Preciesquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Roel verplicht op de bank volgende week
neuken dan maar??quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Word dus helemaal gék van zulke oeverloze wijvenpraat
hmz.. ik was te laat... waar hadden ze het over?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:36 schreef tjCherryman het volgende:
Brrr... ik hoorde even de dames praten over dingen.. die ik mezelf niet toewens!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Wie wenst een aantal mannen impotentie toe? "
Dido: "Ik wens ze meestal helemaal eraf"
Lieske: "Maarten, ik wens je genitale wratten toe waar je nooit meer van af komt. Ik wens je een gezwel op je lul.. echt. Een bloemkool."
Nathalie: "Ik zie het helemaal voor me. Gadverdamme"
Lieske: "Met elke dag constante pus"
Chantal: "Maar verder alle liefde."
Lieske: "Ik wil ook zo graag zijn achternaam zeggen, maar ik heb beloofd dat ik dat nooit zal doen!"
Dus Lieske geeft overduidelijk de pijp aan Maarten terugquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Maarten, ik wens je genitale wratten toe waar je nooit meer van af komt. Ik wens je een gezwel op je lul.. echt. Een bloemkool."
Lieske: "Ik wil ook zo graag zijn achternaam zeggen, maar ik heb beloofd dat ik dat nooit zal doen!"
oh okequote:Op zaterdag 12 november 2005 00:38 schreef tjCherryman het volgende:
Welkom TriXeS.. het is zo'' n avondje.. dat de fokkers elkaar vermaken...
Huh??quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat een vulgaire praat voor zo'n ouwe man!![]()
Nee, R@#quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef teamlead het volgende:
Volgens Rob gaat Lieske op Joost stemmen...
Ik hoop dat ie zich vergist en dat Lieske op Rob stemt
Ik stel Shocktherapie voor: Een uur verplicht luisteren én kijken naar Chantal... Of is dat té ??quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat een vulgaire praat voor zo'n ouwe man!![]()
Niet mee bemoeien, kindje.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Ik stel Shocktherapie voor: Een uur verplicht luisteren én kijken naar Chantal... Of is dat té ??
volgens mij krijg je dat soort dingen als je weken lang met een Joost zit opgeslotenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Gaan julie naakt onder de zonnebank"
Dido: "Ja, ik wel"
Chantal: "Ik heb altijd een string aan."
Nathalie: "Ik niet altijd"
Ingrid: "Als ik verbrand ben ga ik die vellen er af trekken. Daar kwijl ik bij, dat vind ik echt heerlijk"
Nathalie: "Als ze verbrand is op d'r doos gaat ze even naar de wc aftrekken. Ik vind het trouwens wel lekker bij iemand anders"
Dido: "Nee, ik vind dat helemaal niks"
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |