Of van Cameron Diazquote:Op zondag 13 november 2005 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat zou zo het jongere broertje van Pavel Nedved kunnen zijn.
dat was sowieso al duidelijk, ging er maar voor de gemakzucht van uit dat ie op Emily Rose doelde...quote:Op zondag 13 november 2005 14:27 schreef Retuobak het volgende:
Volgens mij heeft Tom Wilkinson in meerdere films de rol van priester vertolkt
Patch, as usual.quote:Op zondag 13 november 2005 15:15 schreef 7eVeNL het volgende:
Sorry hoor was druk bezig, helemaal vergeten
Ik doelde iid op The Exorscism of Emily Rose
wie had hem nou als eerst?
RuneRose moet een punt krijgen.quote:Op zondag 13 november 2005 15:26 schreef 7eVeNL het volgende:
Hmmmm, allebei 1 punt? of mag dat niet?
Zo niet dan krijgt Patch hem, want ik bedoelde dus The Exorcism of Emily Rose, één van zijn laatste films![]()
Sheri stelde vorige keer een nieuwe vraag omdat zij ook een andere film in gedachte had maar er meerdere mogelijkheden bleken te zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 15:29 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
RuneRose moet een punt krijgen.
RuneRose heeft namelijk als eerste een juist antwoord, het maakt dan niet uit wat je bedoeling was.
Als je dit soort problemen wilt voorkomen moet je de volgende keer een duidelijkere vraag stellen, met maar 1 juist antwoord bijvoorbeeld.
Dat kan natuurlijk ook, maar waarom die moeite doen.quote:Op zondag 13 november 2005 15:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sheri stelde vorige keer een nieuwe vraag omdat zij ook een andere film in gedachte had maar er meerdere mogelijkheden bleken te zijn.
Dat vond ik de vorige keer ook maar Sheri vond dat niet helemaal eerlijk. De vraagsteller bepaalt wie het punt krijgt bij onduidelijk heid staat geloof ik ook in de regelementen.quote:Op zondag 13 november 2005 15:32 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, maar waarom die moeite doen.
Er is een vraag en een kloppend antwoord.
Mighty Joe Young?quote:Op zondag 13 november 2005 15:34 schreef 7eVeNL het volgende:
Oke oke, andere vraag dan maar....
Om welke film gaat het hier: The inspiration of the story comes from two unlikely sources: "Wuthering Heights" for the period drama, and King Kong (1933)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:45 schreef RuneRose het volgende:
* Fok! Movie Trivia - 2005
Spelregels
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wie het punt krijgt.
Punt is dus voor Johnny Depp lijkt me.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 15:55 schreef mr_anonimous het volgende:
En toen werd het weer stil.... Waarom kwam ik ook met die stomme suggestie van een nieuwe vraag!
Stel hem anders maar gewoon hoor 7eveNL is weer een blokje om geloof ik.quote:Op zondag 13 november 2005 15:57 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik was bijna klaar met het maken van een vraag, maar toen begon de ellende.
![]()
mijn vraag is nog steeds onbeantwoordquote:Op zondag 13 november 2005 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stel hem anders maar gewoon hoor 7eveNL is weer een blokje om geloof ik.
Het is niet zo handig om weg te gaan als je net een vraag hebt gesteld. Je kunt dan op zijn minst even aangeven dat je er eventjes niet bent.quote:Op zondag 13 november 2005 16:04 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
mijn vraag is nog steeds onbeantwoord![]()
Hint nodig?
quote:Op zondag 13 november 2005 16:05 schreef RuneRose het volgende:
Nu lopen er dus twee vragen. Wat nu.
Geef Patch dat punt maar, dan is doe ik de vraag. Is dat een goede oplossing? >.>
quote:Op zondag 13 november 2005 16:06 schreef 7eVeNL het volgende:
3 = Shawnshank redemption?
Ook goed,quote:Op zondag 13 november 2005 16:05 schreef RuneRose het volgende:
Nu lopen er dus twee vragen. Wat nu.
Geef Patch dat punt maar, dan is doe ik de vraag. Is dat een goede oplossing? >.>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |