abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 08:05:04 #101
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  donderdag 17 november 2005 @ 09:03:31 #102
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32335320
Was er nu een nieuwe aflevering vannacht of niet? Ik kan de torrent nog niet vidnen namelijk
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_32335593
Ja nieuwe is vannacht, ben al bezig
  donderdag 17 november 2005 @ 10:57:33 #104
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_32337387
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:03 schreef Molluck het volgende:
Was er nu een nieuwe aflevering vannacht of niet? Ik kan de torrent nog niet vidnen namelijk
Ik ga hem nu kijken
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_32338228
leuke samenvatting
  donderdag 17 november 2005 @ 11:49:41 #106
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_32338817
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:28 schreef frenkck het volgende:
leuke samenvatting
Idd, weten we eindelijk wat er met de andere overlevenden is gebeurd én weten we zeker dat anna-lucia shannon heeft neergeschoten/vermoord. Kan alweer niet wachten op volgende week
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_32339615
Heerlijke manier van vertellen trouwens. Lekker snel, lekker veel tempo. Ze lieten de dingen zien die ik wilde zien en het sloot naadloos aan op het verhaal van de andere survivors. Ik zou me trouwens ook helemaal dood schrikken als ik Jin zou zijn en zo'n grote neger ademt in mijn gezicht in een taal die ik niet kan verstaan. Ook leuk om te weten dat er dus al eens een verrader bij hun groep was, net zoals bij de andere groep. Heb meer RESPECT gekregen van Ana Lucia.. héél soms vond ik haar zelfs even mooi
  donderdag 17 november 2005 @ 12:39:26 #108
41094 Flrs
pauper de pauper
pi_32340182
Heeft iemand de preview voor volgende week al ergens kunnen vinden?
  donderdag 17 november 2005 @ 13:26:06 #109
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_32341410
Leuke aflevering, wat nieuwe dingen te weten gekomen. Ana-Lucia heeft Shannon dus neergeschoten, en die beer was van de kinderen. Ook weten we nu zeker dat het antwoord op de radio-oproep van Boone van de andere overlevenden kwam .
2000 light years from home
pi_32341555
Goede aflevering

volgende week gaat het pas echt vet worden
pi_32341667
Hij was goed! (Geen soap gezien vandaag )

Ik vraag me wel af hoe die Nathan aan alle namen kwam, terwijl niemand anders alle namen kende... En blijkbaar pikken 'the others' er alleen maar 'goede' mensen uit. Misschien daarom ook juist kinderen (onschuld enzo)...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_32341785
De nieuwe preview (realmedia) is weer te zien op
http://www.lostlinks.net/promo.htm

elke week trouwens, dus misschien kan deze het best in de OP opgenomen worden?
pi_32341847
quote:
wow

Anna lucia vs Sayid
pi_32341929
WAT EEN SUPER VETTE EPI!

Niet normaaaaal dit Eindelijk weer meer duidelijkheid.

Die others weten dus een hoop, vermoorden de mensen niet. Volgens mij hebben ze gewoon een leef gemeenschap ofzo en zoeken ze alleen de besten uit
pi_32341961
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef djenneke het volgende:
De nieuwe preview (realmedia) is weer te zien op
http://www.lostlinks.net/promo.htm

elke week trouwens, dus misschien kan deze het best in de OP opgenomen worden?
Heb je ook een mpg of een ander formaat link ?
  donderdag 17 november 2005 @ 13:44:51 #116
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_32341998
tvp
pau·per (de ~ (m.), ~s)= 1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
to·pic (de ~, ~s) = 1 onderwerp van gesprek
pau·per·to·pic = TVP
pi_32342902
Idd een vette ep.

Ik realiseerde mij vandaag pas dat aan de binnenkant van de hatches 'quarantine' staat, wat dus betekent dat het binnen gequarantined is en buiten dus giftig of iets dergelijks is. Maar goed ik denk dat ik die link een beetje laat legde.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:06:31 #118
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32344390
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef djenneke het volgende:
Hij was goed! (Geen soap gezien vandaag )

Ik vraag me wel af hoe die Nathan aan alle namen kwam, terwijl niemand anders alle namen kende... En blijkbaar pikken 'the others' er alleen maar 'goede' mensen uit. Misschien daarom ook juist kinderen (onschuld enzo)...
de eerste avodn kende niemand alle namen. maar nathan was niet de bad guy!!! dat was goodwin! die had het lijstje gemaakt en heeft dus duidelijk de eerste paar dagen hard zijn best gedaan om alle mensen te leren kennen die hij wilde kennen.

wat k interessant vind is om te zien dat ethan en goodwin niet het type "zombie" zijn. the others zijn vaag, maar wel menselijk. is er misschien nóg een groep others? de fluisteraars?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:08:11 #119
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32344433
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:42 schreef FOKke-H het volgende:
WAT EEN SUPER VETTE EPI!

Niet normaaaaal dit Eindelijk weer meer duidelijkheid.

Die others weten dus een hoop, vermoorden de mensen niet. Volgens mij hebben ze gewoon een leef gemeenschap ofzo en zoeken ze alleen de besten uit
dat lijkt me passen binnen de dharma theorie. die is immer sgebaseerd op b.f. skinners theorieen van utopia en vorming van mensen naar een utopische samenleving...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_32344874
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:06 schreef kwakveense het volgende:

[..]

de eerste avodn kende niemand alle namen. maar nathan was niet de bad guy!!! dat was goodwin! die had het lijstje gemaakt en heeft dus duidelijk de eerste paar dagen hard zijn best gedaan om alle mensen te leren kennen die hij wilde kennen.

wat k interessant vind is om te zien dat ethan en goodwin niet het type "zombie" zijn. the others zijn vaag, maar wel menselijk. is er misschien nóg een groep others? de fluisteraars?
ja, die bedoelde ik eigenlijk ook (naam verwisseld, sorry)...

Volgens mij is er helemaal niemand op het eiland zombie achtig. Hoe het zit met dat gefluister, dat zal nog wel komen denk ik...
pi_32345189
Hele vette episode, vooral dat begin.. zo 'mooi'

Klopt het trouwens dat ik bij die dode other een plekje op zijn arm zag? Injectienaalden anyone?
-
pi_32345597
Het Dharma logo wat je dus zag in die andere reasearch facilitie is volgens het Google filmpje van de "Zoological Sciences". Iets van een onderzoek naar dieren dus, misschien wel die mega ijsberen die daar komen ?.

En wat doet dat glazen oog in die bak met spullen ? Iemand gezien die mogelijk een glazen oog heeft ? En er ligt een bijbel die laten ze niet voor niets zien.

De "Whispers" in deze aflevering zeggen duidelijk als eerste "You must get out of here".

En dan zie je ook nog iets wat vaag wits op de grond staan, waar ze enigzins op in zoemen na mijn idee.

Het lijkt me op een stuk papier met iets er op, mogelijk een dharma logo
pi_32345756
Ohja die bijbel, zou dat niet van die nigeriaanse drugssmokkelaars kunnen zijn? Misschien hielden ze zo wel contact met mensen die nog in dat vliegtuigje zaten.

Wat misschien ook een aardige theorie is, stel nu dat dharma op dit eiland een hele reeks van experimenten uitvoerden en dit ging een keer ontzettend mis (de ziekte). Vervolgens injecteren ze zichzelf en gebruiken ze hun uitvindingen (the numbers bijvoorbeeld) om mensen naar het eiland te halen die resistent zijn en dus 'goed'.
Dan moeten alleen die mensen op dat eiland wel denken dat de rest van de wereld weg is of besmet.

Alleen hoe verklaar je dan dat er nog steeds vliegtuigen vliegen, daar gaat mijn theorietje..

[ Bericht 32% gewijzigd door splendor op 17-11-2005 16:20:04 ]
-
pi_32346563
Heette die gozer die in de groep van Kate enzo "infiltreerde" , die sterke gast, ook niet Nathan?
pi_32346615
Dat was ethan, maar wel een canadees.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')