abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:44:46 #51
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37914631
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:21 schreef XL het volgende:
Ze spelen dit jaar ook de zondag op Pinkpop, maar dat is natuurlijk veel te groots voor ze.
Mij komt het wel erg goed uit. Omdat ik voor Tool en dEUS toch wel heen wil, heb ik maar even iets van Kashmir gedownload en ook dit wil ik wel graag live zien. Ik heb een paar nummers van Zitilites gedownload en dat bevalt prima.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:50:33 #52
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37914815
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Mij komt het wel erg goed uit. Omdat ik voor Tool en dEUS toch wel heen wil, heb ik maar even iets van Kashmir gedownload en ook dit wil ik wel graag live zien. Ik heb een paar nummers van Zitilites gedownload en dat bevalt prima.
Hun doorbraakplaat is veel mooier, The Good Life. De laatste setlist die ik van ze zag, op www.fabchannel.com, bevatte daar weinig nummers van. Luister die plaat wel even.

Zwier je adium even aan en stuur me eens een ICQ-berichtje.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:53:33 #53
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37914913
Ik zal inderdaad nog wel meer van ze luisteren. En het concert op fabchannel even bekijken. Melpomene is wel een prachtig nummer.
pi_37915790
Ik heb er nog steeds niet naar geluisterd XL. Shame on me ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:26:14 #55
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37915871
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb er nog steeds niet naar geluisterd XL. Shame on me ...
Zet Lampshade, Miss You, Gorgeous en Kiss me Goodbye dan nu even op
Kost je nog geen kwartier.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_37915971
Ik heb het spul helaas niet bij de hand.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 22 mei 2006 @ 23:03:42 #57
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38105179
Puike cd, XL. Enkele prachtige nummers, ik weet niet of het die zijn die jij noemt, want ik let steeds niet op. Nou ja, Lampshade in ieder geval wel.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:16:44 #58
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38140660
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Puike cd, XL. Enkele prachtige nummers, ik weet niet of het die zijn die jij noemt, want ik let steeds niet op. Nou ja, Lampshade in ieder geval wel.
Ik vrees alleen dat je er weinig van te horen krijgt, aangezien ze twee cd's verder zijn. Je weet nu waartoe ze in staat zijn! Veel plezier op Pinkpop.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:49:43 #59
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38382587
Dat geeft niet, ik vind de nieuwe cd ook zeker niet verkeerd.

Ik hoop dat we op tijd zijn om ze op Pinkpop te zien. Ze spelen vrij vroeg en het is een flink eind rijden. Maar ik doe mijn best.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:51:13 #60
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38382670
Ik vind het jammer dat ze niet in de tent spelen... ik vrees dat ze zullen verzuipen op dat grote podium...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:44:03 #61
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_38385162
Van mij mogen ze ook op Lowlands komen. Zie ze nergens ingepland staan rond die tijd.
I don't really come from outer space || Last.fm
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:02:19 #62
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38386046
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:51 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het jammer dat ze niet in de tent spelen... ik vrees dat ze zullen verzuipen op dat grote podium...
Dat is inderdaad jammer.
pi_38659075
Uitstekend optreden op pinkpop, al zie ik ze vooralsnog liever in een knus zaaltje (Doornroosje was super)

En de band? Aanvankelijk dacht ik: "Dit soort bandjes zijn er al genoeg". Maar op de een of andere manier zijn ze toch in staat om een bepaalde spanning in hun nummers te leggen die ik 'bij dit soort bandjes' eigenlijk nooit tegenkom. Kippenvel. Uitstekende composities en genoeg ruimte voor het experiment.

Het is werkelijk een prima band.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:57:44 #64
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38659851
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dat is inderdaad jammer.
Het viel gelukkig mee. Prima optreden!
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:00:57 #65
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38659960
Die duffe 3voor12-journalist had zijn recensie al van tevoren geschreven. Ik wist wel dat het gewoon goed zou zijn.
pi_38660052
Welk album vinden jullie eigenlijk het beste? Ik heb (schaam) nog niks van ze en ik heb het idee dat de laatste drie albums sowieso alledrie erg goed zijn. (The Good Life, Zitilites en No Balance Palace)

Dat laatste album spreekt me erg aan qua muziek trouwens. Vooral een nummer als Kalifornia.
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:05:14 #67
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38660114
Zitilites wil ik nog wel eens in zijn geheel horen, maar er staan enkele pareltjes op. The Good Life is erg goed en ook No Balance Palace bevalt me prima. Maar The Good Life is op dit moment wel mijn favoriet.
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:19:53 #68
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38660761
The Good Life is uiteraard met voorsprong de mooiste plaat!
pi_38660853
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:19 schreef XL het volgende:
The Good Life is uiteraard met voorsprong de mooiste plaat!
Hmmm. En wellicht ook voor een prikkie te koop. Als ze hem ergens hebben in ieder geval.

Maar dat nieuwe album spreekt me erg aan eigenlijk.
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:37:12 #70
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38671944
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:00 schreef XL het volgende:
Die duffe 3voor12-journalist had zijn recensie al van tevoren geschreven. Ik wist wel dat het gewoon goed zou zijn.
Die Rene Blom is een slecht recensent, dat moge duidelijk zijn...Kritisch zijn is prima, maar een afbrandmodus aanhebben, omdat je een band niet leuk vindt, is maar weinig objectief en getuigd van weinig journalistieke klasse.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:37:23 #71
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41196534
17 november is Kashmir in NL voor een optreden in The Mezz, Breda
Prachtige zaal voor Kashmir.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:42:44 #72
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41196660
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:37 schreef XL het volgende:
17 november is Kashmir in NL voor een optreden in The Mezz, Breda
Prachtige zaal voor Kashmir.
Ja, als ze de zaal even 200 kilometer deze kant op verplaatsen wel.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:47:15 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41196756
Ik zie dat ze ook in Groningen en Amsterdam komen, is dat een beetje de goede richting om te schuiven?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:49:01 #74
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41196794
Juist, Amsterdam is redelijk in de buurt. Waar haal je het eigenlijk vandaan?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:49:51 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41196814
Eerst van de site van de Mezz, vervolgens uit Google de Melkweg en de Oosterport getoverd.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:53:09 #76
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41196911
Kleine zaal in de Melkweg, perfect. Nu nog kijken of ik mensen kan vinden die mee willen.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:29:36 #77
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_42920081
Ik heb gisteren Zitilites eindelijk compleet kunnen downloaden. Tot voor kort kende ik alleen Melpomene en 2 nummers waarvan ik de titel niet (meer) ken. Melpomene is werkelijk een schitterend nummer, de rest van de cd viel me nog wat tegen. Maar toen ik de andere cd's voor het eerst luisterde, haalde ik er ook nog weinig moois uit, terwijl ik ze nu uren aan een stuk zou kunnen luisteren, dus dat zal bij Zitilites misschien ook nog wel komen.

Laatst zittend in de trein, met de zon in mijn gezicht, na een lange schooldag naar huis om weekend te hebben, met She's made of chalk op mijn koptelefoon, toen voelde ik me gelukkig.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:33:02 #78
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42920201
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb gisteren Zitilites eindelijk compleet kunnen downloaden. Tot voor kort kende ik alleen Melpomene en 2 nummers waarvan ik de titel niet (meer) ken. Melpomene is werkelijk een schitterend nummer, de rest van de cd viel me nog wat tegen. Maar toen ik de andere cd's voor het eerst luisterde, haalde ik er ook nog weinig moois uit, terwijl ik ze nu uren aan een stuk zou kunnen luisteren, dus dat zal bij Zitilites misschien ook nog wel komen.

Laatst zittend in de trein, met de zon in mijn gezicht, na een lange schooldag naar huis om weekend te hebben, met She's made of chalk op mijn koptelefoon, toen voelde ik me gelukkig.
In The Sand

je had ook wel kunnen zeggen dat je Zitilites nog niet had
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:40:25 #79
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_42920423
En The Push. Ook geweldig.

En ik zat gisteren nog te denken dat ik jou wel even kon vragen toen ik weer eens ging zoeken (niet dat ik continu zit te zoeken, maar zo nu en dan kijk ik even op slsk). Maar ik keek eerst nog even op slsk en vond zowaar iemand die fatsoenlijk kon uploaden met deze cd (of was jij dat toevallig, hij gebruikte wel ssx, soulseek voor de Mac ).
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:42:47 #80
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42920501
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En The Push. Ook geweldig.

En ik zat gisteren nog te denken dat ik jou wel even kon vragen toen ik weer eens ging zoeken (niet dat ik continu zit te zoeken, maar zo nu en dan kijk ik even op slsk). Maar ik keek eerst nog even op slsk en vond zowaar iemand die fatsoenlijk kon uploaden met deze cd (of was jij dat toevallig, hij gebruikte wel ssx, soulseek voor de Mac ).
Nee, dat was ik niet. Had hem toevallig op mijn eigen (veel snellere webruimte staan). Ik ben namelijk ook druk mensen aan het werven voor de concerten die eraan komen. Al gaat het erg voortvarend, eigenlijk wil vrijwel iedereen wel mee. Voor een tientje kun je niet sukkelen en ze schenken er bier, meer argumenten heb ik niet nodig.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:58:57 #81
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_42920851
Ik moet ook maar eens kijken met wie ik deze topband live ga zien. Gelukkig heb ik de dag erna alleen een mondeling Management. Eens kijken hoe laat ze mij daar verwachten.
pi_42921855
Oeh, Kashmir in de kleine zaal van de Melkweg

Ook ik ga even kijken of ik iemand mee krijg
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:16:07 #83
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43325778
Na lang zoeken en veel (tevergeefse) moeite, is het me nu toch gelukt iemand te vinden die mee wil. Ze heeft geen idee wat het is (aan de telefoon:"Het is toch metal?"), maar ze wil mee.
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:06:29 #84
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43327221
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Na lang zoeken en veel (tevergeefse) moeite, is het me nu toch gelukt iemand te vinden die mee wil. Ze heeft geen idee wat het is (aan de telefoon:"Het is toch metal?"), maar ze wil mee.
Dan zal ze het wel voor jou doen
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:18:07 #85
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43327499
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:06 schreef XL het volgende:

[..]

Dan zal ze het wel voor jou doen
Precies. Ze houdt namelijk ook al niet van metal, maar wilde toch mee in de veronderstelling dat het metal is.
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:20:38 #86
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43327564
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Precies. Ze houdt namelijk ook al niet van metal, maar wilde toch mee in de veronderstelling dat het metal is.
Makkelijk scoren dan bij nummers als Melponeme en She's made of Chalk
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:29:43 #87
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43327841
Mijn avond is sowieso geslaagd na het horen van die nummers.
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:30:57 #88
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43327884
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn avond is sowieso geslaagd na het horen van die nummers.
Ik denk dat je de setlist die op Fabchannel staat mag verwachten. Er zijn geen nieuwe cd's sindsdien.
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:35:31 #89
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43328026
Ik zit het concert toevallig net te luisteren. Klinkt prima. Jammer dat ik Kashmir destijds nog niet kende.
  woensdag 8 november 2006 @ 17:46:56 #90
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43365140
Ik ben er klaar voor. 18:37 de trein naar A'dam CS. Dan de eerste de beste tram naar het Leidseplein. Mogelijk nog even in Black&White, afhankelijk van een vriend waarmee ik heb afgesproken in Amsterdam. En anders gelijk naar binnen en in de Melkweg een biertje drinken en wachten.

Niks over voorprogramma gezien, dus mogelijk haal ik ook de laatste trein zonder een deel Kashmir te missen (om 23:50 à 0:00 moet ik toch echt in een tram naar CS zitten).
  woensdag 8 november 2006 @ 20:15:04 #91
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43370805
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben er klaar voor. 18:37 de trein naar A'dam CS. Dan de eerste de beste tram naar het Leidseplein. Mogelijk nog even in Black&White, afhankelijk van een vriend waarmee ik heb afgesproken in Amsterdam. En anders gelijk naar binnen en in de Melkweg een biertje drinken en wachten.

Niks over voorprogramma gezien, dus mogelijk haal ik ook de laatste trein zonder een deel Kashmir te missen (om 23:50 à 0:00 moet ik toch echt in een tram naar CS zitten).
Veel plezier, ik wacht braaf op je bevindingen.
  donderdag 9 november 2006 @ 03:05:21 #92
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43384079
en? en? en?
  donderdag 9 november 2006 @ 15:11:17 #93
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43396278
Geweldig!

Het voorprogramma was aardig. Ze begonnen veel te suf, waardoor het mij (en mijn gezelschap, en meerderen om ons heen) na een nummer of 5 wel begon te vervelen. Maar richting het einde van hun optreden bleek dat ze wel leuke nummers hebben. Iets meer variatie door het hele optreden zou ze goed doen.

Kashmir was geweldig. Leuke setlist. Week nauwelijks af van die van het concert in Paradiso. Ze deden volgens mij een andere cover, geen Melpomene ( ), maar wel een nummer dat bedoeld was voor de laatste cd, maar er niet op gekomen is. Al met al heb ik 1 onbekend nummer gehoord dus. Het geluid was perfect. De zanger is geweldig. Het was gewoon een erg goed optreden. Zo oordeelde ook mijn gezelschap, dus het is ook leuk als je het niet kent (daarover had ik nog mijn twijfels, omdat ik de cd's wel meerdere keren luisterde voordat ik het zó goed vond).

Zowaar op tijd klaar om met gemak de laatste trein te halen. We hebben zelfs nog even een biertje in Black & White gedronken. Dat is wel eens anders geweest na een avondje Melkweg.
  donderdag 9 november 2006 @ 18:50:43 #94
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_43403911
Nog anderhalf uur!
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  donderdag 9 november 2006 @ 19:17:20 #95
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43404933
Het is dat Breda zo ver is, anders ging ik volgende week nog een keer.
  donderdag 9 november 2006 @ 19:17:52 #96
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43404959
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is dat Breda zo ver is, anders ging ik volgende week nog een keer.
Ik kan niet wachten tot Breda in ieder geval.
  donderdag 9 november 2006 @ 22:25:45 #97
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43412730
Jullie krijgen daar trouwens wel een ander voorprogramma zie ik.
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:37:35 #98
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_43416831
Het was goed! Weinig Geen ingetogen nummers, helaas (geen Lampshade, bijvoorbeeld), maar wel een tof concert. Ophelia, Small Poem of Old Friend en Supergirl sprongen er uit wat mij betreft.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_43417034
Leuk Brahimov!

Ik ga binnenkort eens wat nummers luisteren.
  vrijdag 10 november 2006 @ 01:04:01 #100
87112 Laxe
weet geen ondertitel
pi_43417294
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 00:37 schreef Brahimov het volgende:
Het was goed! Weinig Geen ingetogen nummers, helaas (geen Lampshade, bijvoorbeeld), maar wel een tof concert. Ophelia, Small Poem of Old Friend en Supergirl sprongen er uit wat mij betreft.
Groningen neem ik aan?
Mijn concert werd toch wel flink verpest doordat ik al gauw pijn in mijn oren kreeg en er propjes in moest frommelen. Daar wordt het geluid niet mooier van. De laatste keren viel het mee in de Oosterpoort, maar nu was het weer raak=veel te hard. Misschien viel het tussen de menigte mee, maar daar zie ik niks, dus ik zat bij het mengpaneel.
Ik luister nu naar de cd. Heerlijk om te horen hoe mooi die gitaar- en zanglaagjes over elkaar liggen. Dan is het wel bar zonde dat dat live wordt verprutst door een dove geluidsman
Ophelia en Supergirl idd opvallend. Laatste toegift vond ik persoonlijk het mooist: She's made of chalk. Heerlijk nummer enneh... goed te doen zonder oorproppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')