Kom op zeg, wel het vrouwtje een lading in de mond spuiten en niet weten wat ze krijgt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:15 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja lekker, hou mij er verder buiten.![]()
Volgens mij heb jij jezelf betrokken bij dit topicquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja lekker, hou mij er verder buiten.![]()
I wish!quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:48 schreef Aventura het volgende:
Interessant topic
Zijn er ook dames die dit kunnen?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
men gaat op zijn rug liggen, slaat zijn benen naar achter en stopt zo ff die dop in zijn bek. is dat nou allemaal zo moeilijk?
Zeg dat maar tegen een vrouw als ze bezig is je te pijpenquote:Op zondag 13 november 2005 10:26 schreef FuifDuif het volgende:
Wat is in wezen ook eigenlijk het verschil tussen masturberen met je eigen mond enerzijds en met je hand anderzijds?
Dus jij mastrubeert wel?quote:Op zondag 13 november 2005 10:26 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kom er niet bij, mijn rug is te stijf, maar het idee an sich lijkt me nog niet eens zo verkeerd. Wat is in wezen ook eigenlijk het verschil tussen masturberen met je eigen mond enerzijds en met je hand anderzijds?
lees het topic anders even..quote:Op zondag 13 november 2005 13:29 schreef Aapmetbaard het volgende:
HOE!?
Ik ben niet echt een van de kleinsten onder de gordel, maar ik zie me dat echt niet doen. Daar kom je toch met geen mogelijkheid aan!
vond het eigenlijk wel een prima reactie. jouw reactie is nietszeggend aap.quote:Op zondag 13 november 2005 17:07 schreef Aapmetbaard het volgende:
[..]
Post anders een nutteloze reactie..
quote:Op zondag 13 november 2005 17:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vond het eigenlijk wel een prima reactie. jouw reactie is nietszeggend aap.
deze is bijkans nog beter dan je domme reactie op pregoquote:
Zie het startbericht. Zelf doen is niet lekkerder dan als een vrouw het doet maar gewoon totaal anders.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Vind je het lekkerder als je het zelf doet? Wat is punt twee?
Doe je dat dan ook het liefst tijdens een sex sessie met een vrouw? Dat je even haar in de pijpbeurt stopt en zegt, nou ik?
volgens kamasutra die "liggende beer, die honing zoekt"quote:Op zondag 13 november 2005 17:42 schreef speknek het volgende:
Als ik het kon zou ik het wel doen, maar het is echt onmogelijk? Welke houding neem je dan aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |