Ik ga hem nu kijkenquote:Op donderdag 17 november 2005 09:03 schreef Molluck het volgende:
Was er nu een nieuwe aflevering vannacht of niet? Ik kan de torrent nog niet vidnen namelijk
Idd, weten we eindelijk wat er met de andere overlevenden is gebeurd én weten we zeker dat anna-lucia shannon heeft neergeschoten/vermoord. Kan alweer niet wachten op volgende weekquote:Op donderdag 17 november 2005 11:28 schreef frenkck het volgende:
leuke samenvatting
wowquote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef djenneke het volgende:
http://www.lostlinks.net/promo.htm
Heb je ook een mpg of een ander formaat link ?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef djenneke het volgende:
De nieuwe preview (realmedia) is weer te zien op
http://www.lostlinks.net/promo.htm
elke week trouwens, dus misschien kan deze het best in de OP opgenomen worden?
de eerste avodn kende niemand alle namen. maar nathan was niet de bad guy!!! dat was goodwin! die had het lijstje gemaakt en heeft dus duidelijk de eerste paar dagen hard zijn best gedaan om alle mensen te leren kennen die hij wilde kennen.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef djenneke het volgende:
Hij was goed! (Geen soap gezien vandaag)
Ik vraag me wel af hoe die Nathan aan alle namen kwam, terwijl niemand anders alle namen kende... En blijkbaar pikken 'the others' er alleen maar 'goede' mensen uit. Misschien daarom ook juist kinderen (onschuld enzo)...
dat lijkt me passen binnen de dharma theorie. die is immer sgebaseerd op b.f. skinners theorieen van utopia en vorming van mensen naar een utopische samenleving...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:42 schreef FOKke-H het volgende:
WAT EEN SUPER VETTE EPI!
Niet normaaaaal ditEindelijk weer meer duidelijkheid.
Die others weten dus een hoop, vermoorden de mensen niet. Volgens mij hebben ze gewoon een leef gemeenschap ofzo en zoeken ze alleen de besten uit
ja, die bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 17 november 2005 15:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
de eerste avodn kende niemand alle namen. maar nathan was niet de bad guy!!! dat was goodwin! die had het lijstje gemaakt en heeft dus duidelijk de eerste paar dagen hard zijn best gedaan om alle mensen te leren kennen die hij wilde kennen.
wat k interessant vind is om te zien dat ethan en goodwin niet het type "zombie" zijn. the others zijn vaag, maar wel menselijk. is er misschien nóg een groep others? de fluisteraars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |