heb jij ff geluk, de mijne komen meestal niet verder dan grassprietjes bijwerkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik heb het al een paar keer gehad dat mijn YP's gelijk de wedstrijd erna basisspelers konden worden...
leeftijd, stats en wat moeten ze kosten?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:34 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik investeer niet in mn jeugdopleiding
Ik ga het pas doen als ik een beetje uit de schulden ben, dus als ik 1 of beide met goed positiespel heb verkocht.
Ik zal thuis ff voor je kijken, kan op mn stage niet op Hattrick.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
leeftijd, stats en wat moeten ze kosten?
Daarom ga ik ze ook verkopenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Te oud... mijn gemiddelde leefdtijd is 19 op het middenveld...
Dit gaat denk ik redelijk lang duren...quote:Mijn jeugdopleiding ga ik trouwens minimale investering tot matig, 10000 tot goed, en daarna 20.000. Het duurt een tijdje, maar dan ben ik daar niet te veel geld aan kwijt.
5000 is tot matig. 10000 is dacht ik tot goed, en 20000 is tot uitstekendquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:31 schreef maniack28 het volgende:
Nee, het is juist effectief zo, tot bepaalde niveaus heeft het geen zin meer dan 5k of meer dan 10k uit te geven omdat het niveau toch net zo hard stijgtr als wanneer je 20k uitgeeft. Heel slim dus(ik weet alleen de niveaus niet meer uit mn hoofd..
)
no shitquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
5000 is tot matig. 10000 is dacht ik tot goed, en 20000 is tot uitstekend
zou ik em op de TL zetten en dan hopen dat er een noob bied?quote:Brian Steen Bregnsbo (16705572) 3
35 jaar, goed in vorm, geblesseerd (3 weken)
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 220
Loon: 648 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 3 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Je gaat toch niet zelf bieden op je speler?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:01 schreef ASSpirine het volgende:
zou ik em op de TL zetten en dan hopen dat er een noob bied?
Dan was hij eindelijk gestegen naar goede vorm, dan krijg je dit...
Ik wou maar ff zeggenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:23 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zelf bieden op je speler?
ontopic: zorg er gewoon voor dat de deadline samenvalt met het einde van een van je matches, dan is de blessure op dat moment onzichtbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |