Ja want anders ga ik hier het volledige levensverhaal van Dick Bruna posten en die volposten met smiley's. Want hey, de openingspost zag er groot en professioneel uit. En als een FA of mod die ziet dan moet het topic wel openblijven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:27 schreef popolon het volgende:
Ik wacht nog even af.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:30 schreef Xebrozius het volgende:
schijten....
Even gekeken naar je postgeschiedenis, je bent een labiele R&P'er zoals je al duidelijk laat merken. Blijf daar dan ook. Daar wordt je wel begrepen en doodgeknuffeld met pathetische gevoelens.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:29 schreef GF het volgende:
Je bent zelf een kankernerd dwaas.
Ontken ik ook nergensquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Even gekeken naar je postgeschiedenis, je bent een labiele R&P'er zoals je al duidelijk laat merken. Blijf daar dan ook. Daar wordt je wel begrepen en doodgeknuffeld met pathetische gevoelens.
0MfG Hij zij lulquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:35 schreef Xebrozius het volgende:
lullen
Ah, welkom gepikeerde slowchattende kankernerd. Hoe voelt het om op je tekortkoming gewezen te worden?quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:36 schreef Cracka-ass het volgende:
Niet doen man, jij bent dan ook gaaf.
zoiets als in Dribbel bestaat 25 jaar!quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:35 schreef Xebrozius het volgende:
Ik kan natuurlijk ook een topic aanmaken, met iets in de trant van;
[willekeurig baggerend slowchat kneusje] is jarig vandaag
En dan de eerste pagina net doen alsof persoon in kwestie jarig is om vervolgens gewoon weer de boel vol te lullen met onzin en smiley's. Hoe geniaal is dat?
Het was een oprechte reactie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ah, welkom gepikeerde slowchattende kankernerd. Hoe voelt het om op je tekortkoming gewezen te worden?
Ik lees me wel in voor ik een topic open ja... Dat mijn ogen nu bloeden is mijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zoiets als in Dribbel bestaat 25 jaar!![]()
Wat toevallig, die van mij ook!quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het was een oprechte reactie.
Toch jammer dat je zo reageerd. Ik dacht eindelijk een toffe gast te hebben gevonden online.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat toevallig, die van mij ook!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:30 schreef cerror het volgende:
Wat voor plaatjes moeten we posten?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:43 schreef Xebrozius het volgende:
Nu snap ik ook waarom ONZ deze reputatie heeft... Wat wil je ook als er geen enkel crewlid wakker is of de moeite neemt om een topic te sluiten met als inhoud: kankernerd, doodgaan, slowchat.
Dan zijn de reguliere topics in ONZ idd een lachertje, vooral niet sluiten hoor...
En dan verwacht je ook nog dat ik je online vriendje ben? Verkracht me dan maar meteen anaal en steek m'n huis in de fik...quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Toch jammer dat je zo reageerd. Ik dacht eindelijk een toffe gast te hebben gevonden online.
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En dan verwacht je ook nog dat ik je online vriendje ben? Verkracht me dan maar meteen anaal en steek m'n huis in de fik...
Ja, geweldige reacties ook in dat topicquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, die baggertopics worden echt wel door crewleden gezien hoor....
Nou poepoeh, dan wist ik het wel als baggeraar...quote:
ZIJquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
0MfG Hij zij lul![]()
![]()
![]()
![]()
!!1111 Pwnd!
ROFLr0fl Lollercopter POEP!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:46 schreef Xebrozius het volgende:
poepoeh
sar-cas-me (het ~)quote:
Ach xeb, maak je maar geen zorgen hoor:quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, geweldige reacties ook in dat topic
[..]
Nou poepoeh, dan wist ik het wel als baggeraar...
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:17 schreef nikky het volgende:
Ik zeg alleen dat we graag in onderbouwde topics onze energie in willen stoppen. Men doet moeite om iets aan de kaak te stellen. En wij kijken en beoordelen of er inderdaad iets mis is
lul je er niet uitquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
sar-cas-me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Ooohw, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen. Er wordt immers naar ons geluistert en men steekt energie in de users. Nou, dat is wel een pak van mijn hart.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach xeb, maak je maar geen zorgen hoor:
[..].
Als je al niet kunt inzien dat ik dat ik het met opzet heb gepost dan heb ik vanaf heden enkel medelijden met jou...quote:
duw je je penis straks ook nog even in z'n endeldarmquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ooohw, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen. Er wordt immers naar ons geluistert en men steekt energie in de users. Nou, dat is wel een pak van mijn hart.
Zat ik even fout![]()
.
Dat lijkt me nog altijd aangenamer dan urenlang vertoeven in een of ander dom bagger topic waarin users raaskallend bijna grenzend aan hysterie het ene na het andere topic volkotsen met hun betekenisloze inhoud.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
duw je je penis straks ook nog even in z'n endeldarm
Hé remlof, even een serieus vraagje hé; is je dochter niet jaloers wanneer je naar de hoeren gaat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
duw je je penis straks ook nog even in z'n endeldarm
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:56 schreef kastanova het volgende:
Hé remlof, even een serieus vraagje hé; is je dochter niet jaloers wanneer je naar de hoeren gaat?
Wel de moeite doen in paint om dat plaatje maken maar niet het lef hebben om werkelijk zulke topics aan te maken omdat je dan weet dat je een ban krijgt. 48 Uur zonder bagger zou je inderdaad niet overleven.quote:
ja het is dat ik het niet kan, maar anderss zou ik ook liever kasta anaal nemen dan maar steeds topics openen op fok! om om aandacht te schreeuwenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog altijd aangenamer dan urenlang vertoeven in een of ander dom bagger topic waarin users raaskallend bijna grenzend aan hysterie het ene na het andere topic volkotsen met hun betekenisloze inhoud.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
sorrystiekem vind ik je wel lief hoor
![]()
![]()
Een maandban btw, geen 48 uurquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wel de moeite doen in paint om dat plaatje maken maar niet het lef hebben om werkelijk zulke topics aan te maken omdat je dan weet dat je een ban krijgt. 48 Uur zonder bagger zou je inderdaad niet overleven.
Maar in jouw geval zwengel je even MSN aan, complimenteert Nikky met haar tieten en je kunt na anderhalf uur in angst gezeten te hebben weer lekker posten op fok. Vanaf nu ben jij mijn persoonlijke held, en wil ik je kop graag aan mijn muur hebben als dat kan?
nee, ze masturbeerd denkend aan jouquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé remlof, even een serieus vraagje hé; is je dochter niet jaloers wanneer je naar de hoeren gaat?
nee dat komt geloofwaardig overquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:01 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, ze masturbeerd denkend aan jou
Ik keek even in mijn post history op pagina 1. Ik heb schijnbaar 3 topics geopend.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ja het is dat ik het niet kan, maar anderss zou ik ook liever kasta anaal nemen dan maar steeds topics openen op fok! om om aandacht te schreeuwen![]()
Je zou nog geen maandban krijgen als je persoonlijk bij Yvonne langsging en Brechtje doodschopte...quote:
1 a 2quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik keek even in mijn post history op pagina 1. Ik heb schijnbaar 3 topics geopend.
Welgevoegelijk op:
maandag 7 november 2005 @ 23:31
woensdag 9 november 2005 @ 00:05
vrijdag 11 november 2005 @ 23:23
En nu dit topic...
Hoeveel heb jij er in 4 dagen geopend?En als we topics gaan vergelijken met vragen om aandacht, hoe zit het dan met jou?
Hoe orgineelquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, dat heeft ze overgenomen van haar moeder...
Om je meteen maar even weer op de planeet aarde te doen belanden. Remlof heeft in de periode dat het net zaterdag is geworden al 2 topics geopend.quote:
Nee inderdaad, met topics als PUB Sc 426 | Aanschouw mijn fiets heb jij recht van spreken met betrekking tot originaliteit...quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee inderdaad, met topics als PUB Sc 426 | Aanschouw mijn fiets heb jij recht van spreken met betrekking tot originaliteit....
Nee inderdaad:quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
[ONT] Ontwerp Hier Toffe Fok Shirts![]()
Dat vind ik eigenlijk wel een TTT waard... Wat een ontzettende bonk aan inspiratie is die Dribbel toch voor ons. Ik wou dat ik hem kon zijn voor 1 dagquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee inderdaad, met topics als PUB Sc 426 | Aanschouw mijn fiets heb jij recht van spreken met betrekking tot originaliteit....
Het is een voorbeeld infantiele klapjostiquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee inderdaad:
[afbeelding]
Fucking bril-jant.
dat is wel een tof topicquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
[ONT] Ontwerp Hier Toffe Fok Shirts![]()
Oftewel, een kutvoorbeeld zonder ook maar enige vorm van intelligentie..quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld infantiele klapjosti
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee inderdaad:
[afbeelding]
Fucking bril-jant.
[ONT] Ontwerp Hier Toffe Fok Shirtsquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:10 schreef remlof het volgende:
[..]
dat is wel een tof topic [afbeelding]
waar was jouw laatste juweeltje danquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[ONT] Ontwerp Hier Toffe Fok Shirts
Inderdaad, een juweeltje... Meteen uitprinten en inlijsten die hap. Dit zou in het Louvre moeten hangen. Wat doen we de mensheid wel niet aan door zulke inspirerende kunst te verbergen voor het grote publiek. Jong en oud zou dit moeten aanschouwen en kunnen zeggen "ik was er bij die dag dat ze de T-shirts onthulden" Het zou in alle kranten staan en mensen die ze zien raken in vervoering en zijn op slag gelukkig.
Ik heb er zoveel, even een goede zoeken...quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waar was jouw laatste juweeltje dan![]()
Jij volgt xebro en kastaquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat dit een grap is...
![]()
Remlof is een cumcontainerquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel, even een goede zoeken...
Zijn geboorte is een uit de hand gelopen grapje...quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat dit een grap is...
![]()
Ik moest lachen!quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:16 schreef Xebrozius het volgende:
Remlof is een cumcontainer
Gevonden
Vandaar ook onze gevarieerde post geschiedenis. Nee het wordt me direct duidelijk...quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij volgt xebro en kasta
Jij zit zeker constant hun post geschiedenis te f5-en![]()
heldquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gevonden
Dude, volgens mij verwar je me met een ander hoor...quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja, en die topics van jouw
"check mij, ik ben zo infantiel dat ik niet eens een snoepje kan eten zonder mijn tong open te halen"![]()
ja dat was echt een geweldig topic, net als die andere 19 die je in die minuut opendequote:Op zaterdag 12 november 2005 04:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gevonden
Ik bedoel die andere knulquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, volgens mij verwar je me met een ander hoor....
Nee hoor, ik vermijd simpelweg topics die jij en andere baggeraars gestart hebben... en zie waar ik telkens terecht kom.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij volgt xebro en kasta
Jij zit zeker constant hun post geschiedenis te f5-en![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, volgens mij verwar je me met een ander hoor....
Ik post ze niet om de haverklap, domme distelbeffer... Je vader schoot ooit eens uit tijdens het klussen en bezorgde je een lobotomie met zijn Black & Dekker©?quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en dan zeiken op de mensen met hun smiley posts![]()
leuke verscheidenheid in scheldwoordjes, ik ga ze allemaal opschrijven zodat ik ze ook kan gebruiken, helaas zijn ze dan niet meer orgineel. Maarja dat pas wel bij mequote:Op zaterdag 12 november 2005 04:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik post ze niet om de haverklap, domme distelbeffer...
Inderdaad, gewoon op een T-shirt zetten... Zou je uitstekend passen, gok ik zo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
leuke verscheidenheid in scheldwoordjes, ik ga ze allemaal opschrijven zodat ik ze ook kan gebruiken, helaas zijn ze dan niet meer orgineel. Maarja dat pas wel bij me![]()
surequote:Op zaterdag 12 november 2005 04:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon op een T-shirt zetten... Zou je uitstekend passen, gok ik zo.
Vooral nooit meer wakker worden, is dat een deal?quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar nu ga ik slapentruste kinders
![]()
![]()
Hmmm, zelfs op de PC nog niet tussen de lijntjes kunnen kleuren moet wel een nieuwe graadmeter op het gebied van idioterie zijn.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hmmm, zelfs op de PC nog niet tussen de lijntjes kunnen kleuren moet wel een nieuwe graadmeter op het gebied van idioterie zijn.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:35 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Speciaal voor Dribbel, omdat ik een zwak heb voor geestelijk gehandicapten...
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat je een gaye man als avatar heb en dick in je nick,.. tja.. dan vraag je er ook om eh.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:56 schreef Nickthedick het volgende:
Waarom voel ik me opeens als de leider van een homo-groupie vereniging?![]()
Nee de titel is prima, en de ruimte die je zojuist hebt gecreerd ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 08:36 schreef Pool het volgende:
Redelijk eens met je punt, Xebro.
Maar dergelijke TT's willen we niet op fok. Aangepast dus.
Mocht je een andere binnen-de-policy TT in gedachte hebben, dan hoor ik het wel.
Geen dank.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee de titel is prima, en de ruimte die je zojuist hebt gecreerd ook.
Een hoop gescheld enzo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:00 schreef teknomist het volgende:
Wel een matig topic hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |