, nog 80 ECTS te gaan tot juli!![]()
Ja maar dat kan natuurlijk niet steef! Je eigen cluppie in de steek laten nog welquote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef DonStefano het volgende:
[..]
FC Kunde organiseert voor het eerst mee.... tuurlijk is 't dus okee![]()
Overigens ga ik gewoon weer naar 'n gangfeestje; geldtechnisch gezien, en na 't succes van vorige week...
Klinkt als een feest waar ik me snel thuis zal voelen.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:47 schreef Mikkie het volgende:
Drie studieverenigingen die samen een feest organiseren. En in dit geval drie verenigingen van 'vrouwenstudies', dus d'r zijn vaak veel vrouwen op de BaMyPo-feesten, maar ook veel (vaak kansloze) mannen die op zoek gaan naar al die vrouwen.
Ik heb het gezien op Blackboard ja. Gefeliciteerd ermee nog trouwensquote:Op donderdag 8 december 2005 12:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niks aan te doen helaas. Bij mij stond er eerst een 1,5, maar toen had ik blijkbaar geen enkele MC-vraag gemaakt, en 3 van de open vragen niet ofzo. Toen liep ik naar boven en kwam GJ voor een vervelende verrassing te staan
Had nu een 6, maar nog steeds één vraag niet meegeteld, moet ik nog ff navraag voor gaan doen.
Maar wel mooi dat je in elk geval OWK hebt gehaald, dat zijn toch al 5 ECTS in de pocket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |