Limburg valt erbuiten? Mooiquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bash *hier* dronken brabo'scarnaval
Dat ze zich een fijne levercirrose mogen zuipen![]()
carnaval
Raad van Elfquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:06 schreef Cryonic het volgende:
Woonde ik maar in de randstad met al die feestende debielen om me heen![]()
Vastenavend
Carnaval
Ellfde van de Ellfde![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:09 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Raad van Elf![]()
Haringhappen![]()
Brunch![]()
Optocht![]()
Dweilen![]()
Deurzakkers![]()
Ik kom uit Bergen op Zoom. Gewoon een volwassen stad met alles erop en eraan. Sowieso woon ik al een lustrum lang in Rotterdam en nog steeds kijk ik er elk jaar naar uit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef Slachtkalf het volgende:
Ach, als je in zo'n brabants gehucht woont, zo'n dorp waar nog de albert heyn ontbreekt- evenals de riolering trouwens, je best uitkijkt naar carnaval. Dat snap ik best.
*is Bergen op Zoomert.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik kom uit Bergen op Zoom. Gewoon een volwassen stad met alles erop en eraan. Sowieso woon ik al een lustrum lang in Rotterdam en nog steeds kijk ik er elk jaar naar uit.
Ganzegatquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef Slachtkalf het volgende:
Ach, als je in zo'n brabants gehucht woont, zo'n dorp waar nog de albert heyn ontbreekt- evenals de riolering trouwens, je best uitkijkt naar carnaval. Dat snap ik best.
Wie echter in verder ontwikkelde delen des lands vertoeft veegt zijn anus af met carnaval en zulke onzin.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:17 schreef Cryonic het volgende:
[..]
*is Bergen op Zoomert.![]()
Ik vind een volwassen stad geen stad waar ze met vitrage rondwaggelen..sorry
Ik vind de kledingstijl in Bergen op Zoom met carnaval Vastenavend een stuk leuker dan al die verkleedpartijen in andere steden. Maar ik ben sowieso een purist, dus misschien ligt het daaraan.quote:
Less is more.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef Cryonic het volgende:
Wel een beetje saai iedereen in vitrage![]()
Mensen die carnaval vieren niet dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:07 schreef ScudRaket het volgende:
Yeah, met z'n allen dronken in de kroeg.
Dat doe ik wekelijks man
Waarom is het dan zo speciaal?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mensen die carnaval vieren niet dan?
Het is een gevoel. De losbandigheid, de decadentie, de roes. Je leeft gewoon een paar dagen in een compleet andere wereld. Die van hedonisme en maskerade. Ik vind het moeilijk te omschrijven als een rationele iemand en (inmiddels) Randstedeling.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Waarom is het dan zo speciaal?
Ben het helemaal met je eens. Je omschrijft het gevoel perfect. Het is een bepaalde waan waarin je 3 dagen leeft. Die waan komt niet alleen door de alcohol het is iets waar mee je bent opgevoed.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is een gevoel. De losbandigheid, de decadentie, de roes. Je leeft gewoon een paar dagen in een compleet andere wereld. Die van hedonisme en maskerade. Ik vind het moeilijk te omschrijven als een rationele iemand en (inmiddels) Randstedeling.
En nee, juist met carnaval scoor ik juist minder vrouwen dan normaal. Ook ben ik met carnaval ben ik normaliter minder dronken dan normaal. Dus dat is niet de motivatie voor mij.
Checkt Fotoboek.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik kom uit Bergen op Zoom. Gewoon een volwassen stad met alles erop en eraan. Sowieso woon ik al een lustrum lang in Rotterdam en nog steeds kijk ik er elk jaar naar uit.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:56 schreef sr_firewire het volgende:
Hollanders houden niet van Carnaval omdat ze niet van zuipen houden ! MIETJES
3 dagen los en in een roes? Dat is hier de hele zomer zo met tig kermissen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is een gevoel. De losbandigheid, de decadentie, de roes. Je leeft gewoon een paar dagen in een compleet andere wereld. Die van hedonisme en maskerade. Ik vind het moeilijk te omschrijven als een rationele iemand en (inmiddels) Randstedeling.
En nee, juist met carnaval scoor ik juist minder vrouwen dan normaal. Ook ben ik met carnaval ben ik normaliter minder dronken dan normaal. Dus dat is niet de motivatie voor mij.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hmm, twentenaren vallen er dus niet onderquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bash *hier* dronken brabo'scarnaval
Dat ze zich een fijne levercirrose mogen zuipen![]()
carnaval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |