nouja hij is opgewaardeerd en veranderd dus net zo leukquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:00 schreef partyyboyy het volgende:
ik kom nog eens niet verder bij level 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:01 schreef Molluck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een onzin zeg!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:
dat doe ik alquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef innepin het volgende:
Tip: schrijf op wat je bij vorige levels hebt ingevuld. Dat helpt bij volgende opdrachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja wat dan nu...Who knew?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:59 schreef washandje het volgende:
Ik ben bij 4, met dat googlen en dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja wat dan nu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie tweede spoiler voor oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
zes al gelukt...ik kan nl wel wat hulp gebruiken..
Heb geen idee wat ik met die Alt codes aan moet...![]()
Ik was ooit verder dan dit, maar ik weet niet meer hoe 6 werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:27 schreef Molluck het volgende:
Ik was ooit verder dan dit, maar ik weet niet meer hoe 6 werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij vraag zeven al op een pagina 'too new' gekomen...
ander snoepgoed uitproberen...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: