Mij komt het wel erg goed uit. Omdat ik voor Tool en dEUS toch wel heen wil, heb ik maar even iets van Kashmir gedownload en ook dit wil ik wel graag live zien. Ik heb een paar nummers van Zitilites gedownload en dat bevalt prima.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:21 schreef XL het volgende:
Ze spelen dit jaar ook de zondag op Pinkpop, maar dat is natuurlijk veel te groots voor ze.
Hun doorbraakplaat is veel mooier, The Good Life. De laatste setlist die ik van ze zag, op www.fabchannel.com, bevatte daar weinig nummers van. Luister die plaat wel even.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mij komt het wel erg goed uit. Omdat ik voor Tool en dEUS toch wel heen wil, heb ik maar even iets van Kashmir gedownload en ook dit wil ik wel graag live zien. Ik heb een paar nummers van Zitilites gedownload en dat bevalt prima.
Zet Lampshade, Miss You, Gorgeous en Kiss me Goodbye dan nu even opquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb er nog steeds niet naar geluisterd XL. Shame on me ...![]()

Ik vrees alleen dat je er weinig van te horen krijgt, aangezien ze twee cd's verder zijn. Je weet nu waartoe ze in staat zijn! Veel plezier op Pinkpop.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Puike cd, XL. Enkele prachtige nummers, ik weet niet of het die zijn die jij noemt, want ik let steeds niet op. Nou ja, Lampshade in ieder geval wel.
Dat is inderdaad jammer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:51 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het jammer dat ze niet in de tent spelen... ik vrees dat ze zullen verzuipen op dat grote podium...
Het viel gelukkig mee. Prima optreden!quote:
Hmmm. En wellicht ook voor een prikkie te koop. Als ze hem ergens hebben in ieder geval.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:19 schreef XL het volgende:
The Good Life is uiteraard met voorsprong de mooiste plaat!
Die Rene Blom is een slecht recensent, dat moge duidelijk zijn...Kritisch zijn is prima, maar een afbrandmodus aanhebben, omdat je een band niet leuk vindt, is maar weinig objectief en getuigd van weinig journalistieke klasse.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:00 schreef XL het volgende:
Die duffe 3voor12-journalist had zijn recensie al van tevoren geschreven. Ik wist wel dat het gewoon goed zou zijn.
Ja, als ze de zaal even 200 kilometer deze kant op verplaatsen wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:37 schreef XL het volgende:
17 november is Kashmir in NL voor een optreden in The Mezz, Breda
Prachtige zaal voor Kashmir.
In The Sandquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb gisteren Zitilites eindelijk compleet kunnen downloaden. Tot voor kort kende ik alleen Melpomene en 2 nummers waarvan ik de titel niet (meer) ken. Melpomene is werkelijk een schitterend nummer, de rest van de cd viel me nog wat tegen. Maar toen ik de andere cd's voor het eerst luisterde, haalde ik er ook nog weinig moois uit, terwijl ik ze nu uren aan een stuk zou kunnen luisteren, dus dat zal bij Zitilites misschien ook nog wel komen.
Laatst zittend in de trein, met de zon in mijn gezicht, na een lange schooldag naar huis om weekend te hebben, met She's made of chalk op mijn koptelefoon, toen voelde ik me gelukkig.
Nee, dat was ik niet. Had hem toevallig op mijn eigen (veel snellere webruimte staan). Ik ben namelijk ook druk mensen aan het werven voor de concerten die eraan komen. Al gaat het erg voortvarend, eigenlijk wil vrijwel iedereen wel mee. Voor een tientje kun je niet sukkelen en ze schenken er bier, meer argumenten heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En The Push. Ook geweldig.
En ik zat gisteren nog te denken dat ik jou wel even kon vragen toen ik weer eens ging zoeken (niet dat ik continu zit te zoeken, maar zo nu en dan kijk ik even op slsk). Maar ik keek eerst nog even op slsk en vond zowaar iemand die fatsoenlijk kon uploaden met deze cd (of was jij dat toevallig, hij gebruikte wel ssx, soulseek voor de Mac).
Dan zal ze het wel voor jou doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Na lang zoeken en veel (tevergeefse) moeite, is het me nu toch gelukt iemand te vinden die mee wil. Ze heeft geen idee wat het is (aan de telefoon:"Het is toch metal?"), maar ze wil mee.
Precies. Ze houdt namelijk ook al niet van metal, maar wilde toch mee in de veronderstelling dat het metal is.quote:
Makkelijk scoren dan bij nummers als Melponeme en She's made of Chalkquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Precies. Ze houdt namelijk ook al niet van metal, maar wilde toch mee in de veronderstelling dat het metal is.
Ik denk dat je de setlist die op Fabchannel staat mag verwachten. Er zijn geen nieuwe cd's sindsdien.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn avond is sowieso geslaagd na het horen van die nummers.
Veel plezier, ik wacht braaf op je bevindingen.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben er klaar voor. 18:37 de trein naar A'dam CS. Dan de eerste de beste tram naar het Leidseplein. Mogelijk nog even in Black&White, afhankelijk van een vriend waarmee ik heb afgesproken in Amsterdam. En anders gelijk naar binnen en in de Melkweg een biertje drinken en wachten.
Niks over voorprogramma gezien, dus mogelijk haal ik ook de laatste trein zonder een deel Kashmir te missen (om 23:50 à 0:00 moet ik toch echt in een tram naar CS zitten).
Ik kan niet wachten tot Breda in ieder geval.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is dat Breda zo ver is, anders ging ik volgende week nog een keer.
Groningen neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:37 schreef Brahimov het volgende:
Het was goed!Weinig Geen ingetogen nummers, helaas (geen
Lampshade, bijvoorbeeld), maar wel een tof concert. Ophelia, Small Poem of Old Friend en Supergirl sprongen er uit wat mij betreft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |