Had gekund ja, die zouden me ook minpunten geven iddquote:
we zullen zienquote:
Of een fles Champagne voor mij.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef latevogel het volgende:
we zullen zien
mocht ik gelijk hebben kost het je wel een krat bier![]()
Zoals ik hier nog nieuw ben, moet ik zeggen dat ik het een grote eer vind dat ik volgens jou zo hoog eindigquote:
als jij 2de wordt krijg je ook bierChampagne en een dikke pakkerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zoals ik hier nog nieuw ben, moet ik zeggen dat ik het een grote eer vind dat ik volgens jou zo hoog eindig
(bedankt voor die bloemen..
).
Ik vind het leuk om die streamverslagen te schrijven voor de mensen die de beelden moeten missen. Zal niet altijd lukken om er zoveel op te posten, want ook M-en-A zal wel eens een vrije dag opnemen.
(Is er ook een CAO voor streamers???)
P.S. Champagne en bier zijn hier ook altijd welkom![]()
Het wordt zeer gewaardeerd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef M-en-A het volgende:
Ik vind het leuk om die streamverslagen te schrijven voor de mensen die de beelden moeten missen. Zal niet altijd lukken om er zoveel op te posten, want ook M-en-A zal wel eens een vrije dag opnemen.
FF voor de zekerheid..... omdat ik zeker weet dat de feesttent niet voor niks besteld word en ik onnodige kosten krijg met veel te veel gastenquote:
Moet ik de burgemeester ook al uitnodigen op het feest??quote:
Ik ken je helemaal nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zoals ik hier nog nieuw ben, moet ik zeggen dat ik het een grote eer vind dat ik volgens jou zo hoog eindig
(bedankt voor die bloemen..
).
(Is er ook een CAO voor streamers???)
P.S. Champagne en bier zijn hier ook altijd welkom![]()
ik weetquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Deze lijst is helemaal niet boeiend. Het schijnt dat we op 10 december weer allemaal op gelijke hoogte komen. Daarna begint de echte strijd pas
Nederland wint van Italie dit weekend, meer mag ik niet zeggen van mijn guides.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:23 schreef M-en-A het volgende:
Begint jou rijtje als volgt???
1 M-en-A
2 ......
![]()
![]()
Nee ik ben gewoon sinds kort een amateur-streamer die het leuk vind om verslag te doen voor diegene die niet kunnen kijken naar de streams. En op zijn tijd hou ik ook van een lolletje.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet
Hoi ik ben paraPC eend, ben jij soms een kloon van buswatcher en maskeer je dat doormiddel van smileys![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nederland wint verliest van Italie dit weekend, meer mag ik niet zeggen van mijn guides.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:26 schreef PC eend het volgende:
Ik ken je helemaal niet
Hoi ik ben paraPC eend, ben jij soms een kloon van buswatcher en maskeer je dat doormiddel van smileys![]()
![]()
Zal ik het dan voorlopig maar mee moeten doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nederland wint van Italie dit weekend, meer mag ik niet zeggen van mijn guides.
Alleen de bovenste 12 overigens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Deze lijst is helemaal niet boeiend. Het schijnt dat we op 10 december weer allemaal op gelijke hoogte komen. Daarna begint de echte strijd pas
Vandaar dat ik je niet ken, ik ben gestopt met streamverslagen te lezen sinds er ooit eens in een streamverslag een verkrachting was te lezen, terwijl ik toen ook had gekeken en zelfs had opgenomen, ik nog 10 terugspoelen en kijken maar ik kon het maar niet zienquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon sinds kort een amateur-streamer die het leuk vind om verslag te doen voor diegene die niet kunnen kijken naar de streams. En op zijn tijd hou ik ook van een lolletje.
Lijkt me inderdaad een leuke opzet om vanaf 10 de beste 12 te laten strijden om de eer.quote:
Is fok bij jou ook zo traagquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:41 schreef Day het volgende:
Ik ga stemmen!
Sorry, wist niet wie ik min-punten moest geven!!!!quote:
Euhm wat vind de jury daarvanquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:50 schreef Day het volgende:
Allereerst: ik had 2 punten van Scan gekregen en die zijn (op mysterieuze wijze) ineens weer verdwenen. Ik tel ze er nu weer bij op.
Das dan weer lievquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:51 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, wist niet wie ik min-punten moest geven!!!!
Hoeven ze niks van te vinden, bewijs staat op pagina 4 of 5!quote:
deze klopt nit hoor ik had scan ++ gegeven lees nog maar eens terugquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:50 schreef Day het volgende:
Allereerst: ik had 2 punten van Scan gekregen en die zijn (op mysterieuze wijze) ineens weer verdwenen. Ik tel ze er nu weer bij op.
Isabeau: ++ ==> omdat ze er ook zo van baalt dat Menno weg is![]()
Style: ++ ==> leuke poster, moet vaak om haar lachen.![]()
Bus Watcher -- ==> heb ik eigenlijk niks mee, zie hem ook nooit in de sc-topics.
Hoe komt Maurisico eigenlijk aan 20 punten?
Scanman: 43
Snaptnix: 37
Teamlead: 35
APK: 33
Flugeltje: 33
Isabeau: 35
CartWOman: 33
Gert: 33
Pinball: 33
M-en-A: 33
Lovebear: 31
Milagro:31
Sanne: 30
Coos: 29
PC eend: 29
Jappie: 29
Kribbet: 29
Eborn: 27
Avonne: 27
WickedAngel: 25
Trevanian: 25
Muizemeis: 25
Arcee: 25
Day: 25
Cynix ® : 23
Peter6000: 23
Petitdali: 23
Kleintje: 23
Latevogel:23
PeterV: 23
Versabommie: 23
Demins: 21
Delta: 21
Supermom: 21
BlaBlub: 21
Style: 21
Maurisico 20
Falco: 19
Bep: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
BBScanner: 19
Bus Watcher: 17
BorTheWolf 17
ChantalC: 17
Cuall: 17
henk.jansen 17
TheVulture: 15
Ferdii: 15
Djoj: 15
doka: 15
Sportvlek: 13
Loedertje: 13
shirley: 9
Luciano: 9
En nog een x met pijltjes in de hoop dat het dan wel gelezen wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:16 schreef Sanne het volgende:
Er klopt geen fuk van die telling. Ik had gisteren Loedertje al op 11 punten gezet, zo krijgen we haar noooit dat huis uit. Die hoort dus op 9 te staan nu. (zie [BB] User Servival game #6 )
APK let eens effe beter op ja. Of stel een notaris aan. Ze kunne hier niet telluh!
Ik vind dat we dit draadje alleen moeten gebruiken voor te stemmen... Flauwe ongein reacties in een ander draadje?quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:16 schreef Sanne het volgende:
Er klopt geen fuk van die telling. Ik had gisteren Loedertje al op 11 punten gezet, zo krijgen we haar noooit dat huis uit. Die hoort dus op 9 te staan nu. (zie [BB] User Servival game #6 )
APK let eens effe beter op ja. Of stel een notaris aan. Ze kunne hier niet telluh!
Echt waarquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
En nog een x met pijltjes in de hoop dat het dan wel gelezen wordt.![]()
Mijn pluspunten voor PeterV en M-en-A zijn ook verdwenen.
Cuall is met een oude telling verder gegaan.
Ik eis een rectificatie.![]()
cual is er mee bezig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:18 schreef Sanne het volgende:
En nog een x met pijltjes in de hoop dat het dan wel gelezen wordt.![]()
Mijn pluspunten voor PeterV en M-en-A zijn ook verdwenen.
Cuall is met een oude telling verder gegaan.
Ik eis een rectificatie.![]()
Ja duurt wel ff hoorquote:
in de laatste lijst sta ik op 35, terwijl ik toch echt minpunten heb gekregen van sportvlekquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja duurt wel ff hoor![]()
Wat een meuk staat er overal zeg
![]()
Maar goed ik tjek de hele donderdag wel en daarna t/m wat er op dat moment is gepost.
Ga gewoon maar door met het uitstorten van onzin en stemmen, die verwerk ik allemaal
![]()
Ja ik neem de laatste lijst van Woens dag als uitgangspunt en loop dan alle stemmen naquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
in de laatste lijst sta ik op 35, terwijl ik toch echt minpunten heb gekregen van sportvlek
En ze hebben mij ook benadeeldquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:02 schreef cuall het volgende:
Ja duurt wel ff hoor![]()
Wat een meuk staat er overal zeg
![]()
Maar goed ik tjek de hele donderdag wel en daarna t/m wat er op dat moment is gepost.
Ga gewoon maar door met het uitstorten van onzin en stemmen, die verwerk ik allemaal
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En ze hebben mij ook benadeeldmet 2 punten naar benden
![]()
eensch.. Even wachten op de definitieve lijst van cuall, krijgen we ook geen misverstandenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:44 schreef APK het volgende:
We kunnen beter even stoppen met stemmen, er is momenteel een hertelling aan de gang door cuall.
Ga maar gewoon door, ik maak aan het eind van een dag de lijst op en verwerk daarna de tellingen weer voor de volgende dagquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:44 schreef APK het volgende:
We kunnen beter even stoppen met stemmen, er is momenteel een hertelling aan de gang door cuall.
Quoten blijft moeilijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef luciano het volgende:
..chaos..
wat jij wilt, vanavond laat ben ik vast wel klaarquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Kleintje het volgende:
IK GA STEMMEN...
Cuall??? Moet ik alleen maar mijn stem geven en niet meer de hele lijst bij te werken???
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:29 schreef Kleintje het volgende:
++ Teamlead --> Omdat we vaak wel op 1 lijn liggen en hij zelfs de moeite neemt om mijn lange posts te lezen
++ Versabommie --> Gewoon omdat het vaak leuke posts zijn
-- Loedertje --> Begreep dat die er toch al uit wilde. Dus even opschonen deze lijst!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:55 schreef cuall het volgende:
bijgewerkte lijst voor vrijdag 11-11-2005
Attentie voor de volgende users wegens onvoldoende motivatie zijn jullie onvoldoende/ niet gemotiveerde stemmen niet getelt.![]()
Correctie kan nog tot hedenavond 24.00 uuralleen die stem mag je dan corrigeren
Sportvlek (idem)![]()
cevece - Lekker Simpel was al EXIT
Peter6000 - zie woensdag 9 novemberdat doet niemand, dus graag een duidelijke motivatie
![]()
ChantalC -géén motivatie HAHAHAHAHAHAHAHA , pffftttttttttTTTTTT
Scanman: 43
teamlead: 37
Snaptnix: 35
Isabeau: 35
Pinball: 35
Gert: 35
Flugeltje: 33
CartWOman: 33
M-en-A : 33
APK: 33
Sanne: 32
Lovebear: 31
Kribbet: 29
PC eend: 29
Milagro: 29
Day: 29
Jappie: 27
Petitdali: 27
Coos: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
WickedAngel: 25
Arcee: 25
Muizemeis: 25
Latevogel: 25
Cynix ® : 23
Kleintje: 23
versabommie: 23
Supermom: 23
Cuall: 23
Peter6000: 23
trevanian: 21
MAURISICO: 21
Style: 21
Delta: 21
BlaBlub: 21
Demins: 21
Bep: 19
BBScanner: 19
ChantalC: 19
Henk.jansen: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
Kolomo: 17
Bus Watcher: 17
Falco: 17
BorTheWolf : 17
Djoj: 15
Thevulture: 15
Doka: 13
Ferdii: 13
sportvlek: 13
Luciano: 11
Loedertje: 7
Shirley: 5
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:48 schreef sportvlek het volgende:
ik heb in het andere topic mijn stemming gemotiveert.
zijn die nu mee genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |