Uhm, ja en?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:15 schreef dabadbass het volgende:
ah wat lief
hij moest perse erbij melden dat t om een meisje ging![]()
Juist wel, daarom vind ik het ook zo vreemd dat ik nu zo ziek benquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:19 schreef T1andonly het volgende:
Er zit alcohol in, kun je daar niet tegen?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:21 schreef error32 het volgende:
dus eigelijk is het indruk maken op het meisje wel gelukt, alleen de verkeerde soort indruk?
Dit is een apart soort vrouw die dat wel gewend isquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:28 schreef Pony-Lover het volgende:
ja dat is slecht voor je ego he, onder tafel gezopen worden door een vrouw![]()
Omg als je dat door elkaar drinkt ben je echt dood volgens mijquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:44 schreef Avenger84 het volgende:
Gold Strike is zeker wel lekker!
Eerst een paar biertjes en als laatst een paar glaasjes goldstrike en je bent de hele avond vrolijk.
valt best mee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Omg als je dat door elkaar drinkt ben je echt dood volgens mij
In ieder geval de volgende dag best brak, om dan daarna op fok te gaan posten dat je het zo raar vind, omdat je normaal nooit last hebt van alcohol met 3 biertjes op 1 avond..quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Bierquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:54 schreef Biogarde het volgende:
Krijg altijd pijn aan m'n tanden van die zooi![]()
BIER! willen we![]()
Je bent gewoon niks gewendquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:06 schreef superdude05 het volgende:
Wat is dat voor een rotzooi??? Gisteren in de disco zowat dronken gevoerd met dat spul door een meisje en nu nog steeds zwaar brak. En dat terwijl ik dat vrijwel nooit ben normaal, en al helemaal niet meer s'middags.
Het ruikt naar rozenbottelquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:30 schreef rashudo het volgende:
Vroeger vond ik het heerlijk. Nu vind ik het walgelijk. Die gore zoete kaneelsmaak doet me denken aan een rottende appel.
Das niet hendig sjiek danquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had dat ook eens gedronken :/ kwam er aant kotsen van.
Precies ja, bij bier ofzo houd je het zelf redelijk in de hand, maar bij dit spul is het echt pats boem en je bent ziek.quote:Op zondag 13 november 2005 06:14 schreef xman het volgende:
Erg fout spul. Je merkt niet dat je er dronken van wordt tot het toeslaat. Maar dan is het telaat.
De combi Gold Strike, bier en mixdrankjes heeft bij mij ook een hele tijd geleden wel eens vervelende uitwerkingen gehadquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus weleens goldstrike opquote:Op zondag 13 november 2005 20:54 schreef neo2000 het volgende:
Smaakt toch heel sterk naar kaneel als ik mij niet vergis..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |