ik zag laatst op internet een aap die een basketball op zijn penis kon laten draaien... heb je die link?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik zag laatst op internet een beer die zichzelf aan het pijpen was. Iemand een linkje?
Hygiene vs sexual pleasure...quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Verder zal het best wel een soort "oerdrift" zijn immers zie je vaak genoeg dat een hond z'n eigen reet schoonlikt
Misschien vind een hond dat best opwindend...quote:
wat is er ziek en pervers aan het ontdekken van je lichaam en de grenzen? of ben jij zo iemand die nog nooit zijn eigen sperma heeft geproeft?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:09 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vind deze hele gedachte eigenlijk ziek en pervers maar goed het hoort blijkbaar al bij de hedendaagse maatschappij.
Laat ik het zo zeggen, dat zoiets op Fok! staat verbaasd me al niets meer...quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:09 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vind deze hele gedachte eigenlijk ziek en pervers maar goed het hoort blijkbaar al bij de hedendaagse maatschappij.
Euh ja. Of wilde je nu vertellen dat meerdendeels van de kerels zijn eigen sperma loopte te proeven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er ziek en pervers aan het ontdekken van je lichaam en de grenzen? of ben jij zo iemand die nog nooit zijn eigen sperma heeft geproeft?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Euh ja. Of wilde je nu vertellen dat meerdendeels van de kerels zijn eigen sperma loopte te proeven.![]()
loopt te proeven of ooit geproeft heeft? that's the question.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Euh ja. Of wilde je nu vertellen dat meerdendeels van de kerels zijn eigen sperma loopte te proeven.![]()
Kom op zeg, wel het vrouwtje een lading in de mond spuiten en niet weten wat ze krijgt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:15 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja lekker, hou mij er verder buiten.![]()
Volgens mij heb jij jezelf betrokken bij dit topicquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja lekker, hou mij er verder buiten.![]()
I wish!quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:48 schreef Aventura het volgende:
Interessant topic
Zijn er ook dames die dit kunnen?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
men gaat op zijn rug liggen, slaat zijn benen naar achter en stopt zo ff die dop in zijn bek. is dat nou allemaal zo moeilijk?
Zeg dat maar tegen een vrouw als ze bezig is je te pijpenquote:Op zondag 13 november 2005 10:26 schreef FuifDuif het volgende:
Wat is in wezen ook eigenlijk het verschil tussen masturberen met je eigen mond enerzijds en met je hand anderzijds?
Dus jij mastrubeert wel?quote:Op zondag 13 november 2005 10:26 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kom er niet bij, mijn rug is te stijf, maar het idee an sich lijkt me nog niet eens zo verkeerd. Wat is in wezen ook eigenlijk het verschil tussen masturberen met je eigen mond enerzijds en met je hand anderzijds?
lees het topic anders even..quote:Op zondag 13 november 2005 13:29 schreef Aapmetbaard het volgende:
HOE!?
Ik ben niet echt een van de kleinsten onder de gordel, maar ik zie me dat echt niet doen. Daar kom je toch met geen mogelijkheid aan!
vond het eigenlijk wel een prima reactie. jouw reactie is nietszeggend aap.quote:Op zondag 13 november 2005 17:07 schreef Aapmetbaard het volgende:
[..]
Post anders een nutteloze reactie..
quote:Op zondag 13 november 2005 17:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vond het eigenlijk wel een prima reactie. jouw reactie is nietszeggend aap.
deze is bijkans nog beter dan je domme reactie op pregoquote:
Zie het startbericht. Zelf doen is niet lekkerder dan als een vrouw het doet maar gewoon totaal anders.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Vind je het lekkerder als je het zelf doet? Wat is punt twee?
Doe je dat dan ook het liefst tijdens een sex sessie met een vrouw? Dat je even haar in de pijpbeurt stopt en zegt, nou ik?
volgens kamasutra die "liggende beer, die honing zoekt"quote:Op zondag 13 november 2005 17:42 schreef speknek het volgende:
Als ik het kon zou ik het wel doen, maar het is echt onmogelijk? Welke houding neem je dan aan?
toen ik nog lenig was viel het erg mee.quote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef Noname het volgende:
Als ik het zou kunnen dan zou ik mezelf zeker pijpen, als mijn meisie het doet vind ik het echt geweldig.
Jammer genoeg is de houding zelfs als je het kunt niet erg prettig lijkt me
quote:Op maandag 14 november 2005 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toen ik nog lenig was viel het erg mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |