Uhm, ja en?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:15 schreef dabadbass het volgende:
ah wat lief
hij moest perse erbij melden dat t om een meisje ging![]()
Juist wel, daarom vind ik het ook zo vreemd dat ik nu zo ziek benquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:19 schreef T1andonly het volgende:
Er zit alcohol in, kun je daar niet tegen?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:21 schreef error32 het volgende:
dus eigelijk is het indruk maken op het meisje wel gelukt, alleen de verkeerde soort indruk?
Dit is een apart soort vrouw die dat wel gewend isquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:28 schreef Pony-Lover het volgende:
ja dat is slecht voor je ego he, onder tafel gezopen worden door een vrouw![]()
Omg als je dat door elkaar drinkt ben je echt dood volgens mijquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:44 schreef Avenger84 het volgende:
Gold Strike is zeker wel lekker!
Eerst een paar biertjes en als laatst een paar glaasjes goldstrike en je bent de hele avond vrolijk.
valt best mee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Omg als je dat door elkaar drinkt ben je echt dood volgens mij
In ieder geval de volgende dag best brak, om dan daarna op fok te gaan posten dat je het zo raar vind, omdat je normaal nooit last hebt van alcohol met 3 biertjes op 1 avond..quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Bierquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:54 schreef Biogarde het volgende:
Krijg altijd pijn aan m'n tanden van die zooi![]()
BIER! willen we![]()
Je bent gewoon niks gewendquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:06 schreef superdude05 het volgende:
Wat is dat voor een rotzooi??? Gisteren in de disco zowat dronken gevoerd met dat spul door een meisje en nu nog steeds zwaar brak. En dat terwijl ik dat vrijwel nooit ben normaal, en al helemaal niet meer s'middags.
Het ruikt naar rozenbottelquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:30 schreef rashudo het volgende:
Vroeger vond ik het heerlijk. Nu vind ik het walgelijk. Die gore zoete kaneelsmaak doet me denken aan een rottende appel.
Das niet hendig sjiek danquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had dat ook eens gedronken :/ kwam er aant kotsen van.
Precies ja, bij bier ofzo houd je het zelf redelijk in de hand, maar bij dit spul is het echt pats boem en je bent ziek.quote:Op zondag 13 november 2005 06:14 schreef xman het volgende:
Erg fout spul. Je merkt niet dat je er dronken van wordt tot het toeslaat. Maar dan is het telaat.
De combi Gold Strike, bier en mixdrankjes heeft bij mij ook een hele tijd geleden wel eens vervelende uitwerkingen gehadquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus weleens goldstrike opquote:Op zondag 13 november 2005 20:54 schreef neo2000 het volgende:
Smaakt toch heel sterk naar kaneel als ik mij niet vergis..?
ja beetje aanstellerij vind je niet?quote:
Sterke kaneel drank mét 24 karaats bladgoud erinquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:06 schreef superdude05 het volgende:
Wat is dat voor een rotzooi??? Gisteren in de disco zowat dronken gevoerd met dat spul door een meisje en nu nog steeds zwaar brak. En dat terwijl ik dat vrijwel nooit ben normaal, en al helemaal niet meer s'middags.
met carnaval had zat ik die allebei te drinken voor we de stad in zouden gaan. ging prima en binnen een kwartier was ik zo van de kaart dat ik de stad niet meer heb gehaaldquote:Op zondag 13 november 2005 19:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb met goldstrike hetzelfde als met sambuca ...
Teering ja zegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:19 schreef t0y het volgende:
Of je schopt ff een oud topic de lucht in
Op zich wel, maar Gold Strike gaat er bij mij ook wel inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:50 schreef Kippenkracht het volgende:
Absint. Veel beter.
Misschien zegt het wel meer over de vrouw dan over jezelf...quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:28 schreef Pony-Lover het volgende:
ja dat is slecht voor je ego he, onder tafel gezopen worden door een vrouw![]()
Of je bent gewoon een pussy.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:02 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Misschien zegt het wel meer over de vrouw dan over jezelf...
Je moet wél van kaneel houden, veeeeel kaneel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Het is dus een soort van alcoholische jawbreaker, nog niet op, maar mocht ik in de gelegenheid komen
Ja inderdaad, het brandt net zo erg als die Jawbreakers. Ze hebben het alleen niet in alle kroegen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Het is dus een soort van alcoholische jawbreaker, nog niet op, maar mocht ik in de gelegenheid komen
ja hoor. en t is niet eens zo bijzonder hoor... veel sterke alcoholische dranken hebben zon wazige smaakquote:
Jij begrijpt het \m/quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:44 schreef Avenger84 het volgende:
Gold Strike is zeker wel lekker!
Eerst een paar biertjes en als laatst een paar glaasjes goldstrike en je bent de hele avond vrolijk.
ligt eraan. je hebt verschillende soorten Absinth verhoudingen halicunerende stoffen liggen vaak anders en absinth is 75% dus echt zuipen doe je het ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef neo2000 het volgende:
Absint gewoon ook bij de slijtert te halen..? En dat in de hens steken van die zooi is toch vor mietjes lijkt mij? (zonde van de alcohol..)
Absinth hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:50 schreef Kippenkracht het volgende:
Absint. Veel beter.
ik sluit me hier helemaal bij aan.... zeker bij de conclusie!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Absinth he![]()
Goldstrike tja..
Wat moet ik daarvan vinden. Ik heb het een paar keer gedronken maar het is niet mijn ding. Je moet het shotten, daar hou ik ni van. Daarnaast word die fucking dop zo plakkerig dat je er bang van wordt. Voor de mensen die bij Goldstrike "HUUUUH" roepen
. In de dop, van de Goldstrike fles, moet je de drank schenken en naar binnen atten. Je wordt er wel redelijk loos van (al vond ik het meevallen na 5 shotjes) maar tis niet super lekker en brand als ik weet niet wat
. Tis net of je stikt.
Nee ik hou het wel bij Bacardi![]()
want.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:30 schreef Markster het volgende:
vieux? Doe niet zo fucking gay,
Nou bacardi is toch ehct wel wat lekkerder hoor, ook voor vrouwen vind ik maar bacardi kan af en toe nog wel, na de hele avond bier gedronken te hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:37 schreef Wutangtony het volgende:
haha, vinden jullie dat?? het verscheelt qua smaak niet eens zo heeeel veeel van Bacardi en alcohol % is minstens het zelfde
haha.. hahahah.. HAHHAHAHAHAHAHquote:
Ach, als afsluiter na al dat bier is het best lekkerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:39 schreef Nawien het volgende:
[..]
haha.. hahahah.. HAHHAHAHAHAHAH![]()
JIJ bent zo een losert die dat drinkt![]()
![]()
Te erg![]()
![]()
Shit ik vind het lekker ruiken. En ook smaken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:43 schreef Nawien het volgende:
uhuh![]()
Dan ben je zeker te lam voor enig realiteitsbesef. Je moet er es nuchter aan ruiken, enja, het ruikt zoals het smaakt. Net ziekenhuis-ontsmet-middel man
. Dat drink je tog niet
![]()
Nee, nooit, heb nog nooit wat gehadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Nawien het volgende:
Lig je vaak in het ziekenhuis?
Dan zou het namelijk kunnen dat die geur je aan "thuis" doet denken![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Martini is ook wel te zuipen
Dat had ik nou een week geleden. Heineken Finale uit 2000....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:48 schreef teknomist het volgende:
Gisteren een halve fles op i.c.m. Bacardi en bier. Resultaat: vandaag ZWAAR brak op mijn werk...
Hmmm je moet tog een redelijk probleem hebben mocht je Martini het drinken waard vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:47 schreef Markster het volgende:
[..]
Nee, nooit, heb nog nooit wat gehad
Kga volgende week ff langs de huisartsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hmmm je moet tog een redelijk probleem hebben mocht je Martini het drinken waard vinden.
Is wel een goedkope manier om dronken te worden.quote:
Precies! Ook lekker goedkoop voor het dronkschap potentie relatief gezien.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vroeger toen ik nog geen 16 was en wel wou indrinken voor het stappen dronken we altijd martini... is het sterkte wat je in de supermarkt kon krijgen
Hahahah hij weetquote:
Btw, zeg dat ik volgende week ff langskom om "wat" op te halen. Hij weet wat ik bedoelquote:Zal ik doen.
3. Koop echte drank. Hoef je minder te zuipen en word je wel dronkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:36 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahahah hij weet![]()
[..]
Btw, zeg dat ik volgende week ff langskom om "wat" op te halen. Hij weet wat ik bedoel![]()
Voor de mensen die goedkoop dronken willen worden heb ik het volgende te zeggen:
1. Goedkoop is duurkoop(dit vertaalt zich naar de smaak
![]()
)
2. Passie is 6 euro en is een rip off van Passoa. Smaakt beter en is ook 14.9![]()
3. Koop echte drank. Hoef je minder te zuipen en word je wel dronken![]()
@ the moment zit ik aan de baco. Daarnaast nuttig ik mijn avondeten. ja ik eet 2 x avond![]()
Hahahahahah hoor em "wijs" pratenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
3. Koop echte drank. Hoef je minder te zuipen en word je wel dronken??????
wtf ben je een beetje dom ofzo?
waar word je dronken van lieve jongen... juist van alcohol.. ik drink ook liever bacardi dan spiritus maar je word er toch echt even snel bezopen vna hoor
ow lieverd hoor jezelf eens praten alsof je al zooooveel levens ervaring hebt tewijl je volgens mij maar net mag gaan stappen. ik dacht dat je met echte drank kwaliteit bedoelde ( zoals bacardi vs cheap bayrum ofzo) maar je bedoelde met echte drank gewoon sterke drank... dat heeft een naar... sterke drank of buitenlands gedestileerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahahahahah hoor em "wijs" praten![]()
Je snapt zelf hopelijk tog ook wel dat het alcoholpercentage doorslaggevend is.
Als je 14.9 hebt en 40%, dan kan ik je verklappen dat je van de drank die 40% bevat, minder hoeft te drinken om em te voelen als van die drank die 14.9 heeft.
Als je dit niet snapt, heb ik zoveel medelijden met je. Dan ben je namelijk echt dom![]()
![]()
Hahaha jij en je "aannames"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ow lieverd hoor jezelf eens praten alsof je al zooooveel levens ervaring hebt tewijl je volgens mij maar net mag gaan stappen. ik dacht dat je met echte drank kwaliteit bedoelde ( zoals bacardi vs cheap bayrum ofzo) maar je bedoelde met echte drank gewoon sterke drank... dat heeft een naar... sterke drank of buitenlands gedestileerd.
so shut the fuck up and go play with yourself or something
Voor de mensen die goedkoop dronken willen worden heb ik het volgende te zeggen:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:36 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahahah hij weet![]()
[..]
Btw, zeg dat ik volgende week ff langskom om "wat" op te halen. Hij weet wat ik bedoel![]()
Voor de mensen die goedkoop dronken willen worden heb ik het volgende te zeggen:
1. Goedkoop is duurkoop(dit vertaalt zich naar de smaak
![]()
)
2. Passie is 6 euro en is een rip off van Passoa. Smaakt beter en is ook 14.9![]()
3. Koop echte drank. Hoef je minder te zuipen en word je wel dronken![]()
@ the moment zit ik aan de baco. Daarnaast nuttig ik mijn avondeten. ja ik eet 2 x avond![]()
dan zijn we het eens. ik reageer ook een beetje pissed maar dat komt omdat jij mij gaat afzeiken omdat jij iets niet goed duidelijk maaktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahaha jij en je "aannames"![]()
Ten 1e ben ik 20 en ga ik al iets van 5 jaar uit, nu alleen meer naar grote feesten. Disco's heb ik al gezien![]()
Ten 2e heb je zoveel commentaar op mijn manier van praten, maar het klopt welIets wat ik van jouw verhaal niet echt kan zeggen.
Met echte drank bedoelde ik idd gedestilleerde dranken, dus mss had ik het erbij moeten zetten![]()
Bewaar jij je ideeen maar voor je toekomstige vriendje ehquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:29 schreef Baklap het volgende:
Mooi kruip ff bij elkaar in de kont en dan is alles weer goed.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:29 schreef Baklap het volgende:
Mooi kruip ff bij elkaar in de kont en dan is alles weer goed.
Onder het mom van: Wat ik fijn vind vind iedereen lekkerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gevalletje zelfprojectie?
i wasnt jokingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:16 schreef Baklap het volgende:
Slechte terugkomgrappen zeg.
Als er grappen worden gemaakt over jou is het nooit leuk omdat je dan het middelpunt van de spot bent, maar ik vond het wel grappigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:16 schreef Baklap het volgende:
Slechte terugkomgrappen zeg.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Bewaar jij je ideeen maar voor je toekomstige vriendje eh![]()
quote:As wet as October
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |