Ach kom nou Luciano... Zo'n teer zieltje heb je nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:22 schreef luciano het volgende:
Verwijder mij maar Flügeltje , sorry , de lol is er vanaf voor mij . Met dank aan CartWOman.
Sorry
Flugel zit ik zn lap text te maken.quote:-- Sportvlek (ondanks de naam geen greintje sportiviteit)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Flugel zit ik zn lap text te maken.
Maar kan dus korter top![]()
![]()
Luciano, ik ken je langer dan vandaag en zo'n teer zieltje heb je echt niet...quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:28 schreef luciano het volgende:
No txs . Als er geen onzin topics geopend mogen worden , dan weet ik er nog wel een paar ..........
I rest my case .
Luciano <<<------------ GUILTY , AND COMMITTED SUICIDE
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:28 schreef luciano het volgende:
No txs . Als er geen onzin topics geopend mogen worden , dan weet ik er nog wel een paar ..........
I rest my case .
Luciano <<<------------ GUILTY , AND COMMITTED SUICIDE
Ho stop.... Peter is aan het aanpassen!!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:33 schreef Sanne het volgende:
Ik wil nu gaan stemmen.
Allemaal ff wachten!!!
Kijk ff in het Notaris-topic. Ik kan me de letterlijke tekst even niet voor de geest halen, maar het was iets met motivatie. Als je dat aan zou passen, worden die minpunten alsnog verrekendquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals in het vorige topic leesbaar: BB User SErvival game #7 cuall 19 punten
Eerstvolgende lijst BB User SErvival game #7 cuall 23
Het is al de 2e keer dat cuall vals speelt, d.w.z. de door mij toegekende minpunten negeert.
In dit geval mijn minpunten van donderdag en vandaag.
<knip>
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:35 schreef luciano het volgende:
Ik meen het jongens , haal MIJ eruit . Ik weiger onderdeel uit te maken van iets waar ik niet meer achter kan staan , sorry .
quote:Geboortedatum: 1963-02-06
Weet je dat zekerquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals in het vorige topic leesbaar: BB User SErvival game #7 cuall 19 punten
Eerstvolgende lijst BB User SErvival game #7 cuall 23
Het is al de 2e keer dat cuall vals speelt, d.w.z. de door mij toegekende minpunten negeert.
In dit geval mijn minpunten van donderdag en vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |