jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:58 schreef Steve-O het volgende:
Alsof ww hier in nederland alleen maar aardappels poten omdat dat goed gedijt hier
Als je je andere hersencel ook eens zou gebruiken, zou je kunnen weten dat deze mais verbouwd wordt omdat dit product vervolgens verkocht kan worden aan westerse landen voor de VEETEELT. En daar is gierst en casave niet voor gewenst. Vandaar dat ze het verbouwen, ze kunnen wel gierst verbouwen maar dat kunnen ze vervolgens niet kwijt aan de export.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef McCarthy het volgende:
Er is weer eens een hongersnood in ZO-Afrika. Daar zijn natuurlijk meerdere redenen voor maar een belangrijke reden is dat ze daar gewassen zoals mais verbouwen die niet zo goed tegen het warme klimaat kunnen. Een boven gemiddeld warm zomertje en je kan de oogst wel schudden met als gevolg hongersnood.
De oorspronkelijke gewassen die daar wel goed gedijen zoals gierst en casave lusten de bewoners niet meer.![]()
Als je patat meetelt is het inderdaad een goedlopend product jaquote:
Wow, ik lees het woord patat en krijg meteen trek.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als je patat meetelt is het inderdaad een goedlopend product ja
YWquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wow, ik lees het woord patat en krijg meteen trek.
Godver, ik wilde net even lekker forummen en nu krijg ik meteen de drang meteen naar de snackbar te gaan of patat te bakken
Je wordt bedankt
Dat heet friet !quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wow, ik lees het woord patat en krijg meteen trek.
Godver, ik wilde net even lekker forummen en nu krijg ik meteen de drang meteen naar de snackbar te gaan of patat te bakken
Je wordt bedankt
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef Tasma het volgende:
[..]
Als je je andere hersencel ook eens zou gebruiken, zou je kunnen weten dat deze mais verbouwd wordt omdat dit product vervolgens verkocht kan worden aan westerse landen voor de VEETEELT. En daar is gierst en casave niet voor gewenst. Vandaar dat ze het verbouwen, ze kunnen wel gierst verbouwen maar dat kunnen ze vervolgens niet kwijt aan de export.
En hongersnood door mislukking van mais? Probeer eens maanden enkel mais te eten? blijf je absoluut niet gezond van.
De maiskippen die ik ken zijn allemaal dood, dus je statement klopt welquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef Tasma het volgende:
En hongersnood door mislukking van mais? Probeer eens maanden enkel mais te eten? blijf je absoluut niet gezond van.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:13 schreef longinus het volgende:
[..]
De maiskippen die ik ken zijn allemaal dood, dus je statement klopt wel
NepBelg ga sararaats bevruchten ofzoquote:
Jij bent best wel een slim mannetje, is het niet?quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef McCarthy het volgende:
Er is weer eens een hongersnood in ZO-Afrika. Daar zijn natuurlijk meerdere redenen voor maar een belangrijke reden is dat ze daar gewassen zoals mais verbouwen die niet zo goed tegen het warme klimaat kunnen. Een boven gemiddeld warm zomertje en je kan de oogst wel schudden met als gevolg hongersnood.
De oorspronkelijke gewassen die daar wel goed gedijen zoals gierst en casave lusten de bewoners niet meer.![]()
Ik hoop dat jij ook honger gaat lijden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:12 schreef Yildiz het volgende:
Er gaan 4000 kinderen dood van de honger, in Afrika, per uur.
Domme afrikanen!!11!1!![]()
![]()
![]()
Niet de schuld van de wapenhandel of zoiets liberaal-corrects!!1!1!![]()
![]()
euhhhh
Ik dacht dat het sarcasme duidelijk wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:21 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook honger gaat lijden.![]()
nou laten we het op 100 jaar houden daarvoor waren de europeanen niet echt geinteresseert in afrikaquote:Op zondag 13 november 2005 17:42 schreef descendent1 het volgende:
Gelukkig hebben die Afrikanen allemaal de kennis over mais en dergelijke die wij hier ook hebben.
Gelukkig is de hele economie van die landen niet gebaseerd geweest (jaren-eeuwenlang) op de exploitatie door de 'moederlanden' (imperialisten...)
Gemekker over 'domme Afrikanen'...![]()
Dan proberen ze het maar lekker te vindenquote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef mordradead het volgende:
Afrikanen staan bekend om hun afkeer en het niet lekker vinden van Gierst en Casave sukkel
Dan durven ze wel. Hongersnood hebben en dan ook nog kieskeurig zijnquote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef mordradead het volgende:
Afrikanen staan bekend om hun afkeer en het niet lekker vinden van Gierst en Casave sukkel
Dat bedoel ikquote:Op zondag 13 november 2005 18:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dan durven ze wel. Hongersnood hebben en dan ook nog kieskeurig zijn![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 17:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nou laten we het op 10 jaar houden daarvoor waren de europeanen niet echt geinteresseert in afrika
ik bedoelde 100quote:
Laat ik hier voor de grap even serieus op ingaan, omdat ik op mijn werk zit en niks beters te doen heb. Wat er gebeurt bij die kiddo's is dat er zo weinig voedingsstoffen in het bloed zitten dat water niet meer wordt vastgehouden; de zgn osmotische druk wordt groter in de omliggende weefsels waardoor het water uittreedt. Dit heet hongeroedeem. Daardoor lijkt het alsof het dikke vette verwende kinderen zijn (zoals we er hier ook veel van hebben) maar aan die grote zwarte hongerogen kun je afleiden dit deze kiddo's een ander fenotype hebben.quote:Op zondag 13 november 2005 19:01 schreef Bluurgh het volgende:
wat nou hongersnood? altijd die foto's van die zielige kleine kindjes die schijnbaar te weinig eten krijgen, maar toch is altijd duidelijk te zien dat ze hun buikje helemaal vol eten!
ben je weer op de ik-maak-me-er-makkelijk-van-af tour.quote:Op maandag 14 november 2005 13:06 schreef Posdnous het volgende:
Als die imbeciel van een TS met zijn lompe, domme OP niet terugkomt kan hier dan niet gewoon een slotje op svp..
Alleen is met argumenten aangetoond dat het nergens op sloeg.quote:Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ben je weer op de ik-maak-me-er-makkelijk-van-af tour.
ik heb gezegd wat ik wilde zeggen
quote:Op maandag 14 november 2005 22:34 schreef McCarthy het volgende:
welke argumenten ?
Uiteraard hoeft dit niet te kloppen, dus voel je vrij om er inhoudelijk op in te gaan. Stuk beter dan een "ik heb gezegd wat ik wilde zeggen".quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef Tasma het volgende:
[..]
Als je je andere hersencel ook eens zou gebruiken, zou je kunnen weten dat deze mais verbouwd wordt omdat dit product vervolgens verkocht kan worden aan westerse landen voor de VEETEELT. En daar is gierst en casave niet voor gewenst. Vandaar dat ze het verbouwen, ze kunnen wel gierst verbouwen maar dat kunnen ze vervolgens niet kwijt aan de export.
je moet gewoon geen mais gaan verbouwen in gebieden waar dat niet kan, zie je nou wel dat het domme afrikanen zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef Tasma het volgende:
[..]
Na deze opmerking moet je niet op andere mensen kritiek hebben over inhoudelijk ergens niet op ingaan. Maar op jouw leeftijd is provoceren en tegen je ouders schoppen nog leuk; daar groei je vanzelf wel weer overheen.quote:Op maandag 14 november 2005 23:27 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je moet gewoon geen mais gaan verbouwen in gebieden waar dat niet kan, zie je nou wel dat het domme afrikanen zijn.
laten we alsjeblieft toch on topic blijven: welke sukkels gaan er nou mais verbouwen in een gebeid waar het niet kanquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:31 schreef Shivo het volgende:
[..]
Na deze opmerking moet je niet op andere mensen kritiek hebben over inhoudelijk ergens niet op ingaan. Maar op jouw leeftijd is provoceren en tegen je ouders schoppen nog leuk; daar groei je vanzelf wel weer overheen.
Wel iets langer hoor...quote:
Ja duh, je probeert zelf continu te provoceren. En als je zelf wordt geprovoceerd 'moeten we toch asjeblieft ontopic blijven'.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:53 schreef McCarthy het volgende:
[..]
laten we alsjeblieft toch on topic blijven: welke sukkels gaan er nou mais verbouwen in een gebeid waar het niet kan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |