Het geluid was idd soms te hard om nog leuk te zijn (ook vooraan)quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:04 schreef Laxe het volgende:
[..]
Groningen neem ik aan?
Mijn concert werd toch wel flink verpest doordat ik al gauw pijn in mijn oren kreeg en er propjes in moest frommelen. Daar wordt het geluid niet mooier van. De laatste keren viel het mee in de Oosterpoort, maar nu was het weer raak=veel te hard. Misschien viel het tussen de menigte mee, maar daar zie ik niks, dus ik zat bij het mengpaneel.
Ik luister nu naar de cd. Heerlijk om te horen hoe mooi die gitaar- en zanglaagjes over elkaar liggen. Dan is het wel bar zonde dat dat live wordt verprutst door een dove geluidsman![]()
Ophelia en Supergirl idd opvallend. Laatste toegift vond ik persoonlijk het mooist: She's made of chalk. Heerlijk nummer enneh... goed te doen zonder oorproppen.
Was iets in een driekwartsmaat, toch?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef DirkDirk het volgende:
Vond het echt een fantastisch concert (Groningen). Geluid was inderdaad vrij hard waardoor je soms de zang
wat minder kon horen. Voor mij waren de hoogtepunten ook Ophelia en She's made of Chalk, wat een
schitterend nummer is dat. Jammer was dat Melpomene niet voorbij kwam.
Voor mij is Breda ook iets te ver weg (Friesland), ik zou graag nog eens heen willen.
Weet de preciese setlist niet echt meer..wat was het nummer waar ze mee begonnen?
Dat gaat mij ook iets te verquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Was iets in een driekwartsmaat, toch?
* Brahimov heeft geen verstand van muziek
Supergirl zat ergens in het midden, na 'Curse Of Being A Girl' dacht ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:11 schreef DirkDirk het volgende:
[..]
Dat gaat mij ook iets te verMaar het openingsnummer was of Supergirl, wat ik niet zo goed ken.
Van wat ik me herinner:
...
Kalifornia
Surfing the Warm Industry
Jewel Drop??
Ophelia
The Curse of Being a Girl
Small Poem of Old Friend
Ruby over Diamonds, niet zeker
The Cynic
No Balance Palace
Petite Machine
Miss You
Make it Grand
She's Made of Chalk
Rocket Brothers
quote:Beatles Blackbird
Beatles Eleanor Rigby
Boudewijn de Groot Avond
Queen Innuendo
Pink Floyd Wish you were here
Marillion Lavender
Lou Reed Sweet Jane
Michael Jackson Thriller
Rory Gallagher Moonchild (live versie)
Fleetwood Mac Green Manalishi
Kashmir Melpomene
Uit het road journal op de website. Ik hoop het ook.quote:We then arrived in Amsterdam to play Melk weg, a great place we have played some times before - thanks for hanging in there, Amsterdam, once again it was delightful, we hope to be back soon!
Over Groningen hebben ze dan weer weinig te melden. Alleen dat ze er gespeeld hebben.quote:Returning to Holland we were stunned by the science fictionesque Mezz in Breda, this place is really a piece of bizar biomechanic architecture! Check it out if you get a chance. Very fine audience, nice response, i’d say for a first time in Breda, please tell your friends.
Kashmir - Melpomene live in Breda 17/11/2006quote:Op maandag 20 november 2006 00:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wil ook Melpomene live horen.
De Mezz is dan ook echt een fantastische zaal! Ik verbaas me er elke keer dat ik er kom weer over hoe cool die zaal wel niet is.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Uit het road journal op de website. Ik hoop het ook.
En over Breda zijn ze ook te spreken:
[..]
Over Groningen hebben ze dan weer weinig te melden. Alleen dat ze er gespeeld hebben.
Het is altijd jammer dat het geluid bij zulke filmpjes reden is om het snel weer weg te klikken. Maar bedankt voor het linkje.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:08 schreef _mees het volgende:
Rocket Brothers en Ophelia vind ik geweldiglive klinken ze het best, CD's zijn "te clean"
[..]
Kashmir - Melpomene live in Breda 17/11/2006
Ik moet dan ook op zoek... Utrecht denk ik ook maar of desnoods Eindhoven.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik keek zojuist even op de site. En ze komen weer naar Nederland. 24 mei in Enschede, 25 mei in Eindhoven en 26 mei in Utrecht. Dit allemaal vanwege het 'Cross-Linx festival'. Ik denk dat ik maar naar Utrecht ga. Nu alleen nog kijken of ik mensen mee kan krijgen. Het meisje dat vorige keer mee was woont tegenwoordig in Utrecht, maar die vertrekt net enkele dagen eerder naar Denemarken. Dus ik zoek nog maar even verder.
Hm. Van de Oosterpoort naar VERA. Meestal gaat het andersom.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:08 schreef StarGazer het volgende:
http://www.vera-groningen.nl/mainstage/kashmir
18 mei dus in de Vera
Cool. Het album dan. Nijmegen is wat ver, dus daar zal ik niet bij zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Kick. Er zit weer leven in. Nieuw album komt eraan, incl. tour. 10 april in Doornroosje
Toch leuk dat ik me deze dag, hoewel het een willekeurige vrijdagmiddag was, nog kan herinneren. Na het teruglezen ervan, heb ik het nummer maar weer eens opgezet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Laatst zittend in de trein, met de zon in mijn gezicht, na een lange schooldag naar huis om weekend te hebben, met She's made of chalk op mijn koptelefoon, toen voelde ik me gelukkig.
Ben er ook weer bij in Doornroosje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Kick. Er zit weer leven in. Nieuw album komt eraan, incl. tour. 10 april in Doornroosje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |