jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:58 schreef Steve-O het volgende:
Alsof ww hier in nederland alleen maar aardappels poten omdat dat goed gedijt hier
Als je je andere hersencel ook eens zou gebruiken, zou je kunnen weten dat deze mais verbouwd wordt omdat dit product vervolgens verkocht kan worden aan westerse landen voor de VEETEELT. En daar is gierst en casave niet voor gewenst. Vandaar dat ze het verbouwen, ze kunnen wel gierst verbouwen maar dat kunnen ze vervolgens niet kwijt aan de export.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef McCarthy het volgende:
Er is weer eens een hongersnood in ZO-Afrika. Daar zijn natuurlijk meerdere redenen voor maar een belangrijke reden is dat ze daar gewassen zoals mais verbouwen die niet zo goed tegen het warme klimaat kunnen. Een boven gemiddeld warm zomertje en je kan de oogst wel schudden met als gevolg hongersnood.
De oorspronkelijke gewassen die daar wel goed gedijen zoals gierst en casave lusten de bewoners niet meer.![]()
Als je patat meetelt is het inderdaad een goedlopend product jaquote:
Wow, ik lees het woord patat en krijg meteen trek.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als je patat meetelt is het inderdaad een goedlopend product ja
YWquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wow, ik lees het woord patat en krijg meteen trek.
Godver, ik wilde net even lekker forummen en nu krijg ik meteen de drang meteen naar de snackbar te gaan of patat te bakken
Je wordt bedankt
Dat heet friet !quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wow, ik lees het woord patat en krijg meteen trek.
Godver, ik wilde net even lekker forummen en nu krijg ik meteen de drang meteen naar de snackbar te gaan of patat te bakken
Je wordt bedankt
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef Tasma het volgende:
[..]
Als je je andere hersencel ook eens zou gebruiken, zou je kunnen weten dat deze mais verbouwd wordt omdat dit product vervolgens verkocht kan worden aan westerse landen voor de VEETEELT. En daar is gierst en casave niet voor gewenst. Vandaar dat ze het verbouwen, ze kunnen wel gierst verbouwen maar dat kunnen ze vervolgens niet kwijt aan de export.
En hongersnood door mislukking van mais? Probeer eens maanden enkel mais te eten? blijf je absoluut niet gezond van.
De maiskippen die ik ken zijn allemaal dood, dus je statement klopt welquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef Tasma het volgende:
En hongersnood door mislukking van mais? Probeer eens maanden enkel mais te eten? blijf je absoluut niet gezond van.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:13 schreef longinus het volgende:
[..]
De maiskippen die ik ken zijn allemaal dood, dus je statement klopt wel
NepBelg ga sararaats bevruchten ofzoquote:
Jij bent best wel een slim mannetje, is het niet?quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef McCarthy het volgende:
Er is weer eens een hongersnood in ZO-Afrika. Daar zijn natuurlijk meerdere redenen voor maar een belangrijke reden is dat ze daar gewassen zoals mais verbouwen die niet zo goed tegen het warme klimaat kunnen. Een boven gemiddeld warm zomertje en je kan de oogst wel schudden met als gevolg hongersnood.
De oorspronkelijke gewassen die daar wel goed gedijen zoals gierst en casave lusten de bewoners niet meer.![]()
Ik hoop dat jij ook honger gaat lijden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:12 schreef Yildiz het volgende:
Er gaan 4000 kinderen dood van de honger, in Afrika, per uur.
Domme afrikanen!!11!1!![]()
![]()
![]()
Niet de schuld van de wapenhandel of zoiets liberaal-corrects!!1!1!![]()
![]()
euhhhh
Ik dacht dat het sarcasme duidelijk wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:21 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook honger gaat lijden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |